نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرام سازی روانی حرکتی تأثیر آرام سازی روانی – حرکتی به شیوه‌ی سیلوا بر سیستم فعال‌سازی/ بازداری رفتاری افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 109-124]
  • آموزش جایگزین پرخاشگری تاثیر آموزش جایگزین پرخاشگری بر تکانشگری و راهبردهای شناختی مثبت و منفی تنظیم هیجان در پسران نوجوان بزهکار [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 93-110]
  • آموزش ذهن مشفق تأثیر آموزش ذهن مشفق بر افسردگی و نشخوارخشم دانشجویان دارای نشانگان افسردگی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 7-24]

ا

  • اجتناب تجربه‌ای اثربخشی گروه درمانی شناختی- تحلیلی بر اجتناب تجربه‌ای و نشخوار فکری دانشجویان با اختلال افسردگی اساسی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 89-104]
  • اجتناب تجربی مقایسه اجتناب‌تجربی و تحمل‌آشفتگی‌هیجانی در زنان وابسته به مواد و عادی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-92]
  • اختلال استرس پس آسیبی نیمرخ علایم اختلال استرس پس آسیبی، و ابعاد شناختی و هیجانی نظریه ذهن در کودکان بی سرپرست [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 73-88]
  • اختلال شخصیت مرزی مقایسه اثربخشی آموزش مهارت تنظیم هیجان مبتنی بر مدل گراس و مدل لینهان بر افکار خودکشی در نوجوانان دارای نشانگان بالینی شخصیت مرزی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 131-146]
  • ادراک اعتماد اجتماعی تاثیر طرحواره درمانی گروهی بر ارتقای بهزیستی اجتماعی و ادراک اعتماد اجتماعی در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 147-164]
  • اسکیزوفرنی مزمن مقایسه اثربخشی فعال سازی رفتاری و توانبخشی روانی اجتماعی برکارکردهای شناختی زنان مبتلا به اسکیزوفرنی مزمن [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 91-108]
  • اسناد تأثیر آموزش مکانیسم‌های دفاعی بر ابراز خشم، ناسازگاری فردی و سبک‌های اسنادی دانشجویان [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 123-140]
  • اضطراب نقش پیش بینی کنندگی افسردگی، اضطراب، تنیدگی و شیوه های فرزند پروری مادران در رفتارهای نافرمانی مقابله ای و سلوک فرزندانشان [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 159-173]
  • اضطراب بررسی اثربخشی موسیقی درمانی سنتی ایرانی بر افسردگی، اضطراب و پرخاشگری بیماران مبتلا به نشانگان پیش از قاعدگی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 55-72]
  • اضطراب اجتماعی مقایسه سرسختی روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان دارای اضطراب اجتماعی و بهنجار [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 41-56]
  • اضطراب اجتماعی پیش‌بینی اضطراب اجتماعی بر اساس طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و تاب‌آوری دختران دانش‌آموز [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 23-38]
  • اضطراب فراگیر تأثیر آرام سازی روانی – حرکتی به شیوه‌ی سیلوا بر سیستم فعال‌سازی/ بازداری رفتاری افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 109-124]
  • اضطراب مرگ نقش واسطه‌ای حمایت اجتماعی و شادکامی در رابطه قدردانی و اضطراب مرگ در سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 57-80]
  • اعتیاد به اینترنت رابطه آسیب های دوران کودکی و تجارب تجزیه ای با اعتیاد به اینترنت در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 23-40]
  • اعتیاد به خرید نقش مادی گرایی، رفتارهای احتکاری و نارسیسم در اعتیاد به خرید دانشجویان دختر [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 25-40]
  • افسردگی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در تغییر سطح خوددلسوزی و تنظیم هیجانی در زوجین مبتلا به افسردگی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 113-130]
  • افسردگی تأثیر آموزش ذهن مشفق بر افسردگی و نشخوارخشم دانشجویان دارای نشانگان افسردگی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 7-24]
  • افسردگی اثربخشی طرحواره درمانی بر تاب‌آوری روان شناختی و توانمندی اجتماعی دانش‌آموزان با نشانه‌های افسردگی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 73-90]
  • افسردگی نقش پیش بینی کنندگی افسردگی، اضطراب، تنیدگی و شیوه های فرزند پروری مادران در رفتارهای نافرمانی مقابله ای و سلوک فرزندانشان [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 159-173]
  • افسردگی بررسی اثربخشی موسیقی درمانی سنتی ایرانی بر افسردگی، اضطراب و پرخاشگری بیماران مبتلا به نشانگان پیش از قاعدگی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 55-72]
  • افسردگی اساسی اثربخشی گروه درمانی شناختی- تحلیلی بر اجتناب تجربه‌ای و نشخوار فکری دانشجویان با اختلال افسردگی اساسی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 89-104]
  • افق زمانی اثربخشی آموزش برنامه افق زمانی بر تاب‌آوری و ناگویی هیجانی مادران کودکان ناشنوا [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 81-96]
  • افکار خودکشی مقایسه اثربخشی آموزش مهارت تنظیم هیجان مبتنی بر مدل گراس و مدل لینهان بر افکار خودکشی در نوجوانان دارای نشانگان بالینی شخصیت مرزی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 131-146]
  • امید اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان پسران دانش‌آموز قلدر [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 7-22]
  • انحراف شخصیتی بررسی رابطه ابعاد خشم و ویژگی های انحرافی شخصیت با پرخاشگری سایبری [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 97-112]
  • اوتیسم تاثیر آموزش همدلی بر پایه بازی بر مهارت های ارتباطی و رفتارهای کلیشه‌ای دانش آموزان طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 25-40]

ب

  • بازتوانی شناختی اثربخشی بازتوانی‌ شناختی بر کارآمدی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 105-122]
  • بازداری رفتاری تأثیر آرام سازی روانی – حرکتی به شیوه‌ی سیلوا بر سیستم فعال‌سازی/ بازداری رفتاری افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 109-124]
  • برنامه ریزی مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و ذهن آگاهی در بهبود کارکرد اجرایی برنامه‌ریزی دانشجویان ورزشکار [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 125-140]
  • بزهکاری رابطه میان سبک های دلبستگی و مشکلات بین فردی در افراد بزهکار: نقش واسطه ای نظم جویی شناختی هیجانی و حل مسأله اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 61-78]
  • بهزیستی اجتماعی تاثیر طرحواره درمانی گروهی بر ارتقای بهزیستی اجتماعی و ادراک اعتماد اجتماعی در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 147-164]
  • بهزیستی روانشناختی نقش واسطه ای حرمت خود و خودنظم جویی در رابطه بین نیازهای اساسی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 145-164]

پ

  • پرخاشگری بررسی اثربخشی موسیقی درمانی سنتی ایرانی بر افسردگی، اضطراب و پرخاشگری بیماران مبتلا به نشانگان پیش از قاعدگی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 55-72]
  • پرخاشگری سایبری بررسی رابطه ابعاد خشم و ویژگی های انحرافی شخصیت با پرخاشگری سایبری [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 97-112]
  • پسران نوجوان رابطه بین سبک‌های فرزندپروری و راهبردهای مقابله به واسطه‌گری سبک‌های هیجانی در مادران پسران نوجوان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 41-56]

ت

  • تاب‌آوری اثربخشی آموزش برنامه افق زمانی بر تاب‌آوری و ناگویی هیجانی مادران کودکان ناشنوا [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 81-96]
  • تاب‌آوری پیش‌بینی اضطراب اجتماعی بر اساس طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و تاب‌آوری دختران دانش‌آموز [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 23-38]
  • تاب‌آوری روان شناختی اثربخشی طرحواره درمانی بر تاب‌آوری روان شناختی و توانمندی اجتماعی دانش‌آموزان با نشانه‌های افسردگی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 73-90]
  • تجارب تجزیه‌ای رابطه آسیب های دوران کودکی و تجارب تجزیه ای با اعتیاد به اینترنت در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 23-40]
  • تحمل‌آشفتگی‌هیجانی مقایسه اجتناب‌تجربی و تحمل‌آشفتگی‌هیجانی در زنان وابسته به مواد و عادی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-92]
  • تحمل پریشانی اثربخشی طرحواره درمانی بر راهبردهای شناختی هیجان، تحمل پریشانی و ناگویی خلقی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 165-180]
  • تکانشگری تاثیر آموزش جایگزین پرخاشگری بر تکانشگری و راهبردهای شناختی مثبت و منفی تنظیم هیجان در پسران نوجوان بزهکار [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 93-110]
  • تنظیم شناختی ‌هیجان اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان پسران دانش‌آموز قلدر [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 7-22]
  • تنظیم شناختی هیجان مقایسه سرسختی روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان دارای اضطراب اجتماعی و بهنجار [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 41-56]
  • تنظیم هیجان مقایسه اثربخشی آموزش مهارت تنظیم هیجان مبتنی بر مدل گراس و مدل لینهان بر افکار خودکشی در نوجوانان دارای نشانگان بالینی شخصیت مرزی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 131-146]
  • تنظیم هیجان اثربخشی طرحواره درمانی بر راهبردهای شناختی هیجان، تحمل پریشانی و ناگویی خلقی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 165-180]
  • تنهایی اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر کاهش استرس بر اساس ذهن آگاهی بر نشخوار فکری و احساس تنهایی زنان با سندرم پیش از قاعدگی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 39-54]
  • توان‌بخشی روانی اجتماعی مقایسه اثربخشی فعال سازی رفتاری و توانبخشی روانی اجتماعی برکارکردهای شناختی زنان مبتلا به اسکیزوفرنی مزمن [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 91-108]
  • توان‌بخشی شناختی اثربخشی توانبخشی شناختی بر حافظه گذشته نگر و آینده نگر زنان مبتلاء به سرطان پستان تحت شیمی درمانی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 57-72]
  • توانمندی اجتماعی اثربخشی طرحواره درمانی بر تاب‌آوری روان شناختی و توانمندی اجتماعی دانش‌آموزان با نشانه‌های افسردگی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 73-90]

ح

  • حافظه آینده‌نگر اثربخشی توانبخشی شناختی بر حافظه گذشته نگر و آینده نگر زنان مبتلاء به سرطان پستان تحت شیمی درمانی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 57-72]
  • حافظه گذشته‌نگر اثربخشی توانبخشی شناختی بر حافظه گذشته نگر و آینده نگر زنان مبتلاء به سرطان پستان تحت شیمی درمانی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 57-72]
  • حرمت خود نقش واسطه ای حرمت خود و خودنظم جویی در رابطه بین نیازهای اساسی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 145-164]
  • حل مسأله رابطه میان سبک های دلبستگی و مشکلات بین فردی در افراد بزهکار: نقش واسطه ای نظم جویی شناختی هیجانی و حل مسأله اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 61-78]
  • حمایت اجتماعی ادراک‌شده نقش واسطه‌ای حمایت اجتماعی و شادکامی در رابطه قدردانی و اضطراب مرگ در سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 57-80]

خ

  • خشم تأثیر آموزش مکانیسم‌های دفاعی بر ابراز خشم، ناسازگاری فردی و سبک‌های اسنادی دانشجویان [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 123-140]
  • خشم بیرونی بررسی رابطه ابعاد خشم و ویژگی های انحرافی شخصیت با پرخاشگری سایبری [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 97-112]
  • خودافشاگری زناشویی اثربخشی آموزش مبتنی بر مداخلات شناختی رفتاری بر خودافشاگری زناشویی زوجین [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 127-144]
  • خود‌دلسوزی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در تغییر سطح خوددلسوزی و تنظیم هیجانی در زوجین مبتلا به افسردگی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 113-130]
  • خودشیفتگی آسیب پذیر مقایسه سبک های دفاعی و عاطفه خودآگاه شرم و گناه در انواع خودشیفتگی و مقایسه با افراد غیرخودشیفته [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 7-24]
  • خودشیفتگی خودبزرگ بین مقایسه سبک های دفاعی و عاطفه خودآگاه شرم و گناه در انواع خودشیفتگی و مقایسه با افراد غیرخودشیفته [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 7-24]
  • خودنظمجویی نقش واسطه ای حرمت خود و خودنظم جویی در رابطه بین نیازهای اساسی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 145-164]

د

  • دانش‌آموز اثربخشی بازتوانی‌ شناختی بر کارآمدی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 105-122]
  • درمان پذیرش و تعهد اثربخشی درمان تلفیقی پذیرش و تعهد با شفقت‌ بر نگرانی و نشخوار فکری زنان مطلقه [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 41-60]
  • درمان شفقت محور اثربخشی درمان تلفیقی پذیرش و تعهد با شفقت‌ بر نگرانی و نشخوار فکری زنان مطلقه [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 41-60]
  • درمان شناختی-رفتاری اثربخشی آموزش مبتنی بر مداخلات شناختی رفتاری بر خودافشاگری زناشویی زوجین [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 127-144]
  • دلبستگی رابطه میان سبک های دلبستگی و مشکلات بین فردی در افراد بزهکار: نقش واسطه ای نظم جویی شناختی هیجانی و حل مسأله اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 61-78]

ذ

  • ذهن آگاهی مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و ذهن آگاهی در بهبود کارکرد اجرایی برنامه‌ریزی دانشجویان ورزشکار [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 125-140]
  • ذهن آگاهی اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر کاهش استرس بر اساس ذهن آگاهی بر نشخوار فکری و احساس تنهایی زنان با سندرم پیش از قاعدگی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 39-54]

ر

  • راهبردهای شناختی تنظیم هیجان تاثیر آموزش جایگزین پرخاشگری بر تکانشگری و راهبردهای شناختی مثبت و منفی تنظیم هیجان در پسران نوجوان بزهکار [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 93-110]
  • راهبردهای مقابله با استرس رابطه بین سبک‌های فرزندپروری و راهبردهای مقابله به واسطه‌گری سبک‌های هیجانی در مادران پسران نوجوان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 41-56]
  • راه‌حل مدار اثربخشی ترکیب دو روش درمانی راه‌حل مدار و روایتی بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگاری اولیه و کاهش گرایش به روابط فرازناشویی زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 165-181]
  • رفتارهای احتکاری نقش مادی گرایی، رفتارهای احتکاری و نارسیسم در اعتیاد به خرید دانشجویان دختر [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 25-40]
  • رفتارهای کلیشه ای تاثیر آموزش همدلی بر پایه بازی بر مهارت های ارتباطی و رفتارهای کلیشه‌ای دانش آموزان طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 25-40]
  • روابط فرازناشویی اثربخشی ترکیب دو روش درمانی راه‌حل مدار و روایتی بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگاری اولیه و کاهش گرایش به روابط فرازناشویی زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 165-181]
  • روایتی اثربخشی ترکیب دو روش درمانی راه‌حل مدار و روایتی بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگاری اولیه و کاهش گرایش به روابط فرازناشویی زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 165-181]

ز

  • زنان مطلقه اثربخشی درمان تلفیقی پذیرش و تعهد با شفقت‌ بر نگرانی و نشخوار فکری زنان مطلقه [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 41-60]
  • زنان یائسه اثربخشی گروه‌درمانی به شیوه مهرورزی به خود بر شکوفایی زنان یائسه -1866 [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 111-126]
  • زوجین اثربخشی آموزش مبتنی بر مداخلات شناختی رفتاری بر خودافشاگری زناشویی زوجین [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 127-144]

س

  • سالمندان نقش واسطه‌ای حمایت اجتماعی و شادکامی در رابطه قدردانی و اضطراب مرگ در سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 57-80]
  • سبک‌های دلبستگی بررسی رابطه سبک‌های دلبستگی و طرحواره‌های ناسازگار اولیه با بروز ویژگی‌های شخصیت خودشیفته در دانشجویان پزشکی دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 141-158]
  • سبک‌های فرزندپروری رابطه بین سبک‌های فرزندپروری و راهبردهای مقابله به واسطه‌گری سبک‌های هیجانی در مادران پسران نوجوان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 41-56]
  • سبکهای فرزندپروری نقش واسطه‌ای هوش هیجانی در رابطه سبک‌های فرزندپروری و قلدری [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 7-22]
  • سبک‌های هیجانی مادرانه رابطه بین سبک‌های فرزندپروری و راهبردهای مقابله به واسطه‌گری سبک‌های هیجانی در مادران پسران نوجوان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 41-56]
  • سرسختی روانشناختی مقایسه سرسختی روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان دارای اضطراب اجتماعی و بهنجار [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 41-56]
  • سرطان پستان اثربخشی توانبخشی شناختی بر حافظه گذشته نگر و آینده نگر زنان مبتلاء به سرطان پستان تحت شیمی درمانی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 57-72]
  • سلوک نقش پیش بینی کنندگی افسردگی، اضطراب، تنیدگی و شیوه های فرزند پروری مادران در رفتارهای نافرمانی مقابله ای و سلوک فرزندانشان [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 159-173]
  • سندرم پیش از قاعدگی اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر کاهش استرس بر اساس ذهن آگاهی بر نشخوار فکری و احساس تنهایی زنان با سندرم پیش از قاعدگی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 39-54]

ش

  • شادکامی نقش واسطه‌ای حمایت اجتماعی و شادکامی در رابطه قدردانی و اضطراب مرگ در سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 57-80]
  • شخصیت مرزی اثربخشی طرحواره درمانی بر راهبردهای شناختی هیجان، تحمل پریشانی و ناگویی خلقی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 165-180]
  • شرم مقایسه سبک های دفاعی و عاطفه خودآگاه شرم و گناه در انواع خودشیفتگی و مقایسه با افراد غیرخودشیفته [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 7-24]
  • شکوفایی اثربخشی گروه‌درمانی به شیوه مهرورزی به خود بر شکوفایی زنان یائسه -1866 [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 111-126]
  • شناختی تحلیلی اثربخشی گروه درمانی شناختی- تحلیلی بر اجتناب تجربه‌ای و نشخوار فکری دانشجویان با اختلال افسردگی اساسی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 89-104]

ط

  • طرحواره درمانی تاثیر طرحواره درمانی گروهی بر ارتقای بهزیستی اجتماعی و ادراک اعتماد اجتماعی در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 147-164]
  • طرحواره درمانی اثربخشی طرحواره درمانی بر تاب‌آوری روان شناختی و توانمندی اجتماعی دانش‌آموزان با نشانه‌های افسردگی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 73-90]
  • طرحواره ناسازگار اولیه و طلاق اثربخشی ترکیب دو روش درمانی راه‌حل مدار و روایتی بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگاری اولیه و کاهش گرایش به روابط فرازناشویی زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 165-181]
  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه پیش‌بینی اضطراب اجتماعی بر اساس طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و تاب‌آوری دختران دانش‌آموز [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 23-38]
  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه بررسی رابطه سبک‌های دلبستگی و طرحواره‌های ناسازگار اولیه با بروز ویژگی‌های شخصیت خودشیفته در دانشجویان پزشکی دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 141-158]

ف

  • فرزندپروری نقش پیش بینی کنندگی افسردگی، اضطراب، تنیدگی و شیوه های فرزند پروری مادران در رفتارهای نافرمانی مقابله ای و سلوک فرزندانشان [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 159-173]
  • فعال‌سازی رفتاری تأثیر آرام سازی روانی – حرکتی به شیوه‌ی سیلوا بر سیستم فعال‌سازی/ بازداری رفتاری افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 109-124]
  • فعال‌سازی رفتاری مقایسه اثربخشی فعال سازی رفتاری و توانبخشی روانی اجتماعی برکارکردهای شناختی زنان مبتلا به اسکیزوفرنی مزمن [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 91-108]

ق

  • قدردانی نقش واسطه‌ای حمایت اجتماعی و شادکامی در رابطه قدردانی و اضطراب مرگ در سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 57-80]
  • قلدری نقش واسطه‌ای هوش هیجانی در رابطه سبک‌های فرزندپروری و قلدری [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 7-22]
  • قلدری اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان پسران دانش‌آموز قلدر [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 7-22]

ک

  • کارآمدی خواندن اثربخشی بازتوانی‌ شناختی بر کارآمدی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 105-122]
  • کارکرد اجرایی مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و ذهن آگاهی در بهبود کارکرد اجرایی برنامه‌ریزی دانشجویان ورزشکار [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 125-140]
  • کارکردهای شناختی مقایسه اثربخشی فعال سازی رفتاری و توانبخشی روانی اجتماعی برکارکردهای شناختی زنان مبتلا به اسکیزوفرنی مزمن [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 91-108]
  • کلید واژه‌ها: آسیب کودکی رابطه آسیب های دوران کودکی و تجارب تجزیه ای با اعتیاد به اینترنت در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 23-40]
  • کلید واژه‌ها: تنظیم هیجان اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در تغییر سطح خوددلسوزی و تنظیم هیجانی در زوجین مبتلا به افسردگی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 113-130]
  • کودکان بی سرپرست نیمرخ علایم اختلال استرس پس آسیبی، و ابعاد شناختی و هیجانی نظریه ذهن در کودکان بی سرپرست [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 73-88]
  • کودکان ناشنوا اثربخشی آموزش برنامه افق زمانی بر تاب‌آوری و ناگویی هیجانی مادران کودکان ناشنوا [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 81-96]

گ

  • گروه درمانی اثربخشی گروه‌درمانی به شیوه مهرورزی به خود بر شکوفایی زنان یائسه -1866 [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 111-126]
  • گناه مقایسه سبک های دفاعی و عاطفه خودآگاه شرم و گناه در انواع خودشیفتگی و مقایسه با افراد غیرخودشیفته [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 7-24]

م

  • مادی‌گرایی نقش مادی گرایی، رفتارهای احتکاری و نارسیسم در اعتیاد به خرید دانشجویان دختر [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 25-40]
  • مدل گراس مقایسه اثربخشی آموزش مهارت تنظیم هیجان مبتنی بر مدل گراس و مدل لینهان بر افکار خودکشی در نوجوانان دارای نشانگان بالینی شخصیت مرزی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 131-146]
  • مدل لینهان مقایسه اثربخشی آموزش مهارت تنظیم هیجان مبتنی بر مدل گراس و مدل لینهان بر افکار خودکشی در نوجوانان دارای نشانگان بالینی شخصیت مرزی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 131-146]
  • مشکلات بین فردی رابطه میان سبک های دلبستگی و مشکلات بین فردی در افراد بزهکار: نقش واسطه ای نظم جویی شناختی هیجانی و حل مسأله اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 61-78]
  • مکانیزم های دفاعی مقایسه سبک های دفاعی و عاطفه خودآگاه شرم و گناه در انواع خودشیفتگی و مقایسه با افراد غیرخودشیفته [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 7-24]
  • مکانیسم‌های دفاعی تأثیر آموزش مکانیسم‌های دفاعی بر ابراز خشم، ناسازگاری فردی و سبک‌های اسنادی دانشجویان [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 123-140]
  • مهارت های ارتباطی تاثیر آموزش همدلی بر پایه بازی بر مهارت های ارتباطی و رفتارهای کلیشه‌ای دانش آموزان طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 25-40]
  • مهرورزی به خود اثربخشی گروه‌درمانی به شیوه مهرورزی به خود بر شکوفایی زنان یائسه -1866 [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 111-126]
  • موسیقی‌ درمانی سنتی بررسی اثربخشی موسیقی درمانی سنتی ایرانی بر افسردگی، اضطراب و پرخاشگری بیماران مبتلا به نشانگان پیش از قاعدگی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 55-72]

ن

  • نارساخوانی اثربخشی بازتوانی‌ شناختی بر کارآمدی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 105-122]
  • نارسیسم نقش مادی گرایی، رفتارهای احتکاری و نارسیسم در اعتیاد به خرید دانشجویان دختر [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 25-40]
  • ناسازگاری تأثیر آموزش مکانیسم‌های دفاعی بر ابراز خشم، ناسازگاری فردی و سبک‌های اسنادی دانشجویان [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 123-140]
  • نافرمانی مقابله‌ای نقش پیش بینی کنندگی افسردگی، اضطراب، تنیدگی و شیوه های فرزند پروری مادران در رفتارهای نافرمانی مقابله ای و سلوک فرزندانشان [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 159-173]
  • ناگویی خلقی اثربخشی طرحواره درمانی بر راهبردهای شناختی هیجان، تحمل پریشانی و ناگویی خلقی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 165-180]
  • ناگویی هیجانی اثربخشی آموزش برنامه افق زمانی بر تاب‌آوری و ناگویی هیجانی مادران کودکان ناشنوا [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 81-96]
  • نشانگان پیش از قاعدگی بررسی اثربخشی موسیقی درمانی سنتی ایرانی بر افسردگی، اضطراب و پرخاشگری بیماران مبتلا به نشانگان پیش از قاعدگی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 55-72]
  • نشخوارخشم تأثیر آموزش ذهن مشفق بر افسردگی و نشخوارخشم دانشجویان دارای نشانگان افسردگی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 7-24]
  • نشخوار فکری اثربخشی درمان تلفیقی پذیرش و تعهد با شفقت‌ بر نگرانی و نشخوار فکری زنان مطلقه [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 41-60]
  • نشخوار فکری اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر کاهش استرس بر اساس ذهن آگاهی بر نشخوار فکری و احساس تنهایی زنان با سندرم پیش از قاعدگی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 39-54]
  • نشخوار فکری اثربخشی گروه درمانی شناختی- تحلیلی بر اجتناب تجربه‌ای و نشخوار فکری دانشجویان با اختلال افسردگی اساسی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 89-104]
  • نظریه ذهن نیمرخ علایم اختلال استرس پس آسیبی، و ابعاد شناختی و هیجانی نظریه ذهن در کودکان بی سرپرست [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 73-88]
  • نظم جویی هیجان رابطه میان سبک های دلبستگی و مشکلات بین فردی در افراد بزهکار: نقش واسطه ای نظم جویی شناختی هیجانی و حل مسأله اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 61-78]
  • نگرانی اثربخشی درمان تلفیقی پذیرش و تعهد با شفقت‌ بر نگرانی و نشخوار فکری زنان مطلقه [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 41-60]
  • نوجوانان بزهکار تاثیر آموزش جایگزین پرخاشگری بر تکانشگری و راهبردهای شناختی مثبت و منفی تنظیم هیجان در پسران نوجوان بزهکار [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 93-110]
  • نوروفیدبک مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و ذهن آگاهی در بهبود کارکرد اجرایی برنامه‌ریزی دانشجویان ورزشکار [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 125-140]
  • نیازهای اساسی روانشناختی نقش واسطه ای حرمت خود و خودنظم جویی در رابطه بین نیازهای اساسی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 145-164]

و

  • وابسته به مواد مقایسه اجتناب‌تجربی و تحمل‌آشفتگی‌هیجانی در زنان وابسته به مواد و عادی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-92]
  • ویژگی‌های شخصیت خودشیفته بررسی رابطه سبک‌های دلبستگی و طرحواره‌های ناسازگار اولیه با بروز ویژگی‌های شخصیت خودشیفته در دانشجویان پزشکی دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 141-158]

ه

  • همدلی تاثیر آموزش همدلی بر پایه بازی بر مهارت های ارتباطی و رفتارهای کلیشه‌ای دانش آموزان طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 25-40]
  • هوش هیجانی نقش واسطه‌ای هوش هیجانی در رابطه سبک‌های فرزندپروری و قلدری [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 7-22]