نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌های دورة کودکی اثربخشی درمان ترکیبی فراشناختی و طرحواره‌درمانی هیجانی مبتنی بر آسیب‌های دوره کودکی بر اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 81-96]

ا

  • ابعاد درد مقایسه اثربخشی روان درمانی مثبت‌نگر و درمان پذیرش و تعهد بر ابعاد درد بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 7-22]
  • اجتناب شناختی مقایسه اثربخشی مدل درمانی رویارویی و بازداری از پاسخ و روش کاهش فکر خطرناک بر کاهش ناگویی خلقی و اجتناب شناختی بیماران وسواسی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 109-126]
  • اجتناب شناختی اثربخشی درمان فراتشخیصی بر نشخوار فکری و اجتناب شناختی در بیماران دیابتی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 41-56]
  • احتکار ارتباط بین انسان انگاری و دلبستگی به اشیاء با رفتارهای احتکاری: نقش میانجی شناختارهای احتکاری [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 113-130]
  • احساس تنهایی اثر بخشی شناخت درمانی گروهی بر مبنای الگوی مایکل فری بر باورهای غیر منطقی و احساس تنهایی دانش آموزان [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 97-112]
  • احساس تنهایی نقش عزت‌نفس آشکار و ناآشکار در پیش بینی نشانگان افسردگی، افکار خودکشی و احساس تنهایی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 91-106]
  • اختلال اضطراب فراگیر اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر افزایش میزان خوش بینی و شفقت به خود دانش آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 59-74]
  • اختلال اضطراب فراگیر اثربخشی درمان ترکیبی فراشناختی و طرحواره‌درمانی هیجانی مبتنی بر آسیب‌های دوره کودکی بر اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 81-96]
  • اختلال خوردن نقش بازداری پاسخ، اضطرار منفی و نگرانی تصویر بدنی در پیش‌بینی علایم اختلال خوردن دختران دانشگاه علوم پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 91-107]
  • اختلال‌شخصیت خودشیفته اثربخشی روان‌نمایشگری بر اختلال شخصیت خودشیفته، انزوای اجتماعی، فقدان همدلی و بی‌اشتهائی عصبی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 123-138]
  • اختلال شخصیت مرزی نقش انعطاف پذیری شناختی، حافظه کاری دیداری فضایی و تکانشگری در پیش بینی نقص نظریه ذهن در افراد با رگه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 7-24]
  • اختلال فوبی خاص نقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیش بینی علائم اختلال فوبی خاص در دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 61-79]
  • اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی تأثیر بازی‌درمانی بر حافظه کوتاه‌مدت دیداری و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی-توجه/ فزون‌کنشی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 55-72]
  • اختلال وسواس فکری- عملی سنجش اثربخشی پارادوکس درمانی بر اختلال وسواس فکری- عملی: مطالعه موردی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 7-36]
  • ادراک بیماری رابطۀ ادراک بیماری، تجربۀ انگ و همجوشی شناختی با کیّفیت زندگی زنان مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 25-40]
  • ادراک حمایت اجتماعی نقش میانجی‌گرانۀ باورهای غیرمنطقی در ارتباط ابعاد شخصیت با ادراک حمایت اجتماعی بیماران میگرنی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 57-73]
  • ازدواج اثربخشی شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگار اولیه و راهبردهای مقابله‌ای دختران در شرف ازدواج [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 37-54]
  • استرس ادارک شده اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس ادراک شده و پرخاشگری زنان با سندرم پیش از قاعدگی [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 163-178]
  • استرس تحصیلی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر مشارکت تحصیلی: نقش واسطه‌ای استرس تحصیلی و فرسودگی تحصیلی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 157-174]
  • اضطراب بررسی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر وضوح خودپنداره، افسردگی، اضطراب و استرس، و عزت نفس در دانشجویان دارای نشانگان ضربه عشق [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 131-146]
  • اضطراب وجودی اثر بخشی آموزش برنامه مبتنی بر سپاسگزاری بر کاهش اضطراب وجودی در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 23-40]
  • اضطرار منفی نقش بازداری پاسخ، اضطرار منفی و نگرانی تصویر بدنی در پیش‌بینی علایم اختلال خوردن دختران دانشگاه علوم پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 91-107]
  • اعتماد بین فردی اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر افسردگی، امید به آینده و اعتماد بین فردی در زنان مطلقه [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 107-122]
  • اعتیاد نقش تشخیصی رویدادهای استرس‌زا، تاب‌آوری و ناگویی هیجانی در اعتیاد زنان [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 109-124]
  • اعتیاد به اینترنت ارتباط بین افسردگی و اعتیاد اینترنتی با میانجی‌گری ناگویی هیجانی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 163-181]
  • افسردگی ارتباط بین افسردگی و اعتیاد اینترنتی با میانجی‌گری ناگویی هیجانی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 163-181]
  • افسردگی بررسی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر وضوح خودپنداره، افسردگی، اضطراب و استرس، و عزت نفس در دانشجویان دارای نشانگان ضربه عشق [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 131-146]
  • افسردگی اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر افسردگی، امید به آینده و اعتماد بین فردی در زنان مطلقه [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 107-122]
  • افکار خودکشی نقش عزت‌نفس آشکار و ناآشکار در پیش بینی نشانگان افسردگی، افکار خودکشی و احساس تنهایی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 91-106]
  • امید به آینده اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر افسردگی، امید به آینده و اعتماد بین فردی در زنان مطلقه [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 107-122]
  • انزوای‌اجتماعی اثربخشی روان‌نمایشگری بر اختلال شخصیت خودشیفته، انزوای اجتماعی، فقدان همدلی و بی‌اشتهائی عصبی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 123-138]
  • انزوای اجتماعی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی برطرحواره نقص/ شرم، نشخوار ذهنی و انزوای اجتماعی زنان کمالگرا [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 127-145]
  • انسان‌انگاری ارتباط بین انسان انگاری و دلبستگی به اشیاء با رفتارهای احتکاری: نقش میانجی شناختارهای احتکاری [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 113-130]
  • انعطاف‌پذیری روان‌شناختی اثر بخشی آموزش پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری روان شناختی و ناگویی هیجانی زنان مبتلا به درد مزمن [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 163-178]
  • انعطاف پذیری شناختی تأثیر بازی‌درمانی بر حافظه کوتاه‌مدت دیداری و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی-توجه/ فزون‌کنشی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 55-72]
  • انعطاف پذیری شناختی نقش انعطاف پذیری شناختی، حافظه کاری دیداری فضایی و تکانشگری در پیش بینی نقص نظریه ذهن در افراد با رگه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 7-24]
  • ایمن‌سازی روانی اثربخشی آموزش ایمن‌سازی روانی بر ناگویی هیجانی، خودتعیین‌گری و جهت‌گیری زندگی نوجوانان با آسیب شنوایی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 7-23]

ب

  • بازداری پاسخ نقش بازداری پاسخ، اضطرار منفی و نگرانی تصویر بدنی در پیش‌بینی علایم اختلال خوردن دختران دانشگاه علوم پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 91-107]
  • بازی درمانی تأثیر بازی‌درمانی بر حافظه کوتاه‌مدت دیداری و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی-توجه/ فزون‌کنشی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 55-72]
  • باورهای غیرمنطقی نقش میانجی‌گرانۀ باورهای غیرمنطقی در ارتباط ابعاد شخصیت با ادراک حمایت اجتماعی بیماران میگرنی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 57-73]
  • باورهای غیرمنطقی اثر بخشی شناخت درمانی گروهی بر مبنای الگوی مایکل فری بر باورهای غیر منطقی و احساس تنهایی دانش آموزان [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 97-112]
  • برنامه آموزشی اثر بخشی آموزش برنامه مبتنی بر سپاسگزاری بر کاهش اضطراب وجودی در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 23-40]
  • برنامه زمانی سنجش اثربخشی پارادوکس درمانی بر اختلال وسواس فکری- عملی: مطالعه موردی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 7-36]
  • بهزیستی ذهنی پیش‌بینی بهزیستی ذهنی بر‌اساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، سبک‌های دفاعی، صداقت و نیازهای اساسی روان‌شناختی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 57-73]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی درمان های مثبت نگر و شناختی-رفتاری بر بهزیستی روانشناختی دانش آموزان کمال گرا [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 143-160]
  • بهزیستی روان‌شناختی پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی بر اساس راهبردهای مقابله‌ای و ناگویی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 125-141]
  • بی‌اشتهائی‌عصبی اثربخشی روان‌نمایشگری بر اختلال شخصیت خودشیفته، انزوای اجتماعی، فقدان همدلی و بی‌اشتهائی عصبی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 123-138]

پ

  • پارادوکس سنجش اثربخشی پارادوکس درمانی بر اختلال وسواس فکری- عملی: مطالعه موردی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 7-36]
  • پذیرش و تعهد اثر بخشی آموزش پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری روان شناختی و ناگویی هیجانی زنان مبتلا به درد مزمن [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 163-178]
  • پرخاشگری اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افکار خودآیند منفی، پرخاشگری و نگرش‌های ناکارآمد دانش‌آموزان پرخاشگر [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 161-176]
  • پرخاشگری اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس ادراک شده و پرخاشگری زنان با سندرم پیش از قاعدگی [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 163-178]
  • پیمان‌شکن مقایسۀ راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان و کمال گرایی در زنان پیمان شکن و عادی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 41-58]

ت

  • تاب‌آوری نقش تشخیصی رویدادهای استرس‌زا، تاب‌آوری و ناگویی هیجانی در اعتیاد زنان [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 109-124]
  • تجربۀ انگ رابطۀ ادراک بیماری، تجربۀ انگ و همجوشی شناختی با کیّفیت زندگی زنان مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 25-40]
  • تکانشگری نقش انعطاف پذیری شناختی، حافظه کاری دیداری فضایی و تکانشگری در پیش بینی نقص نظریه ذهن در افراد با رگه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 7-24]
  • تنظیم شناختی هیجان اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر نشخوار ذهنی، شیوۀ حل مسأله، و تنظیم شناختی هیجان افراد مبتلا به افسردگی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 91-107]
  • تنظیم شناختی هیجان پیش‌بینی بهزیستی ذهنی بر‌اساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، سبک‌های دفاعی، صداقت و نیازهای اساسی روان‌شناختی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 57-73]
  • تنهایی رابطه بین احساس تنهایی و نوموفوبیا به‌واسطه‌گری بهزیستی معنوی درمیان دانشجویان دختر دانشگاه الزهرا (س) [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 73-90]

ج

  • جهت‌گیری زندگی اثربخشی آموزش ایمن‌سازی روانی بر ناگویی هیجانی، خودتعیین‌گری و جهت‌گیری زندگی نوجوانان با آسیب شنوایی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 7-23]

ح

  • حافظه کاری نقش انعطاف پذیری شناختی، حافظه کاری دیداری فضایی و تکانشگری در پیش بینی نقص نظریه ذهن در افراد با رگه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 7-24]
  • حافظه کوتاه مدت دیداری تأثیر بازی‌درمانی بر حافظه کوتاه‌مدت دیداری و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی-توجه/ فزون‌کنشی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 55-72]

خ

  • خودتعیین‌گری اثربخشی آموزش ایمن‌سازی روانی بر ناگویی هیجانی، خودتعیین‌گری و جهت‌گیری زندگی نوجوانان با آسیب شنوایی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 7-23]
  • خودشیفتگی کاربران خودشیفته در فضای مجازی: نقش تشخیصی سیستم های مغزی- رفتاری و عاطفه مثبت و منفی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 123-138]
  • خوش بینی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر افزایش میزان خوش بینی و شفقت به خود دانش آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 59-74]

د

  • دانش آموزان اثر بخشی شناخت درمانی گروهی بر مبنای الگوی مایکل فری بر باورهای غیر منطقی و احساس تنهایی دانش آموزان [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 97-112]
  • دانشجو اثر بخشی آموزش برنامه مبتنی بر سپاسگزاری بر کاهش اضطراب وجودی در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 23-40]
  • دانشجویان رابطه بین احساس تنهایی و نوموفوبیا به‌واسطه‌گری بهزیستی معنوی درمیان دانشجویان دختر دانشگاه الزهرا (س) [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 73-90]
  • درد مزمن اثر بخشی آموزش پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری روان شناختی و ناگویی هیجانی زنان مبتلا به درد مزمن [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 163-178]
  • درمان شناختی رفتاری بررسی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر وضوح خودپنداره، افسردگی، اضطراب و استرس، و عزت نفس در دانشجویان دارای نشانگان ضربه عشق [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 131-146]
  • درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی برطرحواره نقص/ شرم، نشخوار ذهنی و انزوای اجتماعی زنان کمالگرا [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 127-145]
  • درمان فراشناختی اثربخشی درمان ترکیبی فراشناختی و طرحواره‌درمانی هیجانی مبتنی بر آسیب‌های دوره کودکی بر اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 81-96]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی روان درمانی مثبت‌نگر و درمان پذیرش و تعهد بر ابعاد درد بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 7-22]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس ادراک شده و پرخاشگری زنان با سندرم پیش از قاعدگی [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 163-178]
  • درمان متمرکز بر شفقت اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر افزایش میزان خوش بینی و شفقت به خود دانش آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 59-74]
  • درمان متمرکز بر هیجان اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر افسردگی، امید به آینده و اعتماد بین فردی در زنان مطلقه [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 107-122]
  • دل‌بستگی به اشیاء ارتباط بین انسان انگاری و دلبستگی به اشیاء با رفتارهای احتکاری: نقش میانجی شناختارهای احتکاری [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 113-130]
  • دیابت نوع دو اثربخشی درمان فراتشخیصی بر نشخوار فکری و اجتناب شناختی در بیماران دیابتی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 41-56]

ذ

  • ذهن‌آگاهی اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افکار خودآیند منفی، پرخاشگری و نگرش‌های ناکارآمد دانش‌آموزان پرخاشگر [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 161-176]
  • ذهن‌آگاهی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر نشخوار ذهنی، شیوۀ حل مسأله، و تنظیم شناختی هیجان افراد مبتلا به افسردگی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 91-107]
  • ذهن‌آگاهی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر مشارکت تحصیلی: نقش واسطه‌ای استرس تحصیلی و فرسودگی تحصیلی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 157-174]

ر

  • راهبردهای مقابله‌ای پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی بر اساس راهبردهای مقابله‌ای و ناگویی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 125-141]
  • روابط فرازناشویی اثربخشی رویکرد زوج‌درمانی سیستمی- سازه‌گرا بر طرحواره‌های ناسازگار اولیه و گرایش به روابط فرازناشویی زنان متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]
  • رواندرمانی سنجش اثربخشی پارادوکس درمانی بر اختلال وسواس فکری- عملی: مطالعه موردی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 7-36]
  • روان درمانی مثبت نگر مقایسه اثربخشی روان درمانی مثبت‌نگر و درمان پذیرش و تعهد بر ابعاد درد بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 7-22]
  • روان‌نمایشگری اثربخشی روان‌نمایشگری بر اختلال شخصیت خودشیفته، انزوای اجتماعی، فقدان همدلی و بی‌اشتهائی عصبی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 123-138]
  • رویارویی مقایسه اثربخشی مدل درمانی رویارویی و بازداری از پاسخ و روش کاهش فکر خطرناک بر کاهش ناگویی خلقی و اجتناب شناختی بیماران وسواسی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 109-126]
  • رویدادهای استرس‌زا نقش تشخیصی رویدادهای استرس‌زا، تاب‌آوری و ناگویی هیجانی در اعتیاد زنان [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 109-124]

ز

  • زنان نقش تشخیصی رویدادهای استرس‌زا، تاب‌آوری و ناگویی هیجانی در اعتیاد زنان [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 109-124]

س

  • سبک‌های دفاعی پیش‌بینی بهزیستی ذهنی بر‌اساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، سبک‌های دفاعی، صداقت و نیازهای اساسی روان‌شناختی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 57-73]
  • سپاسگزاری اثر بخشی آموزش برنامه مبتنی بر سپاسگزاری بر کاهش اضطراب وجودی در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 23-40]
  • سرشت عاطفی نقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیش بینی علائم اختلال فوبی خاص در دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 61-79]
  • سرشت هیجانی نقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیش بینی علائم اختلال فوبی خاص در دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 61-79]
  • سندرم پیش از قاعدگی اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس ادراک شده و پرخاشگری زنان با سندرم پیش از قاعدگی [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 163-178]
  • سیستم های مغزی- رفتاری کاربران خودشیفته در فضای مجازی: نقش تشخیصی سیستم های مغزی- رفتاری و عاطفه مثبت و منفی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 123-138]
  • سیستمی- سازه‌گرا اثربخشی رویکرد زوج‌درمانی سیستمی- سازه‌گرا بر طرحواره‌های ناسازگار اولیه و گرایش به روابط فرازناشویی زنان متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]

ش

  • شفقت به خود اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر افزایش میزان خوش بینی و شفقت به خود دانش آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 59-74]
  • شناخت درمانی اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افکار خودآیند منفی، پرخاشگری و نگرش‌های ناکارآمد دانش‌آموزان پرخاشگر [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 161-176]
  • شناخت درمانی اثربخشی شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگار اولیه و راهبردهای مقابله‌ای دختران در شرف ازدواج [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 37-54]
  • شناخت درمانی گروهی اثر بخشی شناخت درمانی گروهی بر مبنای الگوی مایکل فری بر باورهای غیر منطقی و احساس تنهایی دانش آموزان [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 97-112]
  • شناختی-رفتاری اثربخشی درمان های مثبت نگر و شناختی-رفتاری بر بهزیستی روانشناختی دانش آموزان کمال گرا [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 143-160]
  • شیوۀ حل مسأله اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر نشخوار ذهنی، شیوۀ حل مسأله، و تنظیم شناختی هیجان افراد مبتلا به افسردگی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 91-107]

ص

ط

  • طرحواره اثربخشی شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگار اولیه و راهبردهای مقابله‌ای دختران در شرف ازدواج [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 37-54]
  • طرحواره‌درمانی هیجانی اثربخشی درمان ترکیبی فراشناختی و طرحواره‌درمانی هیجانی مبتنی بر آسیب‌های دوره کودکی بر اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 81-96]
  • طرحواره‌ ناسازگار اولیه و طلاق اثربخشی رویکرد زوج‌درمانی سیستمی- سازه‌گرا بر طرحواره‌های ناسازگار اولیه و گرایش به روابط فرازناشویی زنان متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]
  • طرحواره نقص/ شرم اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی برطرحواره نقص/ شرم، نشخوار ذهنی و انزوای اجتماعی زنان کمالگرا [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 127-145]

ع

  • عزت نفس بررسی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر وضوح خودپنداره، افسردگی، اضطراب و استرس، و عزت نفس در دانشجویان دارای نشانگان ضربه عشق [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 131-146]
  • عزت نفس آشکار نقش عزت‌نفس آشکار و ناآشکار در پیش بینی نشانگان افسردگی، افکار خودکشی و احساس تنهایی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 91-106]
  • عزت نفس ناآشکار نقش عزت‌نفس آشکار و ناآشکار در پیش بینی نشانگان افسردگی، افکار خودکشی و احساس تنهایی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 91-106]
  • عواطف کاربران خودشیفته در فضای مجازی: نقش تشخیصی سیستم های مغزی- رفتاری و عاطفه مثبت و منفی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 123-138]

ف

  • فراتشخیص اثربخشی درمان فراتشخیصی بر نشخوار فکری و اجتناب شناختی در بیماران دیابتی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 41-56]
  • فرسودگی تحصیلی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر مشارکت تحصیلی: نقش واسطه‌ای استرس تحصیلی و فرسودگی تحصیلی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 157-174]
  • فضای مجازی کاربران خودشیفته در فضای مجازی: نقش تشخیصی سیستم های مغزی- رفتاری و عاطفه مثبت و منفی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 123-138]
  • فکر مقایسه اثربخشی مدل درمانی رویارویی و بازداری از پاسخ و روش کاهش فکر خطرناک بر کاهش ناگویی خلقی و اجتناب شناختی بیماران وسواسی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 109-126]

ک

  • کمال‌گرایی اثربخشی درمان های مثبت نگر و شناختی-رفتاری بر بهزیستی روانشناختی دانش آموزان کمال گرا [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 143-160]
  • کمال‌گرایی مقایسۀ راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان و کمال گرایی در زنان پیمان شکن و عادی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 41-58]
  • کمال گرایی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی برطرحواره نقص/ شرم، نشخوار ذهنی و انزوای اجتماعی زنان کمالگرا [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 127-145]
  • کیّفیت زندگی رابطۀ ادراک بیماری، تجربۀ انگ و همجوشی شناختی با کیّفیت زندگی زنان مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 25-40]

م

  • مایکل فری اثربخشی شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگار اولیه و راهبردهای مقابله‌ای دختران در شرف ازدواج [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 37-54]
  • مثبت‌نگر اثربخشی درمان های مثبت نگر و شناختی-رفتاری بر بهزیستی روانشناختی دانش آموزان کمال گرا [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 143-160]
  • مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی نقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیش بینی علائم اختلال فوبی خاص در دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 61-79]
  • مشارکت تحصیلی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر مشارکت تحصیلی: نقش واسطه‌ای استرس تحصیلی و فرسودگی تحصیلی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 157-174]
  • معنویت رابطه بین احساس تنهایی و نوموفوبیا به‌واسطه‌گری بهزیستی معنوی درمیان دانشجویان دختر دانشگاه الزهرا (س) [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 73-90]
  • مقابله اثربخشی شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگار اولیه و راهبردهای مقابله‌ای دختران در شرف ازدواج [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 37-54]
  • مولتیپل اسکروزیس رابطۀ ادراک بیماری، تجربۀ انگ و همجوشی شناختی با کیّفیت زندگی زنان مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 25-40]
  • میگرن مقایسه اثربخشی روان درمانی مثبت‌نگر و درمان پذیرش و تعهد بر ابعاد درد بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 7-22]
  • میگرن نقش میانجی‌گرانۀ باورهای غیرمنطقی در ارتباط ابعاد شخصیت با ادراک حمایت اجتماعی بیماران میگرنی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 57-73]

ن

  • ناگویی خلقی و وسواس مقایسه اثربخشی مدل درمانی رویارویی و بازداری از پاسخ و روش کاهش فکر خطرناک بر کاهش ناگویی خلقی و اجتناب شناختی بیماران وسواسی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 109-126]
  • ناگویی هیجانی ارتباط بین افسردگی و اعتیاد اینترنتی با میانجی‌گری ناگویی هیجانی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 163-181]
  • ناگویی هیجانی نقش تشخیصی رویدادهای استرس‌زا، تاب‌آوری و ناگویی هیجانی در اعتیاد زنان [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 109-124]
  • ناگویی هیجانی پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی بر اساس راهبردهای مقابله‌ای و ناگویی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 125-141]
  • ناگویی هیجانی اثربخشی آموزش ایمن‌سازی روانی بر ناگویی هیجانی، خودتعیین‌گری و جهت‌گیری زندگی نوجوانان با آسیب شنوایی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 7-23]
  • ناگویی هیجانی اثر بخشی آموزش پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری روان شناختی و ناگویی هیجانی زنان مبتلا به درد مزمن [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 163-178]
  • نشانگان افسردگی نقش عزت‌نفس آشکار و ناآشکار در پیش بینی نشانگان افسردگی، افکار خودکشی و احساس تنهایی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 91-106]
  • نشخوار ذهنی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی برطرحواره نقص/ شرم، نشخوار ذهنی و انزوای اجتماعی زنان کمالگرا [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 127-145]
  • نشخوار ذهنی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر نشخوار ذهنی، شیوۀ حل مسأله، و تنظیم شناختی هیجان افراد مبتلا به افسردگی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 91-107]
  • نشخوار فکری اثربخشی درمان فراتشخیصی بر نشخوار فکری و اجتناب شناختی در بیماران دیابتی [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 41-56]
  • نظریه ذهن نقش انعطاف پذیری شناختی، حافظه کاری دیداری فضایی و تکانشگری در پیش بینی نقص نظریه ذهن در افراد با رگه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 7-24]
  • نظم‌جویی شناختی هیجان مقایسۀ راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان و کمال گرایی در زنان پیمان شکن و عادی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 41-58]
  • نگرانی تصویر بدنی نقش بازداری پاسخ، اضطرار منفی و نگرانی تصویر بدنی در پیش‌بینی علایم اختلال خوردن دختران دانشگاه علوم پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1397، صفحه 91-107]
  • نگرش‌های ناکارآمد اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افکار خودآیند منفی، پرخاشگری و نگرش‌های ناکارآمد دانش‌آموزان پرخاشگر [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 161-176]
  • نوموفوبیا رابطه بین احساس تنهایی و نوموفوبیا به‌واسطه‌گری بهزیستی معنوی درمیان دانشجویان دختر دانشگاه الزهرا (س) [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 73-90]

و

  • وضوح خودپنداره بررسی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر وضوح خودپنداره، افسردگی، اضطراب و استرس، و عزت نفس در دانشجویان دارای نشانگان ضربه عشق [دوره 14، شماره 3، 1397، صفحه 131-146]

ه

  • همجوشی شناختی رابطۀ ادراک بیماری، تجربۀ انگ و همجوشی شناختی با کیّفیت زندگی زنان مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس [دوره 14، شماره 2، 1397، صفحه 25-40]
  • همدلی اثربخشی روان‌نمایشگری بر اختلال شخصیت خودشیفته، انزوای اجتماعی، فقدان همدلی و بی‌اشتهائی عصبی [دوره 14، شماره 4، 1397، صفحه 123-138]