نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشفتگی هیجانی اثربخشی معنادرمانی بر اضطراب کرونا وسرسختی روان‌شناختی در دانشجویان دارای آشفتگی هیجانی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 87-100]
  • آگاهی هیجانی رابطة بین نگرانی از بدشکلی بدنی، ایده‌های برداشت اجتماعی و همدلی با اختلال اضطراب اجتماعی: نقش میانجی آگاهی هیجانی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 87-101]
  • آنتی‌ساکاد تأثیر همگام‌سازی امواج مغزی در باند آلفا برحافظه فعال، آنتی‌ساکاد وسطح اضطراب شرکت‌کنندگان اضطرابی [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 7-20]

ا

  • ابراز خشم پیش‌بینی نشخوار و ابراز خشم بر اساس سیستم بازداری و فعال‌ساز رفتار با میانجی‌گری دشواری در نظم‌دهی هیجان [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
  • اختلال اضطراب اجتماعی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر سوگیری توجه به تهدید و رفتار‌های ایمنی در دانش‌آموزان با نشانگان اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 35-48]
  • اختلال اضطراب اجتماعی رابطة بین نگرانی از بدشکلی بدنی، ایده‌های برداشت اجتماعی و همدلی با اختلال اضطراب اجتماعی: نقش میانجی آگاهی هیجانی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 87-101]
  • اختلال بیش‌فعالی/ نقص توجه حافظه کاری کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی: مقایسه اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای شناختی با بازی‌درمانی مبتنی بر توانبخشی‌شناختی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 79-92]
  • اختلال وسواس فکری-جبری سهم میانجی باورهای وسواسی در ارتباط بین میل جنسی و رضایت زناشویی زنان با اختلال وسواس فکری-جبری [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 21-34]
  • استحقاق اثربخشی زوج درمانی مثبت گرا مبتنی بر شفقت بر استحقاق، قلدری و سازگاری با همسر در مردان خودشیفته [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 71-85]
  • استرس اثربخشی طرحواره درمانی بر استرس، سازگاری اجتماعی و انسجام روانی زنان مبتلا به سرطان [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 23-38]
  • استرس ادراک شده رابطه میان استرس ادراک شده و اعتیاد به تلفن همراه در دوران همه‌گیری کووید_۱۹: نقش نشخوار فکری و خودکنترلی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • اضطراب فرا تحلیل مداخلات آموزشی و درمانی شناختی و فراشناخت بر اضطراب [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 63-76]
  • اضطراب تأثیر همگام‌سازی امواج مغزی در باند آلفا برحافظه فعال، آنتی‌ساکاد وسطح اضطراب شرکت‌کنندگان اضطرابی [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 7-20]
  • اضطراب سلامت مقایسۀ اثربخشی دو درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و تنظیم هیجان براضطراب سلامت و بازنمایی‌های شناختی–هیجانی بهبود یافتگان کووید-19 [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 49-62]
  • اضطراب کرونا نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک شده در ارتباط بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و اضطراب بیماری کرونا [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 65-77]
  • اضطراب کرونا اثربخشی معنادرمانی بر اضطراب کرونا وسرسختی روان‌شناختی در دانشجویان دارای آشفتگی هیجانی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 87-100]
  • اضطراب کرونا نقش میانجی جهت گیری مذهبی در ارتباط بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و اضطراب کرونا [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 117-130]
  • اعتیاد به تلفن همراه رابطه میان استرس ادراک شده و اعتیاد به تلفن همراه در دوران همه‌گیری کووید_۱۹: نقش نشخوار فکری و خودکنترلی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • افکار خودکشی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سطوح خودانتقادی و افکار خودکشی در نوجوانان دارای خودزنی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 23-37]
  • اکت مقایسۀ اثربخشی دو درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و تنظیم هیجان براضطراب سلامت و بازنمایی‌های شناختی–هیجانی بهبود یافتگان کووید-19 [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 49-62]
  • القای استرس اثر القای استرس بر سیستم بازداری، پردازش/اندوزش ذهنی و نارسایی شناختی زنان: نقش تعدیل‌گر فرونشانی هیجان [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 21-32]
  • انسجام روانی اثربخشی طرحواره درمانی بر استرس، سازگاری اجتماعی و انسجام روانی زنان مبتلا به سرطان [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 23-38]
  • انعطاف‌ناپذیری روان‌شناختی رابطة سبک‌های والدینی و نشانه‌های افسردگی با میانجی‌گری انعطاف‌ناپذیری روان‌شناختی نوجوانان [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 7-22]
  • اهمال‌کاری نقش میانجی نگرش به زمان و درک استعاری زمان در رابطه ذهن‌آگاهی با اهمال‌کاری [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 55-70]
  • ایده‌های برداشت اجتماعی رابطة بین نگرانی از بدشکلی بدنی، ایده‌های برداشت اجتماعی و همدلی با اختلال اضطراب اجتماعی: نقش میانجی آگاهی هیجانی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 87-101]

ب

  • بازداری اثر القای استرس بر سیستم بازداری، پردازش/اندوزش ذهنی و نارسایی شناختی زنان: نقش تعدیل‌گر فرونشانی هیجان [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 21-32]
  • بازنمایی های شناختی هیجانی مقایسۀ اثربخشی دو درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و تنظیم هیجان براضطراب سلامت و بازنمایی‌های شناختی–هیجانی بهبود یافتگان کووید-19 [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 49-62]
  • بازی‌درمانی مبتنی بر توان‌بخشی شناختی حافظه کاری کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی: مقایسه اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای شناختی با بازی‌درمانی مبتنی بر توانبخشی‌شناختی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 79-92]
  • بازی‌های رایانه‌ای حافظه کاری کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی: مقایسه اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای شناختی با بازی‌درمانی مبتنی بر توانبخشی‌شناختی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 79-92]
  • باورهای‌ وسواسی سهم میانجی باورهای وسواسی در ارتباط بین میل جنسی و رضایت زناشویی زنان با اختلال وسواس فکری-جبری [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 21-34]

پ

  • پرستاران نقش واسطه‌ای تاب‌آوری در رابطه بین خودکارآمدی و رشد پس‌از‌آسیب در میان پرستاران در همه‌گیری کووید-19 [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 89-104]

ت

  • تاب‌آوری نقش واسطه‌ای تاب‌آوری در رابطه بین خودکارآمدی و رشد پس‌از‌آسیب در میان پرستاران در همه‌گیری کووید-19 [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 89-104]
  • تجربه‌های آسیب‌زای کودکی رابطة تجربه‌های آسیب‌زای کودکی مادر و مشکلات هیجانی و رفتاری کودک: نقش واسطه‌ای کنش‌تأملی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 39-53]
  • ترومای کودکی نقش میانجی طرحواره های ناسازگار اولیه در رابطة بین ترومای کودکی و ویژگی‌های شخصیت مرزی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 71-86]
  • تکانشگری نقش واسطه‌ای نشخوار ذهنی در رابطه بین ناگویی هیجانی، تکانشگری، تحمل پریشانی و خودانتقادی با خودآسیبی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 47-63]
  • تکانشوری مقایسه‌ی تکانشوری و نوسان هیجانی در بزرگسالان دارای نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی با و بدون هرزه‌نگاری [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 7-19]
  • تنظیم شناختی هیجان نقش میانجی جهت گیری مذهبی در ارتباط بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و اضطراب کرونا [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 117-130]
  • تنظیم هیجان مقایسۀ اثربخشی دو درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و تنظیم هیجان براضطراب سلامت و بازنمایی‌های شناختی–هیجانی بهبود یافتگان کووید-19 [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 49-62]
  • توانبخشی شناختی بررسی اثربخشی برنامۀ توانبخشی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر سرعت پردازش و توجه کودکان مبتلا به طیف اتیسم [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 77-88]
  • توجه بررسی اثربخشی برنامۀ توانبخشی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر سرعت پردازش و توجه کودکان مبتلا به طیف اتیسم [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 77-88]

ج

  • جهت‌گیری زندگی اثربخشی درمان متمرکز‌بر‌هیجان برخودناتوان‌سازی، مهارت‌های ارتباطی بین‌فردی و جهت‌گیری زندگی در زنان مطلقه [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 55-69]
  • جهت‌گیری مذهبی نقش میانجی جهت گیری مذهبی در ارتباط بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و اضطراب کرونا [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 117-130]

ح

  • حافظه فعال اثر القای استرس بر سیستم بازداری، پردازش/اندوزش ذهنی و نارسایی شناختی زنان: نقش تعدیل‌گر فرونشانی هیجان [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 21-32]
  • حافظه فعال تأثیر همگام‌سازی امواج مغزی در باند آلفا برحافظه فعال، آنتی‌ساکاد وسطح اضطراب شرکت‌کنندگان اضطرابی [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 7-20]
  • حافظه کاری حافظه کاری کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی: مقایسه اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای شناختی با بازی‌درمانی مبتنی بر توانبخشی‌شناختی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 79-92]
  • حساسیت اضطرابی نقش میانجی حساسیت انزجاری در رابطه بین حساسیت ‌اضطرابی، نگرانی و نشانگان وسواسی-جبری [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 33-46]
  • حساسیت انزجاری نقش میانجی حساسیت انزجاری در رابطه بین حساسیت ‌اضطرابی، نگرانی و نشانگان وسواسی-جبری [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 33-46]
  • حمایت اجتماعی نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک شده در ارتباط بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و اضطراب بیماری کرونا [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 65-77]

خ

  • خشونت خانگی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت خود و زوج درمانی هیجان‌مدار بر عملکرد خانواده در زنان با تجربه خشونت خانگی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 39-54]
  • خودآسیبی نقش واسطه‌ای نشخوار ذهنی در رابطه بین ناگویی هیجانی، تکانشگری، تحمل پریشانی و خودانتقادی با خودآسیبی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 47-63]
  • خودانتقادی نقش واسطه‌ای نشخوار ذهنی در رابطه بین ناگویی هیجانی، تکانشگری، تحمل پریشانی و خودانتقادی با خودآسیبی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 47-63]
  • خودانتقادی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سطوح خودانتقادی و افکار خودکشی در نوجوانان دارای خودزنی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 23-37]
  • خودزنی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سطوح خودانتقادی و افکار خودکشی در نوجوانان دارای خودزنی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 23-37]
  • خودکارآمدی نقش واسطه‌ای تاب‌آوری در رابطه بین خودکارآمدی و رشد پس‌از‌آسیب در میان پرستاران در همه‌گیری کووید-19 [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 89-104]
  • خودکارآمدی نقش واسطه ای خودکارآمدی در پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس سبک‌های هویتی و نظارت والدین در نوجوانان [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 117-132]
  • خودکنترلی رابطه میان استرس ادراک شده و اعتیاد به تلفن همراه در دوران همه‌گیری کووید_۱۹: نقش نشخوار فکری و خودکنترلی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • خودمراقبتی بررسی اثربخشی مداخلۀ واقعیت‌درمانی بر افزایش خودمراقبتی زنان مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 101-115]
  • خودناتوان‌سازی اثربخشی درمان متمرکز‌بر‌هیجان برخودناتوان‌سازی، مهارت‌های ارتباطی بین‌فردی و جهت‌گیری زندگی در زنان مطلقه [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 55-69]

د

  • درک استعاری زمان نقش میانجی نگرش به زمان و درک استعاری زمان در رابطه ذهن‌آگاهی با اهمال‌کاری [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 55-70]
  • درمان پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سطوح خودانتقادی و افکار خودکشی در نوجوانان دارای خودزنی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 23-37]
  • درمان پذیرش و تعهد اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر سوگیری توجه به تهدید و رفتار‌های ایمنی در دانش‌آموزان با نشانگان اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 35-48]
  • درمان ‌مبتنی بر شفقت خود مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت خود و زوج درمانی هیجان‌مدار بر عملکرد خانواده در زنان با تجربه خشونت خانگی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 39-54]
  • درمان متمرکزبرهیجان اثربخشی درمان متمرکز‌بر‌هیجان برخودناتوان‌سازی، مهارت‌های ارتباطی بین‌فردی و جهت‌گیری زندگی در زنان مطلقه [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 55-69]
  • درمان مثبت‌گرا اثربخشی زوج درمانی مثبت گرا مبتنی بر شفقت بر استحقاق، قلدری و سازگاری با همسر در مردان خودشیفته [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 71-85]
  • دشواری در نظم‌دهی هیجان پیش‌بینی نشخوار و ابراز خشم بر اساس سیستم بازداری و فعال‌ساز رفتار با میانجی‌گری دشواری در نظم‌دهی هیجان [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
  • دلبستگی تدوین مدل علائم بی‌نظمی خلق اخلالگر براساس ذهنی‌سازی والدین با نقش میانجی‌گری دلبستگی به والدین و ویژگی‌های مزاجی کودک [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]
  • دیابت بررسی اثربخشی مداخلۀ واقعیت‌درمانی بر افزایش خودمراقبتی زنان مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 101-115]

ذ

  • ذهن‌آگاهی نقش میانجی نگرش به زمان و درک استعاری زمان در رابطه ذهن‌آگاهی با اهمال‌کاری [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 55-70]
  • ذهنی‌سازی تدوین مدل علائم بی‌نظمی خلق اخلالگر براساس ذهنی‌سازی والدین با نقش میانجی‌گری دلبستگی به والدین و ویژگی‌های مزاجی کودک [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]

ر

  • راهبردهای تنظیم شناختی هیجان نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک شده در ارتباط بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و اضطراب بیماری کرونا [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 65-77]
  • رشد پس‌از‌آسیب نقش واسطه‌ای تاب‌آوری در رابطه بین خودکارآمدی و رشد پس‌از‌آسیب در میان پرستاران در همه‌گیری کووید-19 [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 89-104]
  • رضایت ‌زناشویی سهم میانجی باورهای وسواسی در ارتباط بین میل جنسی و رضایت زناشویی زنان با اختلال وسواس فکری-جبری [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 21-34]
  • رفتار سلامت بررسی اثربخشی مداخلۀ واقعیت‌درمانی بر افزایش خودمراقبتی زنان مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 101-115]
  • رفتارهای ایمنی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر سوگیری توجه به تهدید و رفتار‌های ایمنی در دانش‌آموزان با نشانگان اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 35-48]
  • رفتارهای پرخطر نقش واسطه ای خودکارآمدی در پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس سبک‌های هویتی و نظارت والدین در نوجوانان [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 117-132]

ز

  • زنان مطلقه اثربخشی درمان متمرکز‌بر‌هیجان برخودناتوان‌سازی، مهارت‌های ارتباطی بین‌فردی و جهت‌گیری زندگی در زنان مطلقه [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 55-69]
  • زوج درمانی هیجان‌مدار‌ مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت خود و زوج درمانی هیجان‌مدار بر عملکرد خانواده در زنان با تجربه خشونت خانگی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 39-54]

س

  • سازگاری اجتماعی اثربخشی طرحواره درمانی بر استرس، سازگاری اجتماعی و انسجام روانی زنان مبتلا به سرطان [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 23-38]
  • سازگاری با همسر اثربخشی زوج درمانی مثبت گرا مبتنی بر شفقت بر استحقاق، قلدری و سازگاری با همسر در مردان خودشیفته [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 71-85]
  • سبک‌های هویتی نقش واسطه ای خودکارآمدی در پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس سبک‌های هویتی و نظارت والدین در نوجوانان [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 117-132]
  • سبک‌های والدینی رابطة سبک‌های والدینی و نشانه‌های افسردگی با میانجی‌گری انعطاف‌ناپذیری روان‌شناختی نوجوانان [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 7-22]
  • سرسختی روان‌شناختی اثربخشی معنادرمانی بر اضطراب کرونا وسرسختی روان‌شناختی در دانشجویان دارای آشفتگی هیجانی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 87-100]
  • سرطان اثربخشی طرحواره درمانی بر استرس، سازگاری اجتماعی و انسجام روانی زنان مبتلا به سرطان [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 23-38]
  • سرعت پردازش بررسی اثربخشی برنامۀ توانبخشی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر سرعت پردازش و توجه کودکان مبتلا به طیف اتیسم [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 77-88]
  • سوگیری توجه به تهدید اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر سوگیری توجه به تهدید و رفتار‌های ایمنی در دانش‌آموزان با نشانگان اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 35-48]
  • سیستم بازداری رفتار پیش‌بینی نشخوار و ابراز خشم بر اساس سیستم بازداری و فعال‌ساز رفتار با میانجی‌گری دشواری در نظم‌دهی هیجان [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
  • سیستم فعال‌ساز رفتار پیش‌بینی نشخوار و ابراز خشم بر اساس سیستم بازداری و فعال‌ساز رفتار با میانجی‌گری دشواری در نظم‌دهی هیجان [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]

ش

  • شفقت اثربخشی زوج درمانی مثبت گرا مبتنی بر شفقت بر استحقاق، قلدری و سازگاری با همسر در مردان خودشیفته [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 71-85]

ط

  • طرحواره درمانی اثربخشی طرحواره درمانی بر استرس، سازگاری اجتماعی و انسجام روانی زنان مبتلا به سرطان [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 23-38]
  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه نقش میانجی طرحواره های ناسازگار اولیه در رابطة بین ترومای کودکی و ویژگی‌های شخصیت مرزی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 71-86]

ع

  • علائم بی‌نظمی خلق اخلالگر تدوین مدل علائم بی‌نظمی خلق اخلالگر براساس ذهنی‌سازی والدین با نقش میانجی‌گری دلبستگی به والدین و ویژگی‌های مزاجی کودک [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]
  • علائم وسواسی-جبری نقش میانجی حساسیت انزجاری در رابطه بین حساسیت ‌اضطرابی، نگرانی و نشانگان وسواسی-جبری [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 33-46]
  • عملکرد خانواده مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت خود و زوج درمانی هیجان‌مدار بر عملکرد خانواده در زنان با تجربه خشونت خانگی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 39-54]

ف

  • فرونشانی اثر القای استرس بر سیستم بازداری، پردازش/اندوزش ذهنی و نارسایی شناختی زنان: نقش تعدیل‌گر فرونشانی هیجان [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 21-32]

ق

  • قلدری اثربخشی زوج درمانی مثبت گرا مبتنی بر شفقت بر استحقاق، قلدری و سازگاری با همسر در مردان خودشیفته [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 71-85]

ک

  • کم‌شنوا اثربخشی برنامۀ مداخله و حمایت رفتاری بر مشکلات درونی و برونی‌سازی شده در دانش‌آموزان کم‌شنوا [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 105-119]
  • کندگامی شناختی مقایسه هوش هیجانی و مشکلات خواب در نوجوانان دختر با و بدون نشانگان اختلال کندگامی شناختی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 103-116]
  • کنش ‌تأملی رابطة تجربه‌های آسیب‌زای کودکی مادر و مشکلات هیجانی و رفتاری کودک: نقش واسطه‌ای کنش‌تأملی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 39-53]
  • کودکان طیف اتیسم بررسی اثربخشی برنامۀ توانبخشی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر سرعت پردازش و توجه کودکان مبتلا به طیف اتیسم [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 77-88]
  • کووید-19 نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک شده در ارتباط بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و اضطراب بیماری کرونا [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 65-77]
  • کووید-19 رابطه میان استرس ادراک شده و اعتیاد به تلفن همراه در دوران همه‌گیری کووید_۱۹: نقش نشخوار فکری و خودکنترلی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • کووید-19 نقش واسطه‌ای تاب‌آوری در رابطه بین خودکارآمدی و رشد پس‌از‌آسیب در میان پرستاران در همه‌گیری کووید-19 [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 89-104]

م

  • مداخلات شناختی فرا تحلیل مداخلات آموزشی و درمانی شناختی و فراشناخت بر اضطراب [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 63-76]
  • مداخلات فراشناختی فرا تحلیل مداخلات آموزشی و درمانی شناختی و فراشناخت بر اضطراب [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 63-76]
  • مداخله و حمایت رفتاری اثربخشی برنامۀ مداخله و حمایت رفتاری بر مشکلات درونی و برونی‌سازی شده در دانش‌آموزان کم‌شنوا [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 105-119]
  • مزاج تدوین مدل علائم بی‌نظمی خلق اخلالگر براساس ذهنی‌سازی والدین با نقش میانجی‌گری دلبستگی به والدین و ویژگی‌های مزاجی کودک [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]
  • مشکلات برونی‌سازی شده اثربخشی برنامۀ مداخله و حمایت رفتاری بر مشکلات درونی و برونی‌سازی شده در دانش‌آموزان کم‌شنوا [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 105-119]
  • مشکلات خواب مقایسه هوش هیجانی و مشکلات خواب در نوجوانان دختر با و بدون نشانگان اختلال کندگامی شناختی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 103-116]
  • مشکلات درونی‌سازی شده اثربخشی برنامۀ مداخله و حمایت رفتاری بر مشکلات درونی و برونی‌سازی شده در دانش‌آموزان کم‌شنوا [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 105-119]
  • مشکلات هیجانی و رفتاری رابطة تجربه‌های آسیب‌زای کودکی مادر و مشکلات هیجانی و رفتاری کودک: نقش واسطه‌ای کنش‌تأملی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 39-53]
  • معنادرمانی اثربخشی معنادرمانی بر اضطراب کرونا وسرسختی روان‌شناختی در دانشجویان دارای آشفتگی هیجانی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 87-100]
  • مهارت‌های ارتباطی ‌بین‌فردی اثربخشی درمان متمرکز‌بر‌هیجان برخودناتوان‌سازی، مهارت‌های ارتباطی بین‌فردی و جهت‌گیری زندگی در زنان مطلقه [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 55-69]
  • میل ‌جنسی سهم میانجی باورهای وسواسی در ارتباط بین میل جنسی و رضایت زناشویی زنان با اختلال وسواس فکری-جبری [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 21-34]

ن

  • نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی مقایسه‌ی تکانشوری و نوسان هیجانی در بزرگسالان دارای نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی با و بدون هرزه‌نگاری [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 7-19]
  • نارسایی شناختی اثر القای استرس بر سیستم بازداری، پردازش/اندوزش ذهنی و نارسایی شناختی زنان: نقش تعدیل‌گر فرونشانی هیجان [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 21-32]
  • ناگویی هیجانی نقش واسطه‌ای نشخوار ذهنی در رابطه بین ناگویی هیجانی، تکانشگری، تحمل پریشانی و خودانتقادی با خودآسیبی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 47-63]
  • نشانه‌های افسردگی رابطة سبک‌های والدینی و نشانه‌های افسردگی با میانجی‌گری انعطاف‌ناپذیری روان‌شناختی نوجوانان [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 7-22]
  • نشخوار خشم پیش‌بینی نشخوار و ابراز خشم بر اساس سیستم بازداری و فعال‌ساز رفتار با میانجی‌گری دشواری در نظم‌دهی هیجان [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
  • نشخوار ذهنی نقش واسطه‌ای نشخوار ذهنی در رابطه بین ناگویی هیجانی، تکانشگری، تحمل پریشانی و خودانتقادی با خودآسیبی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 47-63]
  • نشخوار فکری رابطه میان استرس ادراک شده و اعتیاد به تلفن همراه در دوران همه‌گیری کووید_۱۹: نقش نشخوار فکری و خودکنترلی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • نظارت والدین نقش واسطه ای خودکارآمدی در پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس سبک‌های هویتی و نظارت والدین در نوجوانان [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 117-132]
  • نگرانی نقش میانجی حساسیت انزجاری در رابطه بین حساسیت ‌اضطرابی، نگرانی و نشانگان وسواسی-جبری [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 33-46]
  • نگرانی از بدشکلی بدنی رابطة بین نگرانی از بدشکلی بدنی، ایده‌های برداشت اجتماعی و همدلی با اختلال اضطراب اجتماعی: نقش میانجی آگاهی هیجانی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 87-101]
  • نگرش به زمان نقش میانجی نگرش به زمان و درک استعاری زمان در رابطه ذهن‌آگاهی با اهمال‌کاری [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 55-70]
  • نوجوان مقایسه هوش هیجانی و مشکلات خواب در نوجوانان دختر با و بدون نشانگان اختلال کندگامی شناختی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 103-116]
  • نوجوانان اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سطوح خودانتقادی و افکار خودکشی در نوجوانان دارای خودزنی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 23-37]
  • نوسان هیجانی مقایسه‌ی تکانشوری و نوسان هیجانی در بزرگسالان دارای نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی با و بدون هرزه‌نگاری [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 7-19]

و

  • واقعیت‌درمانی بررسی اثربخشی مداخلۀ واقعیت‌درمانی بر افزایش خودمراقبتی زنان مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 101-115]
  • ویروس کرونا مقایسۀ اثربخشی دو درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و تنظیم هیجان براضطراب سلامت و بازنمایی‌های شناختی–هیجانی بهبود یافتگان کووید-19 [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 49-62]
  • ویژگی‌های شخصیت مرزی نقش میانجی طرحواره های ناسازگار اولیه در رابطة بین ترومای کودکی و ویژگی‌های شخصیت مرزی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 71-86]

ه

  • هرزه‌نگاری مقایسه‌ی تکانشوری و نوسان هیجانی در بزرگسالان دارای نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی با و بدون هرزه‌نگاری [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 7-19]
  • همدلی رابطة بین نگرانی از بدشکلی بدنی، ایده‌های برداشت اجتماعی و همدلی با اختلال اضطراب اجتماعی: نقش میانجی آگاهی هیجانی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 87-101]
  • همگام‌سازی امواج مغزی تأثیر همگام‌سازی امواج مغزی در باند آلفا برحافظه فعال، آنتی‌ساکاد وسطح اضطراب شرکت‌کنندگان اضطرابی [دوره 19، شماره 3، 1402، صفحه 7-20]
  • هوش هیجانی مقایسه هوش هیجانی و مشکلات خواب در نوجوانان دختر با و بدون نشانگان اختلال کندگامی شناختی [دوره 19، شماره 4، 1402، صفحه 103-116]