نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب شنوایی تاثیر برنامه توانبخشی شناختی بر حافظه آینده‌نگر و گذشته‌نگر دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 75-90]
  • آموزش تنظیم هیجان اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر سوگیری توجه و بازداری‌هیجانی زنان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 41-56]

ا

  • ابراز وجود تأثیر آموزش ابراز وجود بر احساس تنهایی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر با اختلال فوبی تلفن همراه [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 91-106]
  • ابراز وجود اثربخشی آموزش ابراز وجود بر جرأت‌ورزی وحل مسألۀ اجتماعی دانش‌آموزان پسر قربانی قلدری [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 93-107]
  • اتیسم نقش رگه‌های سرشت و منش، نیازهای بنیادی روان‌شناختی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی در سرسختی روان‌شناختی مادران کودکان اتیسم [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 57-74]
  • اجتناب تجربی اثربخشی اختصاصی سازی حافظه سرگذشتی بر اجتناب تجربی و تحمل پریشانی مردان ندامتگاه مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 157-172]
  • اجتناب تجربی اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر تنظیم هیجان بر ناگویی خلقی و اجتناب تجربی در بیماران مبتلا به سوءمصرف مواد با همبودی اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 7-22]
  • اجتناب شناختی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر نارسایی هیجانی و اجتناب شناختی دانش‌آموزان با اختلال اضطراب فراگیر [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 109-126]
  • احساس تنهایی رابطۀ خودشفقتی، ارزش خود و حمایت اجتماعی ادراک شده با علائم اختلال شخصیت مرزی زنان: نقش میانجی احساس تنهایی و ناامیدی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 57-74]
  • احقاق جنسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احقاق جنسی زنان دچار طلاق عاطفی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 105-118]
  • اختصاصی حافظه سرگذشتی اثربخشی اختصاصی سازی حافظه سرگذشتی بر اجتناب تجربی و تحمل پریشانی مردان ندامتگاه مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 157-172]
  • اختلالات مرتبط با مصرف مواد فضای سایبری و گرایش به اعتیاد در نوجوانان: نقش محوری قلدری/قربانی‌شدن سایبری و بدتنظیمی روان‌شناختی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 119-134]
  • اختلال اضطراب اجتماعی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر سوگیری توجه و بازداری‌هیجانی زنان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 41-56]
  • اختلال اضطراب فراگیر مقایسۀ راهبردهای تنظیم هیجان، نگرانی، فراخلق و نارسایی‌های شناختی در افراد با و بدون اختلال اضطراب فراگیر [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 91-108]
  • اختلال شخصیت مرزی اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر تنظیم هیجان بر ناگویی خلقی و اجتناب تجربی در بیماران مبتلا به سوءمصرف مواد با همبودی اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 7-22]
  • اختلال طیف اتیسم اثربخشی برنامۀ آموزشی مبتنی بر مؤلفه‌های تاب‌آوری برمیزان تاب‌آوری مادران و مهارت‌های ارتباطی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 57-74]
  • اختلال نارسایی توجه/ فزون‌کنشی اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر تمرکز حواس بر دامنۀ‌ توجه و تکانشگری دانش‌آموزان مبتلابه اختلال نارسایی‌توجه/ فزون‌کنشی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 23-38]
  • اختلال وحشت زدگی مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش تحریف های شناختی زنان مبتلا به اختلال وحشت زدگی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 75-90]
  • اختلال وسواس فکری- عملی اثر‌بخشی روان درمانی تحلیل کارکردی بر افسردگی، کیّفیت زندگی و نشانه‌های وسواس در مبتلایان به وسواس فکری و عملی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 75-88]
  • اختلال وسواسی‏ جبری اثربخشی طرح‌واره‏درمانی هیجانی بر نشخوارفکری و مسئولیت‌پذیری افراطی در بیماران مبتلا به اختلال وسواسی‏ جبری [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 7-24]
  • اسناد ارتباطی اثربخشی طرحواره درمانی بر بهبود اسنادهای ارتباطی و عملکرد جنسی زنان آسیب دیده از روابط فرازناشویی همسر [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 125-140]
  • اضطراب تأثیر آموزش ابراز وجود بر احساس تنهایی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر با اختلال فوبی تلفن همراه [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 91-106]
  • اضطراب اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر نیرومندی من و اضطراب در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 39-56]
  • اضطراب نقش میانجی ناگویی هیجانی و اضطراب ناشی از کرونا در ارتباط بین تاب‌آوری با تعارضات زناشویی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 143-159]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر علائم اختلال اضطراب اجتماعی و دشواری در تنظیم هیجان: مطالعه تک آزمودنی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 7-24]
  • اضطراب جدایی بزرگسالی نقش خودانگاره و مکانیزم های دفاعی در پیش بینی علائم اختلال اضطراب جدایی بزرگسالی در جمعیت دانشجویی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 23-40]
  • اضطراب سلامت نقش اضطراب سلامت، حساسیت اضطرابی و تشدید جسمانی حسی در پیش‌بینی اضطراب کووید-19 دانشجویان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 77-91]
  • اضطراب فراگیر اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر نارسایی هیجانی و اجتناب شناختی دانش‌آموزان با اختلال اضطراب فراگیر [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 109-126]
  • اضطراب کووید-19 نقش اضطراب سلامت، حساسیت اضطرابی و تشدید جسمانی حسی در پیش‌بینی اضطراب کووید-19 دانشجویان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 77-91]
  • اعتیاد اثربخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل ارتباط متقابل (TA) بر کاهش گرایش به روابط فرازناشویی افراد معتاد [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 41-56]
  • افسردگی آسیب‌های دلبستگی و افسردگی: نقش واسطه‌ای احساس خشم [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 25-40]
  • افسردگی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان راه‌حل مدار بر کیفیت زندگی و افسردگی دختران جوان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 141-156]
  • افسردگی نقش واسطه‌ای بی‌حوصلگی و ترس از در حاشیه ماندن در رابطه بین نشانگان افسردگی و استفاده مشکل‌زا از تلفن همراه [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 109-124]
  • افسردگی اثر‌بخشی روان درمانی تحلیل کارکردی بر افسردگی، کیّفیت زندگی و نشانه‌های وسواس در مبتلایان به وسواس فکری و عملی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 75-88]
  • افسردگی نقش مؤلّفه‌های همجوشی شناختی و ذهن‌آگاهی در پیش‌بینی افسردگی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 89-104]
  • انعطاف‌پذیری نقش رگه‌های سرشت و منش، نیازهای بنیادی روان‌شناختی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی در سرسختی روان‌شناختی مادران کودکان اتیسم [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 57-74]

ب

  • بازداری‌هیجانی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر سوگیری توجه و بازداری‌هیجانی زنان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 41-56]
  • بازی‌درمانی اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر تمرکز حواس بر دامنۀ‌ توجه و تکانشگری دانش‌آموزان مبتلابه اختلال نارسایی‌توجه/ فزون‌کنشی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 23-38]
  • بدتنظیمی روان‌شناختی فضای سایبری و گرایش به اعتیاد در نوجوانان: نقش محوری قلدری/قربانی‌شدن سایبری و بدتنظیمی روان‌شناختی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 119-134]
  • بی‌حوصلگی نقش واسطه‌ای بی‌حوصلگی و ترس از در حاشیه ماندن در رابطه بین نشانگان افسردگی و استفاده مشکل‌زا از تلفن همراه [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 109-124]
  • بی‌خوابی رابطۀ روان‌‌رنجوری و دلبستگی ناایمن با بی‌خوابی: نقش میانجی کمال‌گرایی و تنظیم شناختی هیجان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 41-57]
  • بیماران کرونر قلبی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودتنظیم‌گری هیجانی و خودمراقبتی بیماران کرونر قلبی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]

پ

  • پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر نارسایی هیجانی و اجتناب شناختی دانش‌آموزان با اختلال اضطراب فراگیر [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 109-126]
  • پرخاشگری اثربخشی طرح‌واره‌ درمانی گروهی بر دشواری تنظیم هیجان و پرخاشگری در دختران نوجوان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 59-76]
  • پویشی اثربخشی روان‌درمانی پویشی کوتاه‌‌مدت فشرده (ISTDP) بر کاهش نارسایی هیجانی زنان متقاضی طلاق [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 127-142]

ت

  • تاب‌آوری اثربخشی برنامۀ آموزشی مبتنی بر مؤلفه‌های تاب‌آوری برمیزان تاب‌آوری مادران و مهارت‌های ارتباطی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 57-74]
  • تاب‌آوری نقش میانجی ناگویی هیجانی و اضطراب ناشی از کرونا در ارتباط بین تاب‌آوری با تعارضات زناشویی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 143-159]
  • تاب‌آوری اثربخشی آموزش رویکرد کوتاه‌مدت راه‌حل‌محور بر سرزندگی و تاب‌آوری دانش‌آموزان معلول جسمی حرکتی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 161-177]
  • تحریف شناختی مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش تحریف های شناختی زنان مبتلا به اختلال وحشت زدگی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 75-90]
  • تحلیل ارتباط متقابل اثربخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل ارتباط متقابل (TA) بر کاهش گرایش به روابط فرازناشویی افراد معتاد [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 41-56]
  • تحمل آشفتگی کارآیی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر ابعاد تحمل آشفتگی بیماران مبتلا به صرع با پیگیری سه ماهه [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 123-140]
  • تحمل پریشانی اثربخشی اختصاصی سازی حافظه سرگذشتی بر اجتناب تجربی و تحمل پریشانی مردان ندامتگاه مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 157-172]
  • ترس از در حاشیه ماندن نقش واسطه‌ای بی‌حوصلگی و ترس از در حاشیه ماندن در رابطه بین نشانگان افسردگی و استفاده مشکل‌زا از تلفن همراه [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 109-124]
  • تشدید جسمانی حسی نقش اضطراب سلامت، حساسیت اضطرابی و تشدید جسمانی حسی در پیش‌بینی اضطراب کووید-19 دانشجویان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 77-91]
  • تعارض زناشویی نقش میانجی ناگویی هیجانی و اضطراب ناشی از کرونا در ارتباط بین تاب‌آوری با تعارضات زناشویی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 143-159]
  • تکانشگری اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر تمرکز حواس بر دامنۀ‌ توجه و تکانشگری دانش‌آموزان مبتلابه اختلال نارسایی‌توجه/ فزون‌کنشی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 23-38]
  • تلفن همراه نقش واسطه‌ای بی‌حوصلگی و ترس از در حاشیه ماندن در رابطه بین نشانگان افسردگی و استفاده مشکل‌زا از تلفن همراه [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 109-124]
  • تنظیم شناختی هیجان اثر بخشی درمان متمرکز بر شفقت بر تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان قلدر دختر دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 107-122]
  • تنظیم هیجان اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر تنظیم هیجان بر ناگویی خلقی و اجتناب تجربی در بیماران مبتلا به سوءمصرف مواد با همبودی اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 7-22]
  • تنظیم هیجان شناختی رابطۀ روان‌‌رنجوری و دلبستگی ناایمن با بی‌خوابی: نقش میانجی کمال‌گرایی و تنظیم شناختی هیجان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 41-57]
  • تنهایی تأثیر آموزش ابراز وجود بر احساس تنهایی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر با اختلال فوبی تلفن همراه [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 91-106]
  • توانبخشی شناختی تاثیر برنامه توانبخشی شناختی بر حافظه آینده‌نگر و گذشته‌نگر دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 75-90]

ج

  • جرأت‌ورزی اثربخشی آموزش ابراز وجود بر جرأت‌ورزی وحل مسألۀ اجتماعی دانش‌آموزان پسر قربانی قلدری [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 93-107]
  • جنس مخالف اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر دو سوگرایی نگرش به جنس مخالف در دانشجویان دختر با نشانگان ضربه عشق [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 141-156]

ح

  • حافظه آینده‌نگر تاثیر برنامه توانبخشی شناختی بر حافظه آینده‌نگر و گذشته‌نگر دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 75-90]
  • حافظه گذشته‌نگر تاثیر برنامه توانبخشی شناختی بر حافظه آینده‌نگر و گذشته‌نگر دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 75-90]
  • حرمت‌خود ناپایدار تأثیر طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه بر مولفه‌های خود-ناتوان‌سازی: نقش واسطه‌ای حرمت‌خود ناپایدار [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 7-22]
  • حساسیت اضطرابی نقش اضطراب سلامت، حساسیت اضطرابی و تشدید جسمانی حسی در پیش‌بینی اضطراب کووید-19 دانشجویان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 77-91]
  • حل مسأله اجتماعی اثربخشی آموزش ابراز وجود بر جرأت‌ورزی وحل مسألۀ اجتماعی دانش‌آموزان پسر قربانی قلدری [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 93-107]
  • حمایت اجتماعی ادراک شده رابطۀ خودشفقتی، ارزش خود و حمایت اجتماعی ادراک شده با علائم اختلال شخصیت مرزی زنان: نقش میانجی احساس تنهایی و ناامیدی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 57-74]

خ

  • خشم آسیب‌های دلبستگی و افسردگی: نقش واسطه‌ای احساس خشم [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 25-40]
  • خودانگاره نقش خودانگاره و مکانیزم های دفاعی در پیش بینی علائم اختلال اضطراب جدایی بزرگسالی در جمعیت دانشجویی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 23-40]
  • خودتنظیم‌گری اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودتنظیم‌گری هیجانی و خودمراقبتی بیماران کرونر قلبی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
  • خودشفقتی رابطۀ خودشفقتی، ارزش خود و حمایت اجتماعی ادراک شده با علائم اختلال شخصیت مرزی زنان: نقش میانجی احساس تنهایی و ناامیدی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 57-74]
  • خودمراقبتی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودتنظیم‌گری هیجانی و خودمراقبتی بیماران کرونر قلبی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
  • خود-ناتوان‌سازی تأثیر طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه بر مولفه‌های خود-ناتوان‌سازی: نقش واسطه‌ای حرمت‌خود ناپایدار [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 7-22]

د

  • دامنه توجه اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر تمرکز حواس بر دامنۀ‌ توجه و تکانشگری دانش‌آموزان مبتلابه اختلال نارسایی‌توجه/ فزون‌کنشی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 23-38]
  • دانش آموزان تأثیر آموزش ابراز وجود بر احساس تنهایی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر با اختلال فوبی تلفن همراه [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 91-106]
  • دانشجویان اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر دو سوگرایی نگرش به جنس مخالف در دانشجویان دختر با نشانگان ضربه عشق [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 141-156]
  • دانشجویان نقش مؤلّفه‌های همجوشی شناختی و ذهن‌آگاهی در پیش‌بینی افسردگی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 89-104]
  • درمان راه‌حل مدار مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان راه‌حل مدار بر کیفیت زندگی و افسردگی دختران جوان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 141-156]
  • درمان شناختی - رفتاری مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری و روان‌درمانی معنوی- مذهبی با تأکید بر آموزه‌های اسلامی بر شدت نشانگان وسواس فکری- عملی زنان مبتلا به وسواس شستشو [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 25-40]
  • درمان شناختی رفتاری اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر نیرومندی من و اضطراب در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 39-56]
  • درمان فراتشخیصی یکپارچه اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر علائم اختلال اضطراب اجتماعی و دشواری در تنظیم هیجان: مطالعه تک آزمودنی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 7-24]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد کارآیی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر ابعاد تحمل آشفتگی بیماران مبتلا به صرع با پیگیری سه ماهه [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 123-140]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان راه‌حل مدار بر کیفیت زندگی و افسردگی دختران جوان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 141-156]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احقاق جنسی زنان دچار طلاق عاطفی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 105-118]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودتنظیم‌گری هیجانی و خودمراقبتی بیماران کرونر قلبی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
  • درمان متمرکز بر شفقت اثر بخشی درمان متمرکز بر شفقت بر تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان قلدر دختر دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 107-122]
  • دشواری تنظیم هیجان اثربخشی طرح‌واره‌ درمانی گروهی بر دشواری تنظیم هیجان و پرخاشگری در دختران نوجوان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 59-76]
  • دشواری در تنظیم هیجان اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر علائم اختلال اضطراب اجتماعی و دشواری در تنظیم هیجان: مطالعه تک آزمودنی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 7-24]
  • دلبستگی آسیب‌های دلبستگی و افسردگی: نقش واسطه‌ای احساس خشم [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 25-40]
  • دلبستگی ناایمن رابطۀ روان‌‌رنجوری و دلبستگی ناایمن با بی‌خوابی: نقش میانجی کمال‌گرایی و تنظیم شناختی هیجان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 41-57]

ذ

  • ذهن‌آگاهی نقش مؤلّفه‌های همجوشی شناختی و ذهن‌آگاهی در پیش‌بینی افسردگی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 89-104]

ر

  • راهبردهای تنظیم هیجان مقایسۀ راهبردهای تنظیم هیجان، نگرانی، فراخلق و نارسایی‌های شناختی در افراد با و بدون اختلال اضطراب فراگیر [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 91-108]
  • روابط فرا زناشویی اثربخشی طرحواره درمانی بر بهبود اسنادهای ارتباطی و عملکرد جنسی زنان آسیب دیده از روابط فرازناشویی همسر [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 125-140]
  • روابط فرازناشویی اثربخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل ارتباط متقابل (TA) بر کاهش گرایش به روابط فرازناشویی افراد معتاد [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 41-56]
  • روان‌درمانی اثربخشی روان‌درمانی پویشی کوتاه‌‌مدت فشرده (ISTDP) بر کاهش نارسایی هیجانی زنان متقاضی طلاق [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 127-142]
  • روان درمانی تحلیل کارکردی اثر‌بخشی روان درمانی تحلیل کارکردی بر افسردگی، کیّفیت زندگی و نشانه‌های وسواس در مبتلایان به وسواس فکری و عملی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 75-88]
  • روان‌رنجوری رابطۀ روان‌‌رنجوری و دلبستگی ناایمن با بی‌خوابی: نقش میانجی کمال‌گرایی و تنظیم شناختی هیجان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 41-57]
  • رویکرد کوتاه مدت راه‌حل محور اثربخشی آموزش رویکرد کوتاه‌مدت راه‌حل‌محور بر سرزندگی و تاب‌آوری دانش‌آموزان معلول جسمی حرکتی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 161-177]

ز

  • زندانی اثربخشی اختصاصی سازی حافظه سرگذشتی بر اجتناب تجربی و تحمل پریشانی مردان ندامتگاه مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 157-172]

س

  • سرزندگی اثربخشی آموزش رویکرد کوتاه‌مدت راه‌حل‌محور بر سرزندگی و تاب‌آوری دانش‌آموزان معلول جسمی حرکتی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 161-177]
  • سرسختی و نیازهای بنیادی روان‌شناختی نقش رگه‌های سرشت و منش، نیازهای بنیادی روان‌شناختی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی در سرسختی روان‌شناختی مادران کودکان اتیسم [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 57-74]
  • سرشت و منش نقش رگه‌های سرشت و منش، نیازهای بنیادی روان‌شناختی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی در سرسختی روان‌شناختی مادران کودکان اتیسم [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 57-74]
  • سوءمصرف مواد اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر تنظیم هیجان بر ناگویی خلقی و اجتناب تجربی در بیماران مبتلا به سوءمصرف مواد با همبودی اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 7-22]
  • سوگیری توجه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر سوگیری توجه و بازداری‌هیجانی زنان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 41-56]

ش

  • شخصیت مرزی رابطۀ خودشفقتی، ارزش خود و حمایت اجتماعی ادراک شده با علائم اختلال شخصیت مرزی زنان: نقش میانجی احساس تنهایی و ناامیدی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 57-74]
  • شستشو مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری و روان‌درمانی معنوی- مذهبی با تأکید بر آموزه‌های اسلامی بر شدت نشانگان وسواس فکری- عملی زنان مبتلا به وسواس شستشو [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 25-40]
  • شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش تحریف های شناختی زنان مبتلا به اختلال وحشت زدگی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 75-90]

ص

  • صرع کارآیی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر ابعاد تحمل آشفتگی بیماران مبتلا به صرع با پیگیری سه ماهه [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 123-140]

ض

  • ضربه عشق اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر دو سوگرایی نگرش به جنس مخالف در دانشجویان دختر با نشانگان ضربه عشق [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 141-156]

ط

  • طرحواره‌درمانی اثربخشی طرح‌واره‌ درمانی گروهی بر دشواری تنظیم هیجان و پرخاشگری در دختران نوجوان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 59-76]
  • طرحواره درمانی اثربخشی طرحواره درمانی بر بهبود اسنادهای ارتباطی و عملکرد جنسی زنان آسیب دیده از روابط فرازناشویی همسر [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 125-140]
  • طرح‌واره درمانی هیجانی اثربخشی طرح‌واره‏درمانی هیجانی بر نشخوارفکری و مسئولیت‌پذیری افراطی در بیماران مبتلا به اختلال وسواسی‏ جبری [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 7-24]
  • طرحواره درمانی هیجانی مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش تحریف های شناختی زنان مبتلا به اختلال وحشت زدگی [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 75-90]
  • طرح‌واره‌ ناسازگار اولیه تأثیر طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه بر مولفه‌های خود-ناتوان‌سازی: نقش واسطه‌ای حرمت‌خود ناپایدار [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 7-22]
  • طلاق اثربخشی روان‌درمانی پویشی کوتاه‌‌مدت فشرده (ISTDP) بر کاهش نارسایی هیجانی زنان متقاضی طلاق [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 127-142]
  • طلاق عاطفی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احقاق جنسی زنان دچار طلاق عاطفی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 105-118]

ع

  • عملکرد جنسی اثربخشی طرحواره درمانی بر بهبود اسنادهای ارتباطی و عملکرد جنسی زنان آسیب دیده از روابط فرازناشویی همسر [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 125-140]

ف

  • فراخلق مقایسۀ راهبردهای تنظیم هیجان، نگرانی، فراخلق و نارسایی‌های شناختی در افراد با و بدون اختلال اضطراب فراگیر [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 91-108]
  • فوبی تلفن تأثیر آموزش ابراز وجود بر احساس تنهایی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر با اختلال فوبی تلفن همراه [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 91-106]

ق

  • قربانی‌شدن سایبری فضای سایبری و گرایش به اعتیاد در نوجوانان: نقش محوری قلدری/قربانی‌شدن سایبری و بدتنظیمی روان‌شناختی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 119-134]
  • قلدری اثر بخشی درمان متمرکز بر شفقت بر تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان قلدر دختر دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 107-122]
  • قلدری اثربخشی آموزش ابراز وجود بر جرأت‌ورزی وحل مسألۀ اجتماعی دانش‌آموزان پسر قربانی قلدری [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 93-107]
  • قلدری سایبری فضای سایبری و گرایش به اعتیاد در نوجوانان: نقش محوری قلدری/قربانی‌شدن سایبری و بدتنظیمی روان‌شناختی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 119-134]

ک

  • کرونا نقش میانجی ناگویی هیجانی و اضطراب ناشی از کرونا در ارتباط بین تاب‌آوری با تعارضات زناشویی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 143-159]
  • کمال‌گرایی رابطۀ روان‌‌رنجوری و دلبستگی ناایمن با بی‌خوابی: نقش میانجی کمال‌گرایی و تنظیم شناختی هیجان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 41-57]
  • کیفیت زندگی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان راه‌حل مدار بر کیفیت زندگی و افسردگی دختران جوان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 141-156]
  • کیّفیت زندگی اثر‌بخشی روان درمانی تحلیل کارکردی بر افسردگی، کیّفیت زندگی و نشانه‌های وسواس در مبتلایان به وسواس فکری و عملی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 75-88]

م

  • مسئولیت‌پذیری اثربخشی طرح‌واره‏درمانی هیجانی بر نشخوارفکری و مسئولیت‌پذیری افراطی در بیماران مبتلا به اختلال وسواسی‏ جبری [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 7-24]
  • معنویت مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری و روان‌درمانی معنوی- مذهبی با تأکید بر آموزه‌های اسلامی بر شدت نشانگان وسواس فکری- عملی زنان مبتلا به وسواس شستشو [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 25-40]
  • مکانیزم دفاعی نقش خودانگاره و مکانیزم های دفاعی در پیش بینی علائم اختلال اضطراب جدایی بزرگسالی در جمعیت دانشجویی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 23-40]
  • من اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر نیرومندی من و اضطراب در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 39-56]
  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی برنامۀ آموزشی مبتنی بر مؤلفه‌های تاب‌آوری برمیزان تاب‌آوری مادران و مهارت‌های ارتباطی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 57-74]

ن

  • ناامیدی رابطۀ خودشفقتی، ارزش خود و حمایت اجتماعی ادراک شده با علائم اختلال شخصیت مرزی زنان: نقش میانجی احساس تنهایی و ناامیدی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 57-74]
  • نارسایی‌های شناختی مقایسۀ راهبردهای تنظیم هیجان، نگرانی، فراخلق و نارسایی‌های شناختی در افراد با و بدون اختلال اضطراب فراگیر [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 91-108]
  • نارسایی هیجانی اثربخشی روان‌درمانی پویشی کوتاه‌‌مدت فشرده (ISTDP) بر کاهش نارسایی هیجانی زنان متقاضی طلاق [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 127-142]
  • نارسایی هیجانی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر نارسایی هیجانی و اجتناب شناختی دانش‌آموزان با اختلال اضطراب فراگیر [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 109-126]
  • ناگویی خلقی اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر تنظیم هیجان بر ناگویی خلقی و اجتناب تجربی در بیماران مبتلا به سوءمصرف مواد با همبودی اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 7-22]
  • ناگویی هیجانی نقش میانجی ناگویی هیجانی و اضطراب ناشی از کرونا در ارتباط بین تاب‌آوری با تعارضات زناشویی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 143-159]
  • نشخوار فکری اثربخشی طرح‌واره‏درمانی هیجانی بر نشخوارفکری و مسئولیت‌پذیری افراطی در بیماران مبتلا به اختلال وسواسی‏ جبری [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 7-24]
  • نگرانی مقایسۀ راهبردهای تنظیم هیجان، نگرانی، فراخلق و نارسایی‌های شناختی در افراد با و بدون اختلال اضطراب فراگیر [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 91-108]
  • نوجوان اثربخشی طرح‌واره‌ درمانی گروهی بر دشواری تنظیم هیجان و پرخاشگری در دختران نوجوان [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 59-76]
  • نوجوانان فضای سایبری و گرایش به اعتیاد در نوجوانان: نقش محوری قلدری/قربانی‌شدن سایبری و بدتنظیمی روان‌شناختی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 119-134]
  • نوجوانی اثربخشی آموزش رویکرد کوتاه‌مدت راه‌حل‌محور بر سرزندگی و تاب‌آوری دانش‌آموزان معلول جسمی حرکتی [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 161-177]
  • نیرومندی من اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر نیرومندی من و اضطراب در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 39-56]

و

  • واقعیت درمانی اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر دو سوگرایی نگرش به جنس مخالف در دانشجویان دختر با نشانگان ضربه عشق [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 141-156]
  • وسواس مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری و روان‌درمانی معنوی- مذهبی با تأکید بر آموزه‌های اسلامی بر شدت نشانگان وسواس فکری- عملی زنان مبتلا به وسواس شستشو [دوره 16، شماره 4، 1399، صفحه 25-40]

ه

  • همجوشی شناختی نقش مؤلّفه‌های همجوشی شناختی و ذهن‌آگاهی در پیش‌بینی افسردگی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 89-104]