نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون MMPI مقایسه مکان کنترل، عزّت نفس، و اختلالات شخصیتی میان زنان زندانی (با تأکید بر زنان با مجرمیت منکرات) و زنان عادی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 125-146]
  • آماده سازی رابطه صفات شخصیتی مرتبط با نظام های بازداری/ فعال سازی رفتاری با سوگیری حافظه ناآشکار مفهومی و آشکار براساس پردازش انتقال مناسب (TAP) [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 57-88]
  • آموزش راهبرد خودنظارتی بررسی اثربخشی آموزشی راهبرد خودنظارتی به کودکان بر کاهش علائم مرضی دختران 12-6 ساله مبتلا به ADHD [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 37-56]
  • آموزش مهارتهای هوش هیجانی مقایسه مؤلفه‌های هوش هیجانی مردان معتاد و غیر معتاد و ارائه برنامه آموزشی بر اساس مؤلفه‌های هوش هیجانی در معتادان مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد در شهرستان خرم آباد. [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 73-90]

ا

  • اجباری تأثیردرمان ترکیبی شناختی-رفتاری و کاهش اندیشه پردازی خطر بر اختلال وسواسی- اجباری در دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 43-56]
  • اختلال ADHD بررسی اثربخشی آموزشی راهبرد خودنظارتی به کودکان بر کاهش علائم مرضی دختران 12-6 ساله مبتلا به ADHD [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 37-56]
  • اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی مقایسه مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی و دانش‌آموزان بدون این اختلال در مقطع دبستان [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 109-134]
  • اختلال وسواسی تأثیردرمان ترکیبی شناختی-رفتاری و کاهش اندیشه پردازی خطر بر اختلال وسواسی- اجباری در دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 43-56]
  • ادراک پیامد مخاطره آمیز بررسی سوگیری حافظه آشکار و ضمنی (مثبت و منفی) در شرایط آسان و دشوار، و ادراک پیامد مخاطره آمیز در دانشجویان افسرده، مضطرب، ترکیبی و سالم دانشگاه‌های الزهرا(س) و تهران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 75-114]
  • اسنادهای علی بررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 135-162]
  • اسنادهای مسئولیت‌پذیری بررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 135-162]
  • اعتبار بررسی شاخص‌های روانسنجی سیاهه علائم اختلال خوردن (EDI) در دانش‌آموزان دختر پایه دوم دبیرستان‌های تهران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 9-24]
  • اعتیاد مقایسه مؤلفه‌های هوش هیجانی مردان معتاد و غیر معتاد و ارائه برنامه آموزشی بر اساس مؤلفه‌های هوش هیجانی در معتادان مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد در شهرستان خرم آباد. [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 73-90]

ب

  • باورهای جنسیتی و پیشرفت تحصیلی مقایسه مفهوم خود، خودکارآمدی تحصیلی، هوش هیجانی، باورهای جنسیتی و رضایت ازجنس دختران و پسران دبیرستانی و سهم هر یک از این متغیرها درپیش‌بینی پیشرفت تحصیلی آنها [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 45-72]
  • باورهای غیرمنطقی رابطه باورهای غیرمنطقی با کمال‌گرایی مثبت و منفی در دانش‌آموزان شهرستان نوشهر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 9-42]
  • بخشودگی بررسی رابطه بین هوش هیجانی و بخشودگی با تعارضات زناشویی [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 115-140]
  • برنامه آموزشی مقایسه مؤلفه‌های هوش هیجانی مردان معتاد و غیر معتاد و ارائه برنامه آموزشی بر اساس مؤلفه‌های هوش هیجانی در معتادان مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد در شهرستان خرم آباد. [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 73-90]
  • بهبودی فکر افسرده‌وار بیماران افسرده در زمان‌های پذیرش در بیمارستان و بهبودی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 11-28]
  • بهداشت روانی مقایسه بهداشت روانی دانشجویان دارای تجربه خشونت خانوادگی و بدون تجربه خشونت خانوادگی در دوران کودکی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 91-108]
  • بهزیستی شخصی رابطه سبک‌های تفکر با بهزیستی شخصی در دانش‌آموزان دختر متوسطه و پیش دانشگاهی شمال شهر تهران در سال تحصیلی88-1387 [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 85-104]
  • بیدل دهلوی تحلیل زیبانگــری بیدل دهلوی (با رویکرد‌روانشناختی) [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 135-170]

پ

  • پایایی انطباق و بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه راهبردهای فراشناختی خواندن در میان دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 163-184]
  • پذیرش فکر افسرده‌وار بیماران افسرده در زمان‌های پذیرش در بیمارستان و بهبودی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 11-28]
  • پرخاشگری بررسی تأثیر شن درمانی برکاهش پرخاشگری دانش آموزان پسر ناشنوا [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 111-134]
  • پرخاشگری و ازدواج بررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 135-162]
  • پردازش انتقال مناسب رابطه صفات شخصیتی مرتبط با نظام های بازداری/ فعال سازی رفتاری با سوگیری حافظه ناآشکار مفهومی و آشکار براساس پردازش انتقال مناسب (TAP) [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 57-88]
  • پنج عامل بزرگ شخصیت رابطه ویژگی‌های شخصیت با خلاقیت هیجانی و خلاقیت شناختی [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 89-110]

ت

  • تجربه خشونت مقایسه بهداشت روانی دانشجویان دارای تجربه خشونت خانوادگی و بدون تجربه خشونت خانوادگی در دوران کودکی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 91-108]
  • تجربه طلبی پیش‌بینی رفـتارهای پرخـطر بر اساس هیجان خواهی و عوامل جمعیت شناسی در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 141-166]
  • تعارضات زناشویی بررسی رابطه بین هوش هیجانی و بخشودگی با تعارضات زناشویی [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 115-140]
  • تعهد هویت رابطه سبک‌های هویت، تعهد هویت و جنسیت با سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 51-74]
  • تکلیف جملات ناتمام فکر افسرده‌وار بیماران افسرده در زمان‌های پذیرش در بیمارستان و بهبودی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 11-28]

ج

ح

  • حافظه آشکار رابطه صفات شخصیتی مرتبط با نظام های بازداری/ فعال سازی رفتاری با سوگیری حافظه ناآشکار مفهومی و آشکار براساس پردازش انتقال مناسب (TAP) [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 57-88]
  • حافظه آشکار و ضمنی بررسی سوگیری حافظه آشکار و ضمنی (مثبت و منفی) در شرایط آسان و دشوار، و ادراک پیامد مخاطره آمیز در دانشجویان افسرده، مضطرب، ترکیبی و سالم دانشگاه‌های الزهرا(س) و تهران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 75-114]
  • حافظه ناآشکار مفهومی رابطه صفات شخصیتی مرتبط با نظام های بازداری/ فعال سازی رفتاری با سوگیری حافظه ناآشکار مفهومی و آشکار براساس پردازش انتقال مناسب (TAP) [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 57-88]
  • حساسیت نسبت به یکنواختی پیش‌بینی رفـتارهای پرخـطر بر اساس هیجان خواهی و عوامل جمعیت شناسی در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 141-166]

خ

  • خانواده بررسی برخی از همبسته‌های جمعیت شناختی الگوهای شخصیت مرزی در نمونه‌های غیربالینی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 147-161]
  • خشونت روانی مقایسه بهداشت روانی دانشجویان دارای تجربه خشونت خانوادگی و بدون تجربه خشونت خانوادگی در دوران کودکی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 91-108]
  • خشونت فیزیکی مقایسه بهداشت روانی دانشجویان دارای تجربه خشونت خانوادگی و بدون تجربه خشونت خانوادگی در دوران کودکی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 91-108]
  • خطرجویی و ماجراجویی و دانشجویان دختر و پسر پیش‌بینی رفـتارهای پرخـطر بر اساس هیجان خواهی و عوامل جمعیت شناسی در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 141-166]
  • خلّاقیّت بررسی رابطه بین گفتار خصوصی و خلّاقیّت در کودکان پیش دبستانی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 105-124]
  • خلاقیت شناختی رابطه ویژگی‌های شخصیت با خلاقیت هیجانی و خلاقیت شناختی [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 89-110]
  • خلاقیت هیجانی رابطه ویژگی‌های شخصیت با خلاقیت هیجانی و خلاقیت شناختی [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 89-110]
  • خودکارآمدی تحصیلی مقایسه مفهوم خود، خودکارآمدی تحصیلی، هوش هیجانی، باورهای جنسیتی و رضایت ازجنس دختران و پسران دبیرستانی و سهم هر یک از این متغیرها درپیش‌بینی پیشرفت تحصیلی آنها [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 45-72]

د

  • دانش‌آموز رابطه سبک‌های تفکر با بهزیستی شخصی در دانش‌آموزان دختر متوسطه و پیش دانشگاهی شمال شهر تهران در سال تحصیلی88-1387 [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 85-104]
  • دانش آموز بررسی تأثیر شن درمانی برکاهش پرخاشگری دانش آموزان پسر ناشنوا [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 111-134]
  • دانش‌آموزان رابطه باورهای غیرمنطقی با کمال‌گرایی مثبت و منفی در دانش‌آموزان شهرستان نوشهر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 9-42]
  • دانشجویان سال اول رابطه سبک‌های هویت، تعهد هویت و جنسیت با سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 51-74]
  • دانشگاه رابطه بین ادراک از عوامل محیط کار(نقش‌های شغلی، ویژگی‌های شغل، سبک نظارتی، و ساختار سازمانی)و سطح درگیری شغلی اعضاء هیأت علمی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 57-84]
  • درگیری شغلی رابطه بین ادراک از عوامل محیط کار(نقش‌های شغلی، ویژگی‌های شغل، سبک نظارتی، و ساختار سازمانی)و سطح درگیری شغلی اعضاء هیأت علمی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 57-84]
  • درمان شناختی تأثیردرمان ترکیبی شناختی-رفتاری و کاهش اندیشه پردازی خطر بر اختلال وسواسی- اجباری در دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 43-56]
  • درمان کاهش اندیشه پردازی خطر تأثیردرمان ترکیبی شناختی-رفتاری و کاهش اندیشه پردازی خطر بر اختلال وسواسی- اجباری در دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 43-56]
  • دوران کودکی مقایسه بهداشت روانی دانشجویان دارای تجربه خشونت خانوادگی و بدون تجربه خشونت خانوادگی در دوران کودکی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 91-108]

ر

  • راهبردهای فراشناختی خواندن انطباق و بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه راهبردهای فراشناختی خواندن در میان دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 163-184]
  • رضایت شغلی اثر تعاملی بین ابعاد فشار روانی شغلی و رضایت شغلی مدیران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 25-50]
  • رفتارهای پرخطر پیش‌بینی رفـتارهای پرخـطر بر اساس هیجان خواهی و عوامل جمعیت شناسی در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 141-166]
  • رفتارهای قلدرانه اثر بخشی مشاوره گروهی بر اساس نظریه انتخاب ویلیام گلاسر با دانش‌آموزان قربانی قلدری، به‌منظور افزایش توان مقابله با رفتارهای قلدرانه [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 11-28]
  • رفتاری تأثیردرمان ترکیبی شناختی-رفتاری و کاهش اندیشه پردازی خطر بر اختلال وسواسی- اجباری در دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 43-56]
  • روایی انطباق و بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه راهبردهای فراشناختی خواندن در میان دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 163-184]
  • روایی و سیاهة علائم اختلال خوردن بررسی شاخص‌های روانسنجی سیاهه علائم اختلال خوردن (EDI) در دانش‌آموزان دختر پایه دوم دبیرستان‌های تهران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 9-24]

ز

  • زنان با مجرمیت منکرات مقایسه مکان کنترل، عزّت نفس، و اختلالات شخصیتی میان زنان زندانی (با تأکید بر زنان با مجرمیت منکرات) و زنان عادی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 125-146]
  • زوجهای ناسازگار افزایش سازگاری زناشویی زوج‌های ناسازگار با مشاوره از چشم اندازی اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 167-186]
  • زیبانگری تحلیل زیبانگــری بیدل دهلوی (با رویکرد‌روانشناختی) [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 135-170]
  • زیر نوع‌ها مقایسه مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی و دانش‌آموزان بدون این اختلال در مقطع دبستان [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 109-134]

س

  • سازگاری با دانشگاه رابطه سبک‌های هویت، تعهد هویت و جنسیت با سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 51-74]
  • سازگاری زناشویی افزایش سازگاری زناشویی زوج‌های ناسازگار با مشاوره از چشم اندازی اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 167-186]
  • سبک‌های تفکر رابطه سبک‌های تفکر با بهزیستی شخصی در دانش‌آموزان دختر متوسطه و پیش دانشگاهی شمال شهر تهران در سال تحصیلی88-1387 [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 85-104]
  • سبک‌های هویت رابطه سبک‌های هویت، تعهد هویت و جنسیت با سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 51-74]
  • سلامت روانی بررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 135-162]
  • سوگیری حافظه بررسی سوگیری حافظه آشکار و ضمنی (مثبت و منفی) در شرایط آسان و دشوار، و ادراک پیامد مخاطره آمیز در دانشجویان افسرده، مضطرب، ترکیبی و سالم دانشگاه‌های الزهرا(س) و تهران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 75-114]

ش

  • شاخص‌های روان‌سنجی بررسی شاخص‌های روانسنجی سیاهه علائم اختلال خوردن (EDI) در دانش‌آموزان دختر پایه دوم دبیرستان‌های تهران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 9-24]
  • شخصیت مرزی بررسی برخی از همبسته‌های جمعیت شناختی الگوهای شخصیت مرزی در نمونه‌های غیربالینی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 147-161]
  • شن درمانی بررسی تأثیر شن درمانی برکاهش پرخاشگری دانش آموزان پسر ناشنوا [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 111-134]

ص

  • صلح کل تحلیل زیبانگــری بیدل دهلوی (با رویکرد‌روانشناختی) [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 135-170]

ط

  • طبقه اجتماعی بررسی برخی از همبسته‌های جمعیت شناختی الگوهای شخصیت مرزی در نمونه‌های غیربالینی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 147-161]

ع

  • عاطفة فکر افسرده‌وار بیماران افسرده در زمان‌های پذیرش در بیمارستان و بهبودی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 11-28]
  • عزّت نفس مقایسه مکان کنترل، عزّت نفس، و اختلالات شخصیتی میان زنان زندانی (با تأکید بر زنان با مجرمیت منکرات) و زنان عادی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 125-146]
  • عشق تجربة فردی تحلیل زیبانگــری بیدل دهلوی (با رویکرد‌روانشناختی) [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 135-170]
  • عوامل جمعیت شناختی بررسی برخی از همبسته‌های جمعیت شناختی الگوهای شخصیت مرزی در نمونه‌های غیربالینی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 147-161]

ف

  • فراشناخت انطباق و بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه راهبردهای فراشناختی خواندن در میان دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 163-184]
  • فشار روانی شغلی اثر تعاملی بین ابعاد فشار روانی شغلی و رضایت شغلی مدیران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 25-50]
  • فقدان بازداری پیش‌بینی رفـتارهای پرخـطر بر اساس هیجان خواهی و عوامل جمعیت شناسی در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 141-166]
  • فکر افسرده وار فکر افسرده‌وار بیماران افسرده در زمان‌های پذیرش در بیمارستان و بهبودی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 11-28]

ق

  • قربانی قلدری اثر بخشی مشاوره گروهی بر اساس نظریه انتخاب ویلیام گلاسر با دانش‌آموزان قربانی قلدری، به‌منظور افزایش توان مقابله با رفتارهای قلدرانه [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 11-28]

ک

  • کمال‌گرایی مثبت رابطه باورهای غیرمنطقی با کمال‌گرایی مثبت و منفی در دانش‌آموزان شهرستان نوشهر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 9-42]
  • کمال گرایی منفی رابطه باورهای غیرمنطقی با کمال‌گرایی مثبت و منفی در دانش‌آموزان شهرستان نوشهر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 9-42]
  • کودکان پیش دبستانی بررسی رابطه بین گفتار خصوصی و خلّاقیّت در کودکان پیش دبستانی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 105-124]
  • کیفیت زناشویی بررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 135-162]

گ

  • گذشت بررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 135-162]
  • گفتار خصوصی بررسی رابطه بین گفتار خصوصی و خلّاقیّت در کودکان پیش دبستانی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 105-124]

م

  • مثبت فکر افسرده‌وار بیماران افسرده در زمان‌های پذیرش در بیمارستان و بهبودی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 11-28]
  • محیط کار رابطه بین ادراک از عوامل محیط کار(نقش‌های شغلی، ویژگی‌های شغل، سبک نظارتی، و ساختار سازمانی)و سطح درگیری شغلی اعضاء هیأت علمی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 57-84]
  • مشاوره اسلامی افزایش سازگاری زناشویی زوج‌های ناسازگار با مشاوره از چشم اندازی اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 167-186]
  • مفهوم خود مقایسه مفهوم خود، خودکارآمدی تحصیلی، هوش هیجانی، باورهای جنسیتی و رضایت ازجنس دختران و پسران دبیرستانی و سهم هر یک از این متغیرها درپیش‌بینی پیشرفت تحصیلی آنها [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 45-72]
  • مکان کنترل مقایسه مکان کنترل، عزّت نفس، و اختلالات شخصیتی میان زنان زندانی (با تأکید بر زنان با مجرمیت منکرات) و زنان عادی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 125-146]
  • مهارت‌های اجتماعی مقایسه مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی و دانش‌آموزان بدون این اختلال در مقطع دبستان [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 109-134]
  • مهارت‌های ارتباطی رابطه اهداف پیشرفت اجتماعی و مهارت‌های ارتباط میان فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 29-44]

ن

  • ناشنوا بررسی تأثیر شن درمانی برکاهش پرخاشگری دانش آموزان پسر ناشنوا [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 111-134]
  • نسبیت درک زیبایی تحلیل زیبانگــری بیدل دهلوی (با رویکرد‌روانشناختی) [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 135-170]
  • نظام‌های بازداری/ فعال سازی رفتاری رابطه صفات شخصیتی مرتبط با نظام های بازداری/ فعال سازی رفتاری با سوگیری حافظه ناآشکار مفهومی و آشکار براساس پردازش انتقال مناسب (TAP) [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 57-88]
  • نظریه انتخاب اثر بخشی مشاوره گروهی بر اساس نظریه انتخاب ویلیام گلاسر با دانش‌آموزان قربانی قلدری، به‌منظور افزایش توان مقابله با رفتارهای قلدرانه [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 11-28]
  • نگرش مذهبی بررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 135-162]
  • نگرش‌های ناکارآمد فکر افسرده‌وار بیماران افسرده در زمان‌های پذیرش در بیمارستان و بهبودی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 11-28]

ه

  • همدلی بررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 135-162]
  • هوش هیجانی بررسی رابطه بین هوش هیجانی و بخشودگی با تعارضات زناشویی [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 115-140]
  • هوش هیجانی مقایسه مفهوم خود، خودکارآمدی تحصیلی، هوش هیجانی، باورهای جنسیتی و رضایت ازجنس دختران و پسران دبیرستانی و سهم هر یک از این متغیرها درپیش‌بینی پیشرفت تحصیلی آنها [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 45-72]
  • هوش هیجانی مقایسه مؤلفه‌های هوش هیجانی مردان معتاد و غیر معتاد و ارائه برنامه آموزشی بر اساس مؤلفه‌های هوش هیجانی در معتادان مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد در شهرستان خرم آباد. [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 73-90]
  • هیأت علمی رابطه بین ادراک از عوامل محیط کار(نقش‌های شغلی، ویژگی‌های شغل، سبک نظارتی، و ساختار سازمانی)و سطح درگیری شغلی اعضاء هیأت علمی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 57-84]
  • هیجان طلبی پیش‌بینی رفـتارهای پرخـطر بر اساس هیجان خواهی و عوامل جمعیت شناسی در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 141-166]