نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزار کودکی نقش آزار کودکی و دلبستگی ناایمن در تبیین اختلال سلوک نوجوانان به واسطۀ پردازش شناختی [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 117-138]
  • آموزش تنظیم هیجان اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر حساسیت اضطرابی و نگرانی زنان مبتلا به اختلال پانیک [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 145-160]

ا

  • اجتناب تجربی اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان بر اجتناب تجربی زنان مبتلا به اختلال وسواس های فکری–عملی [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 129-144]
  • اجتناب تجربی نقش میانجی پریشانی روان‌شناختی (استرس، اضطراب و افسردگی) در رابطه بین اجتناب تجربی با علائم وسواس فکری-عملی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 11-31]
  • اجتناب تجربی مقایسه اثربخشی درمان‌های مبتنی بر ذهن‌آگاهی و شناختی-رفتاری بر اجتناب تجربی زنان مبتلا به ‌بی‌خوابی [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 1-32]
  • احساس تنهایی اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر احساس تنهایی و انعطاف‌پذیری شناختی مردان سالمند [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 97-116]
  • احساس خود گسستِ خود: وارسی پدیدارشناختی تجربه احساس خود در بازماندگان سرطان [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 77-94]
  • اختلالات بالینی روایی و اعتبار مجموعه تکالیف مؤلفه تغییرپذیری از کارکردهای اجرایی [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 73-94]
  • اختلالات خوردن مقایسه اثر بخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی و درمان هیجان مدار بر نارضایتی از تصویر بدنی در افرادی با علائم اختلالات خوردن [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 95-114]
  • اختلالات طیف نوروتیک ارتباط اختلالات هیجانی بر اساس معیار های حوزه پژوهش با اختلالات طیف نوروتیک بر اساس DSM5: روایی و اعتبار خود گزارشیها [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 77-96]
  • اختلال پانیک اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر حساسیت اضطرابی و نگرانی زنان مبتلا به اختلال پانیک [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 145-160]
  • اختلال دوقطبی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر افکار خودکشی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی بیماران مبتلا اختلال دوقطبی [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 7-22]
  • اختلال سلوک نقش آزار کودکی و دلبستگی ناایمن در تبیین اختلال سلوک نوجوانان به واسطۀ پردازش شناختی [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 117-138]
  • اختلال شخصیت مرزی تأثیر روان نمایشگری بر تنظیم هیجانی- شناختی‎ ‎ و خودزنی ‏در سربازان مبتلا به صفات‎ ‎یا اختلال شخصیت مرزی [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 23-40]
  • اختلال مصرف کانابیس کارکردهای اجرایی در بیماران اختلال مصرف‌ کانابیس، افراد بهبودیافته و بهنجار [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 163-183]
  • اختلال وسواسی-جبری اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی و نشانگان بیماران مبتلا به اختلال وسواسی جبری [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 33-52]
  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر بهبود خودنظم‌جویی تحصیلی و انعطاف‌پذیری روان-شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 115-136]
  • ادراک اجتماعی تجرد اثربخشی آموزش خودشفقت‌ورزی شناختی بر ادراک اجتماعی تجرد و باور به دنیای عادلانه در دختران مجرد [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 121-140]
  • استرس نقش میانجی پریشانی روان‌شناختی (استرس، اضطراب و افسردگی) در رابطه بین اجتناب تجربی با علائم وسواس فکری-عملی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 11-31]
  • استرس کرونا نقش حمایت اجتماعی ادراک شده و سبک‌های مقابله‌ای در پیش‌بینی پرخاشگری و آسیب‌پذیری در برابر استرس کرونا در نوجوانان [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 157-178]
  • اضطراب نقش میانجی پریشانی روان‌شناختی (استرس، اضطراب و افسردگی) در رابطه بین اجتناب تجربی با علائم وسواس فکری-عملی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 11-31]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی سیستم روان‌درمانی تحلیل شناختی - رفتاری بر سوگیری توجه در دانش‌آموزان نوجوان دارای نشانه‌های اضطراب اجتماعی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 57-77]
  • اضطراب کرونا مدل‌یابی ساختاری باورهای فراشناختی مختل و اضطراب کرونا: نقش واسطه‌ای سبک‌زندگی ارتقاء دهنده سلامت [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 79-98]
  • اعتبار روایی و اعتبار مجموعه تکالیف مؤلفه تغییرپذیری از کارکردهای اجرایی [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 73-94]
  • افسردگی نقش میانجی پریشانی روان‌شناختی (استرس، اضطراب و افسردگی) در رابطه بین اجتناب تجربی با علائم وسواس فکری-عملی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 11-31]
  • افکار خودکشی نقش میانجی رفتارهای یاری‌طلبانه در رابطه بین تنهایی و خودپنهان‌سازی با افکار خودکشی دانشجویان [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 95-112]
  • افکار خودکشی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر افکار خودکشی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی بیماران مبتلا اختلال دوقطبی [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 7-22]
  • الکتروآنسفالوگرافی کمی اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی و نشانگان بیماران مبتلا به اختلال وسواسی جبری [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 33-52]
  • انعطاف‌پذیری روان‌شناختی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر بهبود خودنظم‌جویی تحصیلی و انعطاف‌پذیری روان-شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 115-136]
  • انعطاف پذیری روان‌شناختی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر افکار خودکشی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی بیماران مبتلا اختلال دوقطبی [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 7-22]
  • انعطاف ‌پذیری شناختی اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر احساس تنهایی و انعطاف‌پذیری شناختی مردان سالمند [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 97-116]

ب

  • باج‌گیری عاطفی نقش تعدیل‌کننده باج‌گیری عاطفی در رابطه بین ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای و کیفیت زندگی زناشویی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 161-182]
  • باور به دنیای عادلانه اثربخشی آموزش خودشفقت‌ورزی شناختی بر ادراک اجتماعی تجرد و باور به دنیای عادلانه در دختران مجرد [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 121-140]
  • باورهای فراشناختی مختل مدل‌یابی ساختاری باورهای فراشناختی مختل و اضطراب کرونا: نقش واسطه‌ای سبک‌زندگی ارتقاء دهنده سلامت [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 79-98]
  • بدتنظیمی هیجانی اثربخشی آموزش مهربانی به خود بر بدتنظیمی هیجانی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر خودآسیب رسان [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 41-58]
  • بدشکلی بدن مدل یابی رابطه بین سیستم بازداری رفتاری، پاداش و قربانی شدن با بدشکلی بدن با توجه به نقش میانجی تحریف‌های شناختی بین فردی در دانش آموزان [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 11-32]
  • بهوشیاری زمینه‌ای نقش تکانشگری، کارکردهای اجرایی و بهوشیاری زمینه‌ای در بروز رفتارهای پرخطر جوانان [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 137-156]
  • بی‌اشتهایی‌عصبی اثربخشی درمان مبتنی‌برخانواده در تصویربدنی و سبک‌های هویت نوجوانان دختر مبتلا به ‌بی‌اشتهایی‌عصبی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 33-55]
  • بی‌خوابی مقایسه اثربخشی درمان‌های مبتنی بر ذهن‌آگاهی و شناختی-رفتاری بر اجتناب تجربی زنان مبتلا به ‌بی‌خوابی [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 1-32]

پ

  • پاداش مدل یابی رابطه بین سیستم بازداری رفتاری، پاداش و قربانی شدن با بدشکلی بدن با توجه به نقش میانجی تحریف‌های شناختی بین فردی در دانش آموزان [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 11-32]
  • پدیدارشناسی گسستِ خود: وارسی پدیدارشناختی تجربه احساس خود در بازماندگان سرطان [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 77-94]
  • پرخاشگری نقش حمایت اجتماعی ادراک شده و سبک‌های مقابله‌ای در پیش‌بینی پرخاشگری و آسیب‌پذیری در برابر استرس کرونا در نوجوانان [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 157-178]
  • پردازش شناختی نقش آزار کودکی و دلبستگی ناایمن در تبیین اختلال سلوک نوجوانان به واسطۀ پردازش شناختی [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 117-138]
  • پرسشنامه چند بعدی اختلالات هیجانی ارتباط اختلالات هیجانی بر اساس معیار های حوزه پژوهش با اختلالات طیف نوروتیک بر اساس DSM5: روایی و اعتبار خود گزارشیها [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 77-96]
  • پیامدهای روانشناختی نقش درونگرایی در پیامدهای روان شناختی با توجه به متغیرهای جمعیت‌شناختی در دورکاری [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 179-198]

ت

  • تحریفات شناختی بین فردی مدل یابی رابطه بین سیستم بازداری رفتاری، پاداش و قربانی شدن با بدشکلی بدن با توجه به نقش میانجی تحریف‌های شناختی بین فردی در دانش آموزان [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 11-32]
  • تحریف شناختی تبیین علائم خودشیفتگی بر اساس ابعاد ترومای کودکی و تحریف شناختی [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 53-72]
  • تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی و نشانگان بیماران مبتلا به اختلال وسواسی جبری [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 33-52]
  • ترس از موفقیت نقش میانجیگری مکانیزم های دفاعی در رابطه بین سبک دلبستگی با ترس از موفقیت [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 59-76]
  • ترومای کودکی تبیین علائم خودشیفتگی بر اساس ابعاد ترومای کودکی و تحریف شناختی [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 53-72]
  • تصویر بدنی مقایسه اثر بخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی و درمان هیجان مدار بر نارضایتی از تصویر بدنی در افرادی با علائم اختلالات خوردن [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 95-114]
  • تصویربدنی اثربخشی درمان مبتنی‌برخانواده در تصویربدنی و سبک‌های هویت نوجوانان دختر مبتلا به ‌بی‌اشتهایی‌عصبی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 33-55]
  • تغییرپذیری روایی و اعتبار مجموعه تکالیف مؤلفه تغییرپذیری از کارکردهای اجرایی [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 73-94]
  • تغییر رفتار والدین تأثیر مداخله چندوجهی در سطوح مختلف کودک، والدین، و همسالان بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال نارسایی ‌توجه/ فزون‌کنشی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 99-119]
  • تفکر مثبت رابطه بین ذهن‌آگاهی و تفکر مثبت: نقش میانجی تنظیم هیجانی و شفقت خود [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 183-204]
  • تکانشگری نقش تکانشگری، کارکردهای اجرایی و بهوشیاری زمینه‌ای در بروز رفتارهای پرخطر جوانان [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 137-156]
  • تنظیم شناختی هیجان اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان بر اجتناب تجربی زنان مبتلا به اختلال وسواس های فکری–عملی [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 129-144]
  • تنظیم شناختی هیجان رابطه بین ذهن‌آگاهی و تفکر مثبت: نقش میانجی تنظیم هیجانی و شفقت خود [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 183-204]
  • تنظیم هیجانی- شناختی&lrm تأثیر روان نمایشگری بر تنظیم هیجانی- شناختی‎ ‎ و خودزنی ‏در سربازان مبتلا به صفات‎ ‎یا اختلال شخصیت مرزی [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 23-40]
  • تنهایی نقش میانجی رفتارهای یاری‌طلبانه در رابطه بین تنهایی و خودپنهان‌سازی با افکار خودکشی دانشجویان [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 95-112]

ج

  • جبران افراطی نقش واسطه‌ای طرحواره سازش‌نایافته اولیه بریدگی و طرد در رابطه بین قالب‌های فکری جنسیتی با جبران افراطی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 141-159]

ح

  • حافظه کارکردهای اجرایی در بیماران اختلال مصرف‌ کانابیس، افراد بهبودیافته و بهنجار [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 163-183]
  • حافظه فعال تأثیر مداخله چندوجهی در سطوح مختلف کودک، والدین، و همسالان بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال نارسایی ‌توجه/ فزون‌کنشی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 99-119]
  • حرمت خود نقش واسطه‌ای حرمت‌ خود و خودمهارگری در رابطه بین عملکرد خانواده با رفتار خرید اجباری نوجوانان دختر [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 113-128]
  • حمایت اجتماعی ادراک شده نقش حمایت اجتماعی ادراک شده و سبک‌های مقابله‌ای در پیش‌بینی پرخاشگری و آسیب‌پذیری در برابر استرس کرونا در نوجوانان [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 157-178]

خ

  • خودآسیب‌رسان اثربخشی آموزش مهربانی به خود بر بدتنظیمی هیجانی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر خودآسیب رسان [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 41-58]
  • خودپنهان سازی نقش میانجی رفتارهای یاری‌طلبانه در رابطه بین تنهایی و خودپنهان‌سازی با افکار خودکشی دانشجویان [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 95-112]
  • خودزنی تأثیر روان نمایشگری بر تنظیم هیجانی- شناختی‎ ‎ و خودزنی ‏در سربازان مبتلا به صفات‎ ‎یا اختلال شخصیت مرزی [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 23-40]
  • خود شفقت‌ورزی اثربخشی آموزش خودشفقت‌ورزی شناختی بر ادراک اجتماعی تجرد و باور به دنیای عادلانه در دختران مجرد [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 121-140]
  • خودشیفتگی تبیین علائم خودشیفتگی بر اساس ابعاد ترومای کودکی و تحریف شناختی [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 53-72]
  • خودشیفتگی آسیب‌پذیر تناسب مدل جایگزین اختلالات شخصیت نسخه پنجم راهنمای آماری و تشخیصی اختلالات روانی با خودشیفتگی آسیب‌پذیر و بزرگ‌منش [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 33-54]
  • خودشیفتگی بزرگ‌منش تناسب مدل جایگزین اختلالات شخصیت نسخه پنجم راهنمای آماری و تشخیصی اختلالات روانی با خودشیفتگی آسیب‌پذیر و بزرگ‌منش [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 33-54]
  • خودکارآمدی" نقش خودکارآمدی کودک در رابطه بین رویدادهای آسیب‌زای دورة کودکی و بروز شکایات روان تنی [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 139-162]
  • خودمهارگری نقش واسطه‌ای حرمت‌ خود و خودمهارگری در رابطه بین عملکرد خانواده با رفتار خرید اجباری نوجوانان دختر [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 113-128]
  • خودنظم‌جویی تحصیلی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر بهبود خودنظم‌جویی تحصیلی و انعطاف‌پذیری روان-شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 115-136]

د

  • دختران اثربخشی آموزش خودشفقت‌ورزی شناختی بر ادراک اجتماعی تجرد و باور به دنیای عادلانه در دختران مجرد [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 121-140]
  • درمان پذیرش و تعهد اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر بهبود خودنظم‌جویی تحصیلی و انعطاف‌پذیری روان-شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 115-136]
  • درمان شناختی-رفتاری مقایسه اثربخشی درمان‌های مبتنی بر ذهن‌آگاهی و شناختی-رفتاری بر اجتناب تجربی زنان مبتلا به ‌بی‌خوابی [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 1-32]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر افکار خودکشی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی بیماران مبتلا اختلال دوقطبی [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 7-22]
  • درمان مبتنی‌برخانواده اثربخشی درمان مبتنی‌برخانواده در تصویربدنی و سبک‌های هویت نوجوانان دختر مبتلا به ‌بی‌اشتهایی‌عصبی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 33-55]
  • درمان مبتنی بر ذهن‌آگاهی مقایسه اثربخشی درمان‌های مبتنی بر ذهن‌آگاهی و شناختی-رفتاری بر اجتناب تجربی زنان مبتلا به ‌بی‌خوابی [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 1-32]
  • درمان مبتنی بر شفقت اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر احساس تنهایی و انعطاف‌پذیری شناختی مردان سالمند [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 97-116]
  • درمان هیجان مدار مقایسه اثر بخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی و درمان هیجان مدار بر نارضایتی از تصویر بدنی در افرادی با علائم اختلالات خوردن [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 95-114]
  • درونگرایی نقش درونگرایی در پیامدهای روان شناختی با توجه به متغیرهای جمعیت‌شناختی در دورکاری [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 179-198]
  • دلبستگی ناایمن نقش آزار کودکی و دلبستگی ناایمن در تبیین اختلال سلوک نوجوانان به واسطۀ پردازش شناختی [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 117-138]
  • دورکاری نقش درونگرایی در پیامدهای روان شناختی با توجه به متغیرهای جمعیت‌شناختی در دورکاری [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 179-198]

ذ

  • ذهن‌آگاهی رابطه بین ذهن‌آگاهی و تفکر مثبت: نقش میانجی تنظیم هیجانی و شفقت خود [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 183-204]
  • ذهن آگاهی مقایسه اثر بخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی و درمان هیجان مدار بر نارضایتی از تصویر بدنی در افرادی با علائم اختلالات خوردن [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 95-114]
  • ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای نقش تعدیل‌کننده باج‌گیری عاطفی در رابطه بین ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای و کیفیت زندگی زناشویی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 161-182]

ر

  • رفتار خرید اجباری نقش واسطه‌ای حرمت‌ خود و خودمهارگری در رابطه بین عملکرد خانواده با رفتار خرید اجباری نوجوانان دختر [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 113-128]
  • رفتارهای پرخطر نقش تکانشگری، کارکردهای اجرایی و بهوشیاری زمینه‌ای در بروز رفتارهای پرخطر جوانان [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 137-156]
  • رفتار یاری طلبانه نقش میانجی رفتارهای یاری‌طلبانه در رابطه بین تنهایی و خودپنهان‌سازی با افکار خودکشی دانشجویان [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 95-112]
  • روان نمایشگری تأثیر روان نمایشگری بر تنظیم هیجانی- شناختی‎ ‎ و خودزنی ‏در سربازان مبتلا به صفات‎ ‎یا اختلال شخصیت مرزی [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 23-40]
  • روایی روایی و اعتبار مجموعه تکالیف مؤلفه تغییرپذیری از کارکردهای اجرایی [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 73-94]
  • رویدادهای آسیب زا" نقش خودکارآمدی کودک در رابطه بین رویدادهای آسیب‌زای دورة کودکی و بروز شکایات روان تنی [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 139-162]
  • رویکرد ابعادی ارتباط اختلالات هیجانی بر اساس معیار های حوزه پژوهش با اختلالات طیف نوروتیک بر اساس DSM5: روایی و اعتبار خود گزارشیها [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 77-96]

ز

  • زنان اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان بر اجتناب تجربی زنان مبتلا به اختلال وسواس های فکری–عملی [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 129-144]

س

  • سالمندان اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر احساس تنهایی و انعطاف‌پذیری شناختی مردان سالمند [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 97-116]
  • سبک دلبستگی نقش میانجیگری مکانیزم های دفاعی در رابطه بین سبک دلبستگی با ترس از موفقیت [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 59-76]
  • سبک‌زندگی ارتقاء دهنده سلامت مدل‌یابی ساختاری باورهای فراشناختی مختل و اضطراب کرونا: نقش واسطه‌ای سبک‌زندگی ارتقاء دهنده سلامت [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 79-98]
  • سبک‌های مقابله‌ای نقش حمایت اجتماعی ادراک شده و سبک‌های مقابله‌ای در پیش‌بینی پرخاشگری و آسیب‌پذیری در برابر استرس کرونا در نوجوانان [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 157-178]
  • سبک‌های هویت اثربخشی درمان مبتنی‌برخانواده در تصویربدنی و سبک‌های هویت نوجوانان دختر مبتلا به ‌بی‌اشتهایی‌عصبی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 33-55]
  • سرطان گسستِ خود: وارسی پدیدارشناختی تجربه احساس خود در بازماندگان سرطان [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 77-94]
  • سلامت روان اثربخشی آموزش خودشفقت‌ورزی شناختی بر ادراک اجتماعی تجرد و باور به دنیای عادلانه در دختران مجرد [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 121-140]
  • سوگیری توجه اثربخشی سیستم روان‌درمانی تحلیل شناختی - رفتاری بر سوگیری توجه در دانش‌آموزان نوجوان دارای نشانه‌های اضطراب اجتماعی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 57-77]
  • سیستم بازداری رفتاری مدل یابی رابطه بین سیستم بازداری رفتاری، پاداش و قربانی شدن با بدشکلی بدن با توجه به نقش میانجی تحریف‌های شناختی بین فردی در دانش آموزان [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 11-32]
  • سیستم روان‌درمانی تحلیل شناختی- رفتاری اثربخشی سیستم روان‌درمانی تحلیل شناختی - رفتاری بر سوگیری توجه در دانش‌آموزان نوجوان دارای نشانه‌های اضطراب اجتماعی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 57-77]

ش

  • شفقت خود رابطه بین ذهن‌آگاهی و تفکر مثبت: نقش میانجی تنظیم هیجانی و شفقت خود [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 183-204]
  • شکایات روان تنی" نقش خودکارآمدی کودک در رابطه بین رویدادهای آسیب‌زای دورة کودکی و بروز شکایات روان تنی [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 139-162]

ط

ع

  • عملکرد خانواده نقش واسطه‌ای حرمت‌ خود و خودمهارگری در رابطه بین عملکرد خانواده با رفتار خرید اجباری نوجوانان دختر [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 113-128]

ف

  • فرسودگی تحصیلی اثربخشی آموزش مهربانی به خود بر بدتنظیمی هیجانی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر خودآسیب رسان [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 41-58]

ق

  • قالب های فکری جنسیتی نقش واسطه‌ای طرحواره سازش‌نایافته اولیه بریدگی و طرد در رابطه بین قالب‌های فکری جنسیتی با جبران افراطی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 141-159]
  • قربانی شدن مدل یابی رابطه بین سیستم بازداری رفتاری، پاداش و قربانی شدن با بدشکلی بدن با توجه به نقش میانجی تحریف‌های شناختی بین فردی در دانش آموزان [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 11-32]

ک

  • کارکردهای اجرایی کارکردهای اجرایی در بیماران اختلال مصرف‌ کانابیس، افراد بهبودیافته و بهنجار [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 163-183]
  • کارکردهای اجرایی نقش تکانشگری، کارکردهای اجرایی و بهوشیاری زمینه‌ای در بروز رفتارهای پرخطر جوانان [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 137-156]
  • کارکردهای اجرایی روایی و اعتبار مجموعه تکالیف مؤلفه تغییرپذیری از کارکردهای اجرایی [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 73-94]
  • کرونا نقش درونگرایی در پیامدهای روان شناختی با توجه به متغیرهای جمعیت‌شناختی در دورکاری [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 179-198]
  • کنش‌های اجرایی تأثیر مداخله چندوجهی در سطوح مختلف کودک، والدین، و همسالان بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال نارسایی ‌توجه/ فزون‌کنشی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 99-119]
  • کودکان" نقش خودکارآمدی کودک در رابطه بین رویدادهای آسیب‌زای دورة کودکی و بروز شکایات روان تنی [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 139-162]
  • کیفیت زندگی زناشویی نقش تعدیل‌کننده باج‌گیری عاطفی در رابطه بین ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای و کیفیت زندگی زناشویی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 161-182]

گ

  • گسست خود گسستِ خود: وارسی پدیدارشناختی تجربه احساس خود در بازماندگان سرطان [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 77-94]
  • گوشی هوشمند شناسایی و مقایسه نیمرخ آسیب‌شناسی روانی دانشجویان دارای شدت‌های مختلف نوموفوبیا [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 55-76]

م

  • مدل جایگزین اختلالات شخصیت تناسب مدل جایگزین اختلالات شخصیت نسخه پنجم راهنمای آماری و تشخیصی اختلالات روانی با خودشیفتگی آسیب‌پذیر و بزرگ‌منش [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 33-54]
  • معیارهای حوزه پژوهش ارتباط اختلالات هیجانی بر اساس معیار های حوزه پژوهش با اختلالات طیف نوروتیک بر اساس DSM5: روایی و اعتبار خود گزارشیها [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 77-96]
  • مکانیزم های دفاعی نقش میانجیگری مکانیزم های دفاعی در رابطه بین سبک دلبستگی با ترس از موفقیت [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 59-76]
  • مهارت ارتباط با همسالان تأثیر مداخله چندوجهی در سطوح مختلف کودک، والدین، و همسالان بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال نارسایی ‌توجه/ فزون‌کنشی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 99-119]
  • مهربانی به خود اثربخشی آموزش مهربانی به خود بر بدتنظیمی هیجانی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر خودآسیب رسان [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 41-58]

ن

  • نارسایی توجه/ فزون‌کنشی‌ تأثیر مداخله چندوجهی در سطوح مختلف کودک، والدین، و همسالان بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال نارسایی ‌توجه/ فزون‌کنشی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 99-119]
  • نوجوانان نقش حمایت اجتماعی ادراک شده و سبک‌های مقابله‌ای در پیش‌بینی پرخاشگری و آسیب‌پذیری در برابر استرس کرونا در نوجوانان [دوره 17، شماره 3، 1400، صفحه 157-178]
  • نوموفوبیا شناسایی و مقایسه نیمرخ آسیب‌شناسی روانی دانشجویان دارای شدت‌های مختلف نوموفوبیا [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 55-76]
  • نیمرخ آسیب روانی شناسایی و مقایسه نیمرخ آسیب‌شناسی روانی دانشجویان دارای شدت‌های مختلف نوموفوبیا [دوره 17، شماره 2، 1400، صفحه 55-76]

و

  • وسواس فکری-عملی اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان بر اجتناب تجربی زنان مبتلا به اختلال وسواس های فکری–عملی [دوره 17، شماره 1، 1400، صفحه 129-144]
  • وسواس فکری-عملی نقش میانجی پریشانی روان‌شناختی (استرس، اضطراب و افسردگی) در رابطه بین اجتناب تجربی با علائم وسواس فکری-عملی [دوره 17، شماره 4، 1400، صفحه 11-31]