نمایه نویسندگان

آ

  • آریا صدر، زیور مقایسه مؤلفه‌های هوش هیجانی مردان معتاد و غیر معتاد و ارائه برنامه آموزشی بر اساس مؤلفه‌های هوش هیجانی در معتادان مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد در شهرستان خرم آباد. [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 73-90]
  • آقایوسفی، علیرضا رابطه سبک‌های تفکر با بهزیستی شخصی در دانش‌آموزان دختر متوسطه و پیش دانشگاهی شمال شهر تهران در سال تحصیلی88-1387 [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 85-104]

ا

  • اعتمادی، احمد اثر بخشی مشاوره گروهی بر اساس نظریه انتخاب ویلیام گلاسر با دانش‌آموزان قربانی قلدری، به‌منظور افزایش توان مقابله با رفتارهای قلدرانه [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 11-28]
  • اکبرزاده، نسرین تأثیردرمان ترکیبی شناختی-رفتاری و کاهش اندیشه پردازی خطر بر اختلال وسواسی- اجباری در دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 43-56]
  • اکبرزاده، نسرین تأثیردرمان ترکیبی شناختی-رفتاری و کاهش اندیشه پردازی خطر بر اختلال وسواسی- اجباری در دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 43-56]
  • اکبرزاده، نسرین مقایسه مؤلفه‌های هوش هیجانی مردان معتاد و غیر معتاد و ارائه برنامه آموزشی بر اساس مؤلفه‌های هوش هیجانی در معتادان مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد در شهرستان خرم آباد. [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 73-90]
  • اکبرزاده، نسرین مقایسه مؤلفه‌های هوش هیجانی مردان معتاد و غیر معتاد و ارائه برنامه آموزشی بر اساس مؤلفه‌های هوش هیجانی در معتادان مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد در شهرستان خرم آباد. [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 73-90]
  • البرزی، محبوبه رابطه ویژگی‌های شخصیت با خلاقیت هیجانی و خلاقیت شناختی [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 89-110]

ب

  • بابایی، مهناز تأثیردرمان ترکیبی شناختی-رفتاری و کاهش اندیشه پردازی خطر بر اختلال وسواسی- اجباری در دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 43-56]
  • بخشی پور، عباس رابطه صفات شخصیتی مرتبط با نظام های بازداری/ فعال سازی رفتاری با سوگیری حافظه ناآشکار مفهومی و آشکار براساس پردازش انتقال مناسب (TAP) [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 57-88]
  • بدری گرگری، رحیم رابطه اهداف پیشرفت اجتماعی و مهارت‌های ارتباط میان فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 29-44]
  • بشارت، محمدعلی رابطه باورهای غیرمنطقی با کمال‌گرایی مثبت و منفی در دانش‌آموزان شهرستان نوشهر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 9-42]
  • بشارت، محمدعلی رابطه باورهای غیرمنطقی با کمال‌گرایی مثبت و منفی در دانش‌آموزان شهرستان نوشهر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 9-42]
  • بنی جمالی، شکوه السادات بررسی اثربخشی آموزشی راهبرد خودنظارتی به کودکان بر کاهش علائم مرضی دختران 12-6 ساله مبتلا به ADHD [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 37-56]
  • بهرامی، فاطمه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و بخشودگی با تعارضات زناشویی [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 115-140]

پ

  • پاشا شریفی، حسن رابطه بین ادراک از عوامل محیط کار(نقش‌های شغلی، ویژگی‌های شغل، سبک نظارتی، و ساختار سازمانی)و سطح درگیری شغلی اعضاء هیأت علمی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 57-84]
  • پناهی، مهین تحلیل زیبانگــری بیدل دهلوی (با رویکرد‌روانشناختی) [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 135-170]
  • پورشهریاری، مه سیما تأثیردرمان ترکیبی شناختی-رفتاری و کاهش اندیشه پردازی خطر بر اختلال وسواسی- اجباری در دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 43-56]
  • پورشهریاری، مه سیما تأثیردرمان ترکیبی شناختی-رفتاری و کاهش اندیشه پردازی خطر بر اختلال وسواسی- اجباری در دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 43-56]
  • پورنقاش تهرانی، سعید مقایسه بهداشت روانی دانشجویان دارای تجربه خشونت خانوادگی و بدون تجربه خشونت خانوادگی در دوران کودکی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 91-108]

ج

  • جعفری، صدیقه اثر تعاملی بین ابعاد فشار روانی شغلی و رضایت شغلی مدیران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 25-50]
  • جوکار، بهرام رابطه ویژگی‌های شخصیت با خلاقیت هیجانی و خلاقیت شناختی [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 89-110]

چ

  • چراغ ملایی، لیلا بررسی اثربخشی آموزشی راهبرد خودنظارتی به کودکان بر کاهش علائم مرضی دختران 12-6 ساله مبتلا به ADHD [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 37-56]

ح

  • حسین چاری، مسعود انطباق و بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه راهبردهای فراشناختی خواندن در میان دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 163-184]
  • حسینی نسب، داود رابطه اهداف پیشرفت اجتماعی و مهارت‌های ارتباط میان فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 29-44]
  • حقی، حبیب الله رابطه اهداف پیشرفت اجتماعی و مهارت‌های ارتباط میان فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 29-44]
  • حمزه لوئیان، مهرنوش مقایسه بهداشت روانی دانشجویان دارای تجربه خشونت خانوادگی و بدون تجربه خشونت خانوادگی در دوران کودکی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 91-108]
  • حمیدپور، حسن بررسی رابطه بین گفتار خصوصی و خلّاقیّت در کودکان پیش دبستانی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 105-124]

خ

  • خجسته مهر، رضا بررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 135-162]
  • خدابخش، روشنک بررسی سوگیری حافظه آشکار و ضمنی (مثبت و منفی) در شرایط آسان و دشوار، و ادراک پیامد مخاطره آمیز در دانشجویان افسرده، مضطرب، ترکیبی و سالم دانشگاه‌های الزهرا(س) و تهران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 75-114]
  • خسروی، زهره رابطه باورهای غیرمنطقی با کمال‌گرایی مثبت و منفی در دانش‌آموزان شهرستان نوشهر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 9-42]
  • خسروی، زهره بررسی سوگیری حافظه آشکار و ضمنی (مثبت و منفی) در شرایط آسان و دشوار، و ادراک پیامد مخاطره آمیز در دانشجویان افسرده، مضطرب، ترکیبی و سالم دانشگاه‌های الزهرا(س) و تهران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 75-114]
  • خسروی، زهره بررسی اثربخشی آموزشی راهبرد خودنظارتی به کودکان بر کاهش علائم مرضی دختران 12-6 ساله مبتلا به ADHD [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 37-56]

د

  • دانش، عصمت افزایش سازگاری زناشویی زوج‌های ناسازگار با مشاوره از چشم اندازی اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 167-186]
  • دروگر، خدیجه بررسی رابطه بین گفتار خصوصی و خلّاقیّت در کودکان پیش دبستانی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 105-124]
  • درویزه، زهرا بررسی سوگیری حافظه آشکار و ضمنی (مثبت و منفی) در شرایط آسان و دشوار، و ادراک پیامد مخاطره آمیز در دانشجویان افسرده، مضطرب، ترکیبی و سالم دانشگاه‌های الزهرا(س) و تهران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 75-114]
  • دولت آبادی، شیوا بررسی تأثیر شن درمانی برکاهش پرخاشگری دانش آموزان پسر ناشنوا [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 111-134]

ر

  • راضی مرادی، محمد اثر بخشی مشاوره گروهی بر اساس نظریه انتخاب ویلیام گلاسر با دانش‌آموزان قربانی قلدری، به‌منظور افزایش توان مقابله با رفتارهای قلدرانه [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 11-28]
  • رجبی، غلامرضا بررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 135-162]
  • رحیمی، چنگیز فکر افسرده‌وار بیماران افسرده در زمان‌های پذیرش در بیمارستان و بهبودی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 11-28]

س

  • سماوی، عبدالوهاب انطباق و بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه راهبردهای فراشناختی خواندن در میان دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 163-184]

ش

  • شایقیان، زینب بررسی شاخص‌های روانسنجی سیاهه علائم اختلال خوردن (EDI) در دانش‌آموزان دختر پایه دوم دبیرستان‌های تهران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 9-24]
  • شریف، نسیم رابطه سبک‌های تفکر با بهزیستی شخصی در دانش‌آموزان دختر متوسطه و پیش دانشگاهی شمال شهر تهران در سال تحصیلی88-1387 [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 85-104]
  • شریفی، مریم بررسی رابطه بین هوش هیجانی و بخشودگی با تعارضات زناشویی [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 115-140]
  • شریفی درآمدی، پرویز بررسی تأثیر شن درمانی برکاهش پرخاشگری دانش آموزان پسر ناشنوا [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 111-134]

ص

  • صادقی، مسعود بررسی رابطه بین هوش هیجانی و بخشودگی با تعارضات زناشویی [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 115-140]
  • صلاحیان، افشین بررسی رابطه بین هوش هیجانی و بخشودگی با تعارضات زناشویی [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 115-140]

ظ

  • ظهره وند، راضیه مقایسه مفهوم خود، خودکارآمدی تحصیلی، هوش هیجانی، باورهای جنسیتی و رضایت ازجنس دختران و پسران دبیرستانی و سهم هر یک از این متغیرها درپیش‌بینی پیشرفت تحصیلی آنها [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 45-72]

ع

  • عارفی، مرضیه مقایسه مکان کنترل، عزّت نفس، و اختلالات شخصیتی میان زنان زندانی (با تأکید بر زنان با مجرمیت منکرات) و زنان عادی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 125-146]
  • عبداللهی بقرآبادی، قاسم بررسی تأثیر شن درمانی برکاهش پرخاشگری دانش آموزان پسر ناشنوا [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 111-134]
  • عبداللهی مجارشین، رضا رابطه صفات شخصیتی مرتبط با نظام های بازداری/ فعال سازی رفتاری با سوگیری حافظه ناآشکار مفهومی و آشکار براساس پردازش انتقال مناسب (TAP) [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 57-88]
  • علیزاده، حمید مقایسه مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی و دانش‌آموزان بدون این اختلال در مقطع دبستان [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 109-134]
  • علیزاده، حمید مقایسه مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی و دانش‌آموزان بدون این اختلال در مقطع دبستان [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 109-134]
  • علیزاده صحرایی، ام هانی رابطه باورهای غیرمنطقی با کمال‌گرایی مثبت و منفی در دانش‌آموزان شهرستان نوشهر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 9-42]

ف

  • فیض آبادی، زهرا مقایسه بهداشت روانی دانشجویان دارای تجربه خشونت خانوادگی و بدون تجربه خشونت خانوادگی در دوران کودکی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 91-108]
  • فیض آبادی، زهرا مقایسه بهداشت روانی دانشجویان دارای تجربه خشونت خانوادگی و بدون تجربه خشونت خانوادگی در دوران کودکی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 91-108]

ک

  • کجباف، محمد باقر پیش‌بینی رفـتارهای پرخـطر بر اساس هیجان خواهی و عوامل جمعیت شناسی در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 141-166]
  • کرایی، امین بررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 135-162]
  • کردستانی، داوود انطباق و بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه راهبردهای فراشناختی خواندن در میان دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 163-184]
  • کوثری، لیلا مقایسه مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی و دانش‌آموزان بدون این اختلال در مقطع دبستان [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 109-134]

م

  • مجاهد، عزیزالله پیش‌بینی رفـتارهای پرخـطر بر اساس هیجان خواهی و عوامل جمعیت شناسی در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 141-166]
  • محمدزاده، علی بررسی برخی از همبسته‌های جمعیت شناختی الگوهای شخصیت مرزی در نمونه‌های غیربالینی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 147-161]
  • محمدی، نوراله فکر افسرده‌وار بیماران افسرده در زمان‌های پذیرش در بیمارستان و بهبودی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 11-28]
  • محمود علیلو، مجید رابطه صفات شخصیتی مرتبط با نظام های بازداری/ فعال سازی رفتاری با سوگیری حافظه ناآشکار مفهومی و آشکار براساس پردازش انتقال مناسب (TAP) [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 57-88]
  • ملانوروزی، حسن فکر افسرده‌وار بیماران افسرده در زمان‌های پذیرش در بیمارستان و بهبودی [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 11-28]
  • مهرابی، حسینعلی پیش‌بینی رفـتارهای پرخـطر بر اساس هیجان خواهی و عوامل جمعیت شناسی در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 141-166]
  • میرهاشمی، مالک رابطه بین ادراک از عوامل محیط کار(نقش‌های شغلی، ویژگی‌های شغل، سبک نظارتی، و ساختار سازمانی)و سطح درگیری شغلی اعضاء هیأت علمی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 57-84]
  • میکائیلی منیع، فرزانه رابطه سبک‌های هویت، تعهد هویت و جنسیت با سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 51-74]

ن

  • نجل رحیم، عبدالرحمن تأثیردرمان ترکیبی شناختی-رفتاری و کاهش اندیشه پردازی خطر بر اختلال وسواسی- اجباری در دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 1، 1389، صفحه 43-56]
  • نصرتی، کبری بررسی سوگیری حافظه آشکار و ضمنی (مثبت و منفی) در شرایط آسان و دشوار، و ادراک پیامد مخاطره آمیز در دانشجویان افسرده، مضطرب، ترکیبی و سالم دانشگاه‌های الزهرا(س) و تهران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 75-114]
  • نعیم آبادی، الهام اثر بخشی مشاوره گروهی بر اساس نظریه انتخاب ویلیام گلاسر با دانش‌آموزان قربانی قلدری، به‌منظور افزایش توان مقابله با رفتارهای قلدرانه [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 11-28]
  • نوفرستی، اعظم بررسی رابطه بین گفتار خصوصی و خلّاقیّت در کودکان پیش دبستانی [دوره 6، شماره 4، 1389، صفحه 105-124]

و

  • وفایی، مریم بررسی شاخص‌های روانسنجی سیاهه علائم اختلال خوردن (EDI) در دانش‌آموزان دختر پایه دوم دبیرستان‌های تهران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 9-24]

ی

  • یزدی، سیده منور اثر تعاملی بین ابعاد فشار روانی شغلی و رضایت شغلی مدیران [دوره 6، شماره 2، 1389، صفحه 25-50]
  • یزدی، سیده منور مقایسه مؤلفه‌های هوش هیجانی مردان معتاد و غیر معتاد و ارائه برنامه آموزشی بر اساس مؤلفه‌های هوش هیجانی در معتادان مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد در شهرستان خرم آباد. [دوره 6، شماره 3، 1389، صفحه 73-90]