نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزار عاطفی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر شرم درونی شده و خود انتقادی زنان آزار دیده عاطفی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 151-168]
  • آموزش روش مقابله با استرس اثربخشی آموزش روش مقابله با استرس بر پرخاشگری دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 119-134]

ا

  • اختلالات خوردن تأثیر عصرگرایی و کیفیت خواب بر اختلال خوردن [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 135-152]
  • اختلال اضطراب اجتماعی اثربخشی روان‌درمانی بین‌فردی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و پردازش پس‌رویدادی دانشجویان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 7-24]
  • اختلال بدریخت انگاری بدن تدوین مدل ارتباط اضطراب اجتماعی با اختلال بدریخت انگاری بدن: نقش میانجی ترس از ارزیابی مثبت و منفی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 113-132]
  • اختلال بیش فعالی/ نقص توجه اثر بخشی نظریه ذهن وتحلیل رفتار کاربردی در کاهش رفتارهای نامطلوب کودکان دارای اختلال بیش فعالی/نقص توجه [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 165-182]
  • اختلال رفتاری اثربخشی روان‌درمانی مبتنی بر غنی‌سازی روابط درون خانوادگی بر مهارت فرزندپروری مادران و نشانه‌های بالینی کودکان با اختلال رفتاری [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 7-24]
  • اختلال سلوک مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین براساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 95-112]
  • اختلال سلوک مقایسة حافظة هیجانی، تصمیم گیری و واکنش پذیری بین فردی در دانش آموزان دارای اختلال سلوک و عادی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 43-58]
  • اختلال طیف اوتیسم اثربخشی رویکرد مؤلفه‌های پنجگانه بر مشکلات رفتاری نوجوانان دارای اختلال طیف اوتیسم: پژوهش مورد منفرد [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 23-42]
  • اختلال وسواس ذخیره کردن مروری بر تحقیقات حیطه ژنتیک رفتاری اختلال وسواس ذخیره کردن ( سبب شناسی، توارث پذیری، شیوع و تفاوت جنسیتی) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 7-21]
  • اختلال وسواس فکری-عملی مقایسه‌ی عدم تحمل بلاتکلیفی و تنظیم هیجان در افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی و عادی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 77-94]
  • استرس اثربخشی آموزش روش مقابله با استرس بر پرخاشگری دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 119-134]
  • اسکیزوفرنیا رابطه هیجان ابراز شده با سلامت‌روان و دانش از اسکیزوفرنیا در خانواده بیماران مبتلا به اختلال [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 43-58]
  • اضطراب تاثیر آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برمیزان اضطراب وپرخاشگری افراد مبتلا به حمله هراس [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 141-156]
  • اضطراب اجتماعی تدوین مدل ارتباط اضطراب اجتماعی با اختلال بدریخت انگاری بدن: نقش میانجی ترس از ارزیابی مثبت و منفی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 113-132]
  • اعتیاد به مواد مخدر بیش فعالی/کمبود توجه و اعتیاد به مواد مخدر: نقش میانجی ذهن آگاهی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 101-118]
  • افسردگی رابطه علّی انواع خودمجذوبی و کمال‌گرایی ناسازگار با افسردگی از طریق میانجی‌گری خود‌انتقادی در دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 25-42]
  • افسردگی اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر افزایش مهارت‌های اجتماعی – هیجانی وکاهش افسردگی در دانش آموزان قلدر [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 77-94]

ب

  • بازداری پاسخ مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین براساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 95-112]
  • باورهای وسواسی نقش نگرانی، طرحواره های هیجانی و سیستم های مغزی-رفتاری (BIS- BAS) در پیش بینی باورهای وسواسی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 7-24]
  • برنامه‌ریزی مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین براساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 95-112]
  • بستگان بیماران اختلال طیف اسکیزوفرن بررسی پنج صفت درخودمانده گونه در بستگان بیماران اختلال طیف اوتیسم، اسکیزوفرنی و عادی. [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 59-76]
  • بستگان بیماران اختلال طیف اوتیسم بررسی پنج صفت درخودمانده گونه در بستگان بیماران اختلال طیف اوتیسم، اسکیزوفرنی و عادی. [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 59-76]
  • بهزیستی روان‌شناختی بررسی بهزیستی روان‌شناختی، شادکامی و نظم‌جویی هیجان در گرایش‌های شخصیتی سه‌گانه تاریک [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 25-42]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثرآموزش شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر ابعاد بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 111-128]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی روان‌درمانی وجودی به شیوه‌ی گروهی بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای کودکان سرطانی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 125-140]
  • بیش‌فعالی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی در کاهش نشانگان بالینی نوجوانان پسر مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 169-184]
  • بیش فعالی/کمبود توجه بیش فعالی/کمبود توجه و اعتیاد به مواد مخدر: نقش میانجی ذهن آگاهی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 101-118]
  • بیماران روانی اثربخشی برنامه ی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر کیفیت زندگی و شادکامی پرستاران بخش‌های روان‌پزشکی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 109-124]

پ

  • پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی دو رویکرد مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد و مشاوره گروهی راه‌حل مدار بر عملکرد خانواده‌های در آستانه طلاق [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 95-110]
  • پرخاشگری اثربخشی آموزش روش مقابله با استرس بر پرخاشگری دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 119-134]
  • پرخاشگری تاثیر آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برمیزان اضطراب وپرخاشگری افراد مبتلا به حمله هراس [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 141-156]
  • پردازش پس‌رویدادی اثربخشی روان‌درمانی بین‌فردی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و پردازش پس‌رویدادی دانشجویان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 7-24]
  • پرستاران اثربخشی برنامه ی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر کیفیت زندگی و شادکامی پرستاران بخش‌های روان‌پزشکی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 109-124]

ت

  • تحصیلات پیش‌بینی عملکرد‌ جنسی براساس سبک‌های دلبستگی، تمایزیافتگی خود و تحصیلات در دانشجویان زن متأهل شهر اهواز [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 43-58]
  • تحلیل رفتار کاربردی اثر بخشی نظریه ذهن وتحلیل رفتار کاربردی در کاهش رفتارهای نامطلوب کودکان دارای اختلال بیش فعالی/نقص توجه [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 165-182]
  • ترس از ارزیابی مثبت تدوین مدل ارتباط اضطراب اجتماعی با اختلال بدریخت انگاری بدن: نقش میانجی ترس از ارزیابی مثبت و منفی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 113-132]
  • ترس از ارزیابی منفی تدوین مدل ارتباط اضطراب اجتماعی با اختلال بدریخت انگاری بدن: نقش میانجی ترس از ارزیابی مثبت و منفی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 113-132]
  • تصمیم‌گیری مقایسة حافظة هیجانی، تصمیم گیری و واکنش پذیری بین فردی در دانش آموزان دارای اختلال سلوک و عادی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 43-58]
  • تمایزیافتگی خود پیش‌بینی عملکرد‌ جنسی براساس سبک‌های دلبستگی، تمایزیافتگی خود و تحصیلات در دانشجویان زن متأهل شهر اهواز [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 43-58]
  • تنظیم شناختی هیجان اثربخشی روان‌درمانی بین‌فردی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و پردازش پس‌رویدادی دانشجویان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 7-24]
  • تنظیم هیجان مقایسه‌ی عدم تحمل بلاتکلیفی و تنظیم هیجان در افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی و عادی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 77-94]
  • تنظیم هیجان اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و معناداری زندگی زنان افسرده [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 147-164]
  • توانبخشی رایانه‌یار مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین براساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 95-112]

ح

  • حافظة هیجانی مقایسة حافظة هیجانی، تصمیم گیری و واکنش پذیری بین فردی در دانش آموزان دارای اختلال سلوک و عادی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 43-58]

خ

  • خانواده اثربخشی روان‌درمانی مبتنی بر غنی‌سازی روابط درون خانوادگی بر مهارت فرزندپروری مادران و نشانه‌های بالینی کودکان با اختلال رفتاری [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 7-24]
  • خود انتقادی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر شرم درونی شده و خود انتقادی زنان آزار دیده عاطفی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 151-168]
  • خودانتقادی رابطه علّی انواع خودمجذوبی و کمال‌گرایی ناسازگار با افسردگی از طریق میانجی‌گری خود‌انتقادی در دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 25-42]
  • خودشناسی انسجامی مقایسه خودشناسی انسجامی و ناگویی خلقی در بین دانش آموزان پسر عادی و طلاق [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 77-92]
  • خودمجذوبی رابطه علّی انواع خودمجذوبی و کمال‌گرایی ناسازگار با افسردگی از طریق میانجی‌گری خود‌انتقادی در دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 25-42]

د

  • دانش آموز اثربخشی آموزش روش مقابله با استرس بر پرخاشگری دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 119-134]
  • دانش آموز مقایسه خودشناسی انسجامی و ناگویی خلقی در بین دانش آموزان پسر عادی و طلاق [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 77-92]
  • دانش‌آموزان اثرآموزش شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر ابعاد بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 111-128]
  • دانش از اسکیزوفرنیا رابطه هیجان ابراز شده با سلامت‌روان و دانش از اسکیزوفرنیا در خانواده بیماران مبتلا به اختلال [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 43-58]
  • دانشجو رابطه علّی انواع خودمجذوبی و کمال‌گرایی ناسازگار با افسردگی از طریق میانجی‌گری خود‌انتقادی در دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 25-42]
  • دختران نوجوان تأثیر عصرگرایی و کیفیت خواب بر اختلال خوردن [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 135-152]
  • درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن اثربخشی برنامه ی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر کیفیت زندگی و شادکامی پرستاران بخش‌های روان‌پزشکی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 109-124]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و معناداری زندگی زنان افسرده [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 147-164]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد غنی شده با شفقت، بر وسواس دانش آموزان دبیرستانی مبتلا به اختلال وسواس فکری عملی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 93-108]
  • درمان متمرکز برشفقت اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد غنی شده با شفقت، بر وسواس دانش آموزان دبیرستانی مبتلا به اختلال وسواس فکری عملی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 93-108]
  • درمان متمرکز بر هیجان اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر افزایش مهارت‌های اجتماعی – هیجانی وکاهش افسردگی در دانش آموزان قلدر [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 77-94]

ذ

  • ذهن‌آگاهی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی در کاهش نشانگان بالینی نوجوانان پسر مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 169-184]
  • ذهن‌آگاهی اثرآموزش شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر ابعاد بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 111-128]
  • ذهن آگاهی بیش فعالی/کمبود توجه و اعتیاد به مواد مخدر: نقش میانجی ذهن آگاهی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 101-118]

ر

  • روابط درون خانوادگی اثربخشی روان‌درمانی مبتنی بر غنی‌سازی روابط درون خانوادگی بر مهارت فرزندپروری مادران و نشانه‌های بالینی کودکان با اختلال رفتاری [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 7-24]
  • روان‌درمانی بین‌فردی اثربخشی روان‌درمانی بین‌فردی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و پردازش پس‌رویدادی دانشجویان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 7-24]
  • روان‌درمانی گروهی وجودی اثربخشی روان‌درمانی وجودی به شیوه‌ی گروهی بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای کودکان سرطانی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 125-140]
  • رویکرد آدلری مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین براساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 95-112]
  • رویکرد مؤلفه‌های پنجگانه اثربخشی رویکرد مؤلفه‌های پنجگانه بر مشکلات رفتاری نوجوانان دارای اختلال طیف اوتیسم: پژوهش مورد منفرد [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 23-42]

ژ

  • ژنتیک رفتاری مروری بر تحقیقات حیطه ژنتیک رفتاری اختلال وسواس ذخیره کردن ( سبب شناسی، توارث پذیری، شیوع و تفاوت جنسیتی) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 7-21]
  • ژنتیک مشترک و غیر مشترک و سبب شناسی مروری بر تحقیقات حیطه ژنتیک رفتاری اختلال وسواس ذخیره کردن ( سبب شناسی، توارث پذیری، شیوع و تفاوت جنسیتی) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 7-21]

س

  • سبک‌های دلبستگی پیش‌بینی عملکرد‌ جنسی براساس سبک‌های دلبستگی، تمایزیافتگی خود و تحصیلات در دانشجویان زن متأهل شهر اهواز [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 43-58]
  • سبک های دلبستگی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی-رفتاری و طرحواره‌درمانی بر سبک های دلبستگی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
  • سرطان اثربخشی روان‌درمانی وجودی به شیوه‌ی گروهی بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای کودکان سرطانی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 125-140]
  • سلامت روان رابطه هیجان ابراز شده با سلامت‌روان و دانش از اسکیزوفرنیا در خانواده بیماران مبتلا به اختلال [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 43-58]
  • سه گانه تاریک بررسی بهزیستی روان‌شناختی، شادکامی و نظم‌جویی هیجان در گرایش‌های شخصیتی سه‌گانه تاریک [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 25-42]
  • سیستم‌های مغزی-رفتاری نقش نگرانی، طرحواره های هیجانی و سیستم های مغزی-رفتاری (BIS- BAS) در پیش بینی باورهای وسواسی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 7-24]

ش

  • شادکامی بررسی بهزیستی روان‌شناختی، شادکامی و نظم‌جویی هیجان در گرایش‌های شخصیتی سه‌گانه تاریک [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 25-42]
  • شادکامی اثربخشی برنامه ی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر کیفیت زندگی و شادکامی پرستاران بخش‌های روان‌پزشکی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 109-124]
  • شخصیت A نقش تیپ های شخصیتی A و D در پیش بینی صبر و مولفه های آن در دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 133-150]
  • شخصیت D نقش تیپ های شخصیتی A و D در پیش بینی صبر و مولفه های آن در دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 133-150]
  • شرم درونی شده اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر شرم درونی شده و خود انتقادی زنان آزار دیده عاطفی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 151-168]
  • شناخت درمانی اثرآموزش شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر ابعاد بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 111-128]
  • شناختی-رفتاری اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی-رفتاری و طرحواره‌درمانی بر سبک های دلبستگی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
  • شناختی-رفتاری مقایسه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری و فراشناختی بر وسواس فکری-عملی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 83-100]

ص

  • صبر نقش تیپ های شخصیتی A و D در پیش بینی صبر و مولفه های آن در دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 133-150]
  • صفات درخودمانده‌گونه بررسی پنج صفت درخودمانده گونه در بستگان بیماران اختلال طیف اوتیسم، اسکیزوفرنی و عادی. [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 59-76]

ط

  • طرحواره درمانی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی-رفتاری و طرحواره‌درمانی بر سبک های دلبستگی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
  • طرحواره‌های هیجانی نقش نگرانی، طرحواره های هیجانی و سیستم های مغزی-رفتاری (BIS- BAS) در پیش بینی باورهای وسواسی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 7-24]
  • طلاق مقایسه اثربخشی دو رویکرد مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد و مشاوره گروهی راه‌حل مدار بر عملکرد خانواده‌های در آستانه طلاق [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 95-110]
  • طلاق مقایسه خودشناسی انسجامی و ناگویی خلقی در بین دانش آموزان پسر عادی و طلاق [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 77-92]

ع

  • عاطفه منفی نقش تیپ های شخصیتی A و D در پیش بینی صبر و مولفه های آن در دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 133-150]
  • عدم تحمل بلاتکلیفی مقایسه‌ی عدم تحمل بلاتکلیفی و تنظیم هیجان در افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی و عادی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 77-94]
  • عصرگرایی تأثیر عصرگرایی و کیفیت خواب بر اختلال خوردن [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 135-152]
  • عملکرد جنسی پیش‌بینی عملکرد‌ جنسی براساس سبک‌های دلبستگی، تمایزیافتگی خود و تحصیلات در دانشجویان زن متأهل شهر اهواز [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 43-58]
  • عملکرد خانواده. مشاوره راه حل مدار مقایسه اثربخشی دو رویکرد مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد و مشاوره گروهی راه‌حل مدار بر عملکرد خانواده‌های در آستانه طلاق [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 95-110]
  • عوامل محیطی مشترک و غیر مشترک مروری بر تحقیقات حیطه ژنتیک رفتاری اختلال وسواس ذخیره کردن ( سبب شناسی، توارث پذیری، شیوع و تفاوت جنسیتی) [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 7-21]

ف

  • فراشناختی مقایسه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری و فراشناختی بر وسواس فکری-عملی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 83-100]
  • فرزندپروری اثربخشی روان‌درمانی مبتنی بر غنی‌سازی روابط درون خانوادگی بر مهارت فرزندپروری مادران و نشانه‌های بالینی کودکان با اختلال رفتاری [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 7-24]

ق

  • قلدری اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر افزایش مهارت‌های اجتماعی – هیجانی وکاهش افسردگی در دانش آموزان قلدر [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 77-94]

ک

  • کلمات کلیدی: درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد تاثیر آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برمیزان اضطراب وپرخاشگری افراد مبتلا به حمله هراس [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 141-156]
  • کلیدواژه‌ها: مشکلات رفتاری اثربخشی رویکرد مؤلفه‌های پنجگانه بر مشکلات رفتاری نوجوانان دارای اختلال طیف اوتیسم: پژوهش مورد منفرد [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 23-42]
  • کیفیت خواب تأثیر عصرگرایی و کیفیت خواب بر اختلال خوردن [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 135-152]
  • کیفیت زندگی اثربخشی برنامه ی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر کیفیت زندگی و شادکامی پرستاران بخش‌های روان‌پزشکی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 109-124]

م

  • مادران اثربخشی روان‌درمانی وجودی به شیوه‌ی گروهی بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای کودکان سرطانی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 125-140]
  • متمرکز بر شفقت اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر شرم درونی شده و خود انتقادی زنان آزار دیده عاطفی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 151-168]
  • مشاوره گروهی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی-رفتاری و طرحواره‌درمانی بر سبک های دلبستگی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
  • معناداری زندگی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و معناداری زندگی زنان افسرده [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 147-164]
  • مهارت هیجانی اجتماعی اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر افزایش مهارت‌های اجتماعی – هیجانی وکاهش افسردگی در دانش آموزان قلدر [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 77-94]
  • مولفه های صبر نقش تیپ های شخصیتی A و D در پیش بینی صبر و مولفه های آن در دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 133-150]

ن

  • نارسائی‌توجه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی در کاهش نشانگان بالینی نوجوانان پسر مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 169-184]
  • ناگویی خلقی مقایسه خودشناسی انسجامی و ناگویی خلقی در بین دانش آموزان پسر عادی و طلاق [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 77-92]
  • نظریه ذهن اثر بخشی نظریه ذهن وتحلیل رفتار کاربردی در کاهش رفتارهای نامطلوب کودکان دارای اختلال بیش فعالی/نقص توجه [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 165-182]
  • نظم‌جویی هیجان بررسی بهزیستی روان‌شناختی، شادکامی و نظم‌جویی هیجان در گرایش‌های شخصیتی سه‌گانه تاریک [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 25-42]
  • نگرانی نقش نگرانی، طرحواره های هیجانی و سیستم های مغزی-رفتاری (BIS- BAS) در پیش بینی باورهای وسواسی [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 7-24]
  • نوجوانان اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی در کاهش نشانگان بالینی نوجوانان پسر مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 169-184]

و

  • واژه ‌های کلیدی: "طرحواره‌ درمانی هیجانی" اثربخشی طرح‌واره درمانی هیجانی بر اجتناب شناختی-رفتاری و شدت نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان دختر مبتلا به اضطراب فراگیر [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 43-62]
  • واکنش پذیری بین فردی مقایسة حافظة هیجانی، تصمیم گیری و واکنش پذیری بین فردی در دانش آموزان دارای اختلال سلوک و عادی [دوره 13، شماره 2، 1396، صفحه 43-58]
  • وسواس فکری – عملی اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد غنی شده با شفقت، بر وسواس دانش آموزان دبیرستانی مبتلا به اختلال وسواس فکری عملی [دوره 13، شماره 4، 1396، صفحه 93-108]
  • وسواس فکری-عملی مقایسه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری و فراشناختی بر وسواس فکری-عملی [دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 83-100]

ه

  • هیجان ابراز شده رابطه هیجان ابراز شده با سلامت‌روان و دانش از اسکیزوفرنیا در خانواده بیماران مبتلا به اختلال [دوره 13، شماره 3، 1396، صفحه 43-58]