نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اجتماعی ارزیابی شناختی، مقابله هیجان مدار با تعارضات خانواده و سلامت کودک: بررسی نظریه شناختی استرس در کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 67-84]
  • احساس تنهایی رابطه احساس تنهایی و عزت نفس با سبکهای دلبستگی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 95-112]
  • احساس تنهایی ارتباطات اینترنتی در زندگی: بررسی نقش ادراک حمایت اجتماعی و احساس تنهایی در استفاده از اینترنت [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 81-102]
  • اختلالات شناختی بررسی ارتباط بین کارکردهای شناختی اجرایی مغز با سلامت روان در سالمندان [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 27-44]
  • اختلال اضطراب منتشر بررسی میزان شیوع اختلال اضطراب منتشر در میان دانش آموزان پایه پنجم و اثربخشی روشهای خود گویی درونی و بیرونی بر کاهش آن [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 9-26]
  • ادارک سودمندی تکالیف بررسی سهم عوامل انگیزشی بر استفاده از راهبردهای شناختی و فراشناختی در فرآیند یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 47-62]
  • ادراک از ساختار کلاس ادراک از ساختار کلاس و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه‌ای متغیرهای انگیزشی و شناختی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 47-66]
  • ادراک حمایت اجتماعی ارتباطات اینترنتی در زندگی: بررسی نقش ادراک حمایت اجتماعی و احساس تنهایی در استفاده از اینترنت [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 81-102]
  • ارزیابی شناختی ارزیابی شناختی، مقابله هیجان مدار با تعارضات خانواده و سلامت کودک: بررسی نظریه شناختی استرس در کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 67-84]
  • استرس خانوادگی ارزیابی شناختی، مقابله هیجان مدار با تعارضات خانواده و سلامت کودک: بررسی نظریه شناختی استرس در کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 67-84]
  • اعتبار اعتبار یابی و روایی مقیاس بهره همدلی برای دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 9-28]
  • اعتیاد بررسی مقایسه‌ای کیفیت زندگی و نگرش مذهبی در افراد معتاد / غیر معتاد شهر کرمان [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 139-152]
  • افسردگی مقایسه همجوشی فکر -عمل در اختلالات وسواس فکری -عملی، افسردگی، همبودی این دو اختلال و گروه بهنجار [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 35-50]
  • افسردگی غیربالینی مقایسه پردازش معنایی مفاهیم هیجانی در بین افراد افسرده غیربالینی و افراد با صفات شخصیتی برون‌گرایی [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 9-28]
  • انضباط مثبت بررسی روش‌های افزایش مسئولیت پذیری در دانش‌آموزان دوره راهنمایی شهر شهرضا در سال تحصیلی 85 - 1384 [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 113-138]
  • انگیزش تحصیلی بررسی روایی و پایایی مقیاس انگیزش [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 51-72]
  • اهداف پیشرفت ادراک از ساختار کلاس و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه‌ای متغیرهای انگیزشی و شناختی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 47-66]
  • اهداف تسلط بررسی سهم عوامل انگیزشی بر استفاده از راهبردهای شناختی و فراشناختی در فرآیند یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 47-62]
  • اوقات فراغت ارتباطات اینترنتی در زندگی: بررسی نقش ادراک حمایت اجتماعی و احساس تنهایی در استفاده از اینترنت [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 81-102]
  • اینترنت ارتباطات اینترنتی در زندگی: بررسی نقش ادراک حمایت اجتماعی و احساس تنهایی در استفاده از اینترنت [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 81-102]

ب

  • بزهکاران پسر تأثیر روش آموزش شناختی- رفتاری بر ارتقاء برخی از مؤلفه‌های شناخت اجتماعی بزهکاران پسر [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 72-45]
  • بیماران MS نگرش بِیماران مبتلا به MS نسبت به کیفیت زندگی خویش و خدمات مشاوره و روان شناسی [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 89-116]

پ

  • پایایی بررسی روایی و پایایی مقیاس انگیزش [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 51-72]
  • پرخاشگری بررسی رابطه شرم با ابعاد خشم و مقایسه آن در دانشجویان دانشگاه‌های تهران [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 27-46]
  • پردازش معنایی مقایسه پردازش معنایی مفاهیم هیجانی در بین افراد افسرده غیربالینی و افراد با صفات شخصیتی برون‌گرایی [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 9-28]
  • پنج عامل بزرگ شخصیت پیش‌بینی جهت‌گیری هدف با استفاده از پنج عامل بزرگ شخصیت در میان دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 73-94]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی سهم عوامل انگیزشی بر استفاده از راهبردهای شناختی و فراشناختی در فرآیند یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 47-62]
  • پیشرفت ریاضی ادراک از ساختار کلاس و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه‌ای متغیرهای انگیزشی و شناختی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 47-66]

ت

  • تعهّد سازمانی بررسی رابطه مؤلفه‌های عدالت سازمانی با تعهد سازمانی در کارکنان شهرداری شهر اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 129-148]

ج

  • جامعه مدار و جهت گزینی هدف بررسی رابطه بین کمال‌گرایی و جهت گزینی هدف در میان دانش آموزان پیش دانشگاهی دولتی(با گرایش‌های علوم تجربی و ریاضی) [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 9-26]
  • جنسیت بررسی رابطه شرم با ابعاد خشم و مقایسه آن در دانشجویان دانشگاه‌های تهران [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 27-46]
  • جهت‌گیری هدف چهاروجهی پیش‌بینی جهت‌گیری هدف با استفاده از پنج عامل بزرگ شخصیت در میان دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 73-94]

خ

  • خدمات مشاوره و راهنمایی نگرش بِیماران مبتلا به MS نسبت به کیفیت زندگی خویش و خدمات مشاوره و روان شناسی [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 89-116]
  • خصومت بررسی رابطه شرم با ابعاد خشم و مقایسه آن در دانشجویان دانشگاه‌های تهران [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 27-46]
  • خودکارآمدی بررسی سهم عوامل انگیزشی بر استفاده از راهبردهای شناختی و فراشناختی در فرآیند یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 47-62]
  • خود گویی بیرونی بررسی میزان شیوع اختلال اضطراب منتشر در میان دانش آموزان پایه پنجم و اثربخشی روشهای خود گویی درونی و بیرونی بر کاهش آن [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 9-26]
  • خود گویی درونی بررسی میزان شیوع اختلال اضطراب منتشر در میان دانش آموزان پایه پنجم و اثربخشی روشهای خود گویی درونی و بیرونی بر کاهش آن [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 9-26]

د

  • داده‌های عینی پایداری نظریه‌های ضمنی با داده‌های عینی و مجرد در رابطه‌های تابعی مثبت و منفی در میان دانشجویان روان‌شناسی اجتماعی در دانشگاه اصفهان [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 63-81]
  • داده‌های مجرد پایداری نظریه‌های ضمنی با داده‌های عینی و مجرد در رابطه‌های تابعی مثبت و منفی در میان دانشجویان روان‌شناسی اجتماعی در دانشگاه اصفهان [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 63-81]
  • دانش آموزان بررسی میزان شیوع اختلال اضطراب منتشر در میان دانش آموزان پایه پنجم و اثربخشی روشهای خود گویی درونی و بیرونی بر کاهش آن [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 9-26]
  • دانش‌آموزان دوره راهنمایی بررسی روایی و پایایی مقیاس انگیزش [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 51-72]
  • دانش‌آموزان نابینای ایرانی و کانادایی مطالعه تطبیقی نیازهای انتقالی دانش‌آموزان ایرانی و کانادایی با آسیب‌های بینایی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 29-46]
  • دانشجو بررسی رابطه هوش عاطفی با کیفیت زندگی و ابعاد آن [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 107-128]
  • دانشجویان پیش‌بینی جهت‌گیری هدف با استفاده از پنج عامل بزرگ شخصیت در میان دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 73-94]
  • دانشگاه الزهرا(س) نگرش بِیماران مبتلا به MS نسبت به کیفیت زندگی خویش و خدمات مشاوره و روان شناسی [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 89-116]

ر

  • رابطه بین شخصی رابطه بین سخت کوشی و مشکلات بین شخصی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 85-106]
  • راهبرد‌های خود نظم بخش و سودمندی ادراک شده ادراک از ساختار کلاس و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه‌ای متغیرهای انگیزشی و شناختی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 47-66]
  • راهبردهای شناختی بررسی سهم عوامل انگیزشی بر استفاده از راهبردهای شناختی و فراشناختی در فرآیند یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 47-62]
  • راهبردهای فراشناختی بررسی سهم عوامل انگیزشی بر استفاده از راهبردهای شناختی و فراشناختی در فرآیند یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 47-62]
  • روابط اجتماعی بررسی رابطه هوش عاطفی با کیفیت زندگی و ابعاد آن [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 107-128]
  • روابط تابعی پایداری نظریه‌های ضمنی با داده‌های عینی و مجرد در رابطه‌های تابعی مثبت و منفی در میان دانشجویان روان‌شناسی اجتماعی در دانشگاه اصفهان [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 63-81]
  • روابط مثبت پایداری نظریه‌های ضمنی با داده‌های عینی و مجرد در رابطه‌های تابعی مثبت و منفی در میان دانشجویان روان‌شناسی اجتماعی در دانشگاه اصفهان [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 63-81]
  • روابط منفی پایداری نظریه‌های ضمنی با داده‌های عینی و مجرد در رابطه‌های تابعی مثبت و منفی در میان دانشجویان روان‌شناسی اجتماعی در دانشگاه اصفهان [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 63-81]
  • روایی بررسی روایی و پایایی مقیاس انگیزش [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 51-72]
  • روایی اعتبار یابی و روایی مقیاس بهره همدلی برای دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 9-28]
  • روش آموزش شناختی – مؤلفه‌های رفتاری تأثیر روش آموزش شناختی- رفتاری بر ارتقاء برخی از مؤلفه‌های شناخت اجتماعی بزهکاران پسر [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 72-45]
  • روش‌های افزایش مسئولیت پذیری بررسی روش‌های افزایش مسئولیت پذیری در دانش‌آموزان دوره راهنمایی شهر شهرضا در سال تحصیلی 85 - 1384 [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 113-138]

س

  • سازگاری تأثیر قصه گویی بر سازگاری کودکان [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 133-149]
  • سازگاری اجتماعی بررسی سازگاری اجتماعی کودکان و نوجوانان مصروع(18-12 سال) شهر اصفهان در سال 1384 [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 103-116]
  • سالمندان بررسی ارتباط بین کارکردهای شناختی اجرایی مغز با سلامت روان در سالمندان [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 27-44]
  • سبک مقابله مسئله‌مدار و هیجان‌مدار بررسی نگرش‌های ناکارآمد و سبک‌های مقابله‌ای در بیماران مبتلا به فشارخون اولیه [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 117-132]
  • سبک‌های دلبستگی رابطه احساس تنهایی و عزت نفس با سبکهای دلبستگی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 95-112]
  • سخت کوشی رابطه بین سخت کوشی و مشکلات بین شخصی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 85-106]
  • سرگرمیهای بر خط ارتباطات اینترنتی در زندگی: بررسی نقش ادراک حمایت اجتماعی و احساس تنهایی در استفاده از اینترنت [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 81-102]
  • سلامت جسمی ارزیابی شناختی، مقابله هیجان مدار با تعارضات خانواده و سلامت کودک: بررسی نظریه شناختی استرس در کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 67-84]
  • سلامت روان بررسی ارتباط بین کارکردهای شناختی اجرایی مغز با سلامت روان در سالمندان [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 27-44]
  • سلامت روانی بررسی رابطه نگرش مذهبی با سلامت روانی و عملکرد سیستم ایمنی بدن (سلولهای T کمکی، سلولهای T مهاری/ انهدامی و سلولهای ضد سرطانی NK) [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 73-88]
  • سلامت روانی ارزیابی شناختی، مقابله هیجان مدار با تعارضات خانواده و سلامت کودک: بررسی نظریه شناختی استرس در کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 67-84]
  • سلامت روانی بررسی رابطه هوش عاطفی با کیفیت زندگی و ابعاد آن [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 107-128]
  • سیستم ایمنی بررسی رابطه نگرش مذهبی با سلامت روانی و عملکرد سیستم ایمنی بدن (سلولهای T کمکی، سلولهای T مهاری/ انهدامی و سلولهای ضد سرطانی NK) [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 73-88]

ش

  • شرم بررسی رابطه شرم با ابعاد خشم و مقایسه آن در دانشجویان دانشگاه‌های تهران [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 27-46]
  • شیوع بررسی میزان شیوع اختلال اضطراب منتشر در میان دانش آموزان پایه پنجم و اثربخشی روشهای خود گویی درونی و بیرونی بر کاهش آن [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 9-26]

ص

  • صرع بررسی سازگاری اجتماعی کودکان و نوجوانان مصروع(18-12 سال) شهر اصفهان در سال 1384 [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 103-116]
  • صفات شخصیتی برون‌گرایی مقایسه پردازش معنایی مفاهیم هیجانی در بین افراد افسرده غیربالینی و افراد با صفات شخصیتی برون‌گرایی [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 9-28]

ع

  • عدالت تعاملی بررسی رابطه مؤلفه‌های عدالت سازمانی با تعهد سازمانی در کارکنان شهرداری شهر اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 129-148]
  • عدالت توزیعی بررسی رابطه مؤلفه‌های عدالت سازمانی با تعهد سازمانی در کارکنان شهرداری شهر اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 129-148]
  • عدالت رویه‌ای بررسی رابطه مؤلفه‌های عدالت سازمانی با تعهد سازمانی در کارکنان شهرداری شهر اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 129-148]
  • عدالت سازمانی بررسی رابطه مؤلفه‌های عدالت سازمانی با تعهد سازمانی در کارکنان شهرداری شهر اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 129-148]
  • عزت نفس رابطه احساس تنهایی و عزت نفس با سبکهای دلبستگی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 95-112]
  • عمل مقایسه همجوشی فکر -عمل در اختلالات وسواس فکری -عملی، افسردگی، همبودی این دو اختلال و گروه بهنجار [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 35-50]
  • عملی مقایسه همجوشی فکر -عمل در اختلالات وسواس فکری -عملی، افسردگی، همبودی این دو اختلال و گروه بهنجار [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 35-50]

ف

  • فرسودگی تحصیلی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با فرسودگی تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 117-134]
  • فشارخون اساسی بررسی نگرش‌های ناکارآمد و سبک‌های مقابله‌ای در بیماران مبتلا به فشارخون اولیه [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 117-132]

ق

  • قصه گویی تأثیر قصه گویی بر سازگاری کودکان [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 133-149]

ک

  • کارکنان شهرداری‌های مرکزی و مناطق شهر اصفهان بررسی رابطه مؤلفه‌های عدالت سازمانی با تعهد سازمانی در کارکنان شهرداری شهر اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 129-148]
  • کمال‌گرایی خود مدار بررسی رابطه بین کمال‌گرایی و جهت گزینی هدف در میان دانش آموزان پیش دانشگاهی دولتی(با گرایش‌های علوم تجربی و ریاضی) [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 9-26]
  • کودکان تأثیر قصه گویی بر سازگاری کودکان [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 133-149]
  • کودکان و نوجوانان (18 بررسی سازگاری اجتماعی کودکان و نوجوانان مصروع(18-12 سال) شهر اصفهان در سال 1384 [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 103-116]
  • کیفیت تجارب یادگیری رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با فرسودگی تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 5، شماره 3، 1388، صفحه 117-134]
  • کیفیت زندگی بررسی مقایسه‌ای کیفیت زندگی و نگرش مذهبی در افراد معتاد / غیر معتاد شهر کرمان [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 139-152]
  • کیفیت زندگی نگرش بِیماران مبتلا به MS نسبت به کیفیت زندگی خویش و خدمات مشاوره و روان شناسی [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 89-116]
  • کیفیت زندگی بررسی رابطه هوش عاطفی با کیفیت زندگی و ابعاد آن [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 107-128]

م

  • مؤلفه‌های شناخت اجتماعی تأثیر روش آموزش شناختی- رفتاری بر ارتقاء برخی از مؤلفه‌های شناخت اجتماعی بزهکاران پسر [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 72-45]
  • مشکل بین شخصی رابطه بین سخت کوشی و مشکلات بین شخصی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 85-106]
  • مطالعه تطبیقی مطالعه تطبیقی نیازهای انتقالی دانش‌آموزان ایرانی و کانادایی با آسیب‌های بینایی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 29-46]
  • مفاهیم هیجانی مقایسه پردازش معنایی مفاهیم هیجانی در بین افراد افسرده غیربالینی و افراد با صفات شخصیتی برون‌گرایی [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 9-28]
  • مقابله هیجان مدار ارزیابی شناختی، مقابله هیجان مدار با تعارضات خانواده و سلامت کودک: بررسی نظریه شناختی استرس در کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 67-84]
  • مقیاس انگیزشی هارتر بررسی روایی و پایایی مقیاس انگیزش [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 51-72]
  • مقیاس بهرة همدلی اعتبار یابی و روایی مقیاس بهره همدلی برای دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 9-28]
  • مهارت‌های انتقالی مطالعه تطبیقی نیازهای انتقالی دانش‌آموزان ایرانی و کانادایی با آسیب‌های بینایی [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 29-46]

ن

  • نگرش نگرش بِیماران مبتلا به MS نسبت به کیفیت زندگی خویش و خدمات مشاوره و روان شناسی [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 89-116]
  • نگرش مذهبی بررسی مقایسه‌ای کیفیت زندگی و نگرش مذهبی در افراد معتاد / غیر معتاد شهر کرمان [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 139-152]
  • نگرش مذهبی بررسی رابطه نگرش مذهبی با سلامت روانی و عملکرد سیستم ایمنی بدن (سلولهای T کمکی، سلولهای T مهاری/ انهدامی و سلولهای ضد سرطانی NK) [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 73-88]
  • نگرش‌های ناکارآمد بررسی نگرش‌های ناکارآمد و سبک‌های مقابله‌ای در بیماران مبتلا به فشارخون اولیه [دوره 5، شماره 2، 1388، صفحه 117-132]

و

  • واقعیت درمانی بررسی روش‌های افزایش مسئولیت پذیری در دانش‌آموزان دوره راهنمایی شهر شهرضا در سال تحصیلی 85 - 1384 [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 113-138]
  • وسواس فکری مقایسه همجوشی فکر -عمل در اختلالات وسواس فکری -عملی، افسردگی، همبودی این دو اختلال و گروه بهنجار [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 35-50]

ه

  • همبودی وسواس وافسردگی مقایسه همجوشی فکر -عمل در اختلالات وسواس فکری -عملی، افسردگی، همبودی این دو اختلال و گروه بهنجار [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 35-50]
  • همجوشی فکر مقایسه همجوشی فکر -عمل در اختلالات وسواس فکری -عملی، افسردگی، همبودی این دو اختلال و گروه بهنجار [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 35-50]
  • هوش عاطفی بررسی رابطه هوش عاطفی با کیفیت زندگی و ابعاد آن [دوره 5، شماره 4، 1388، صفحه 107-128]

ی

  • یادگیری مبتنی بر خود بررسی روش‌های افزایش مسئولیت پذیری در دانش‌آموزان دوره راهنمایی شهر شهرضا در سال تحصیلی 85 - 1384 [دوره 5، شماره 1، 1388، صفحه 113-138]