نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشفتگی روان شناختی نقش واسطه ای محق پنداری تحصیلی در رابطه بین والدگری سهل گیرانه با آشفتگی روان شناختی در بین دانشجویان [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 127-139]

ا

  • اجتناب ازتجربه تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر اجتناب از تجربه، ناگویی خلقی و تنظیم هیجان مبتلایان به دیابت نوع‌یک، (مطالعه موردی) [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 35-49]
  • اجتناب شناختی اثربخشی نقاشی درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اجتناب شناختی دانش‌آموزان دختر دارای اختلال اضطراب امتحان [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 85-96]
  • احساس تنهایی چالش های ارتباطی ناشی از همه گیری کووید-19 با احساس تنهایی و هیجان های منفی با میانجی گری ویژگی بخشش [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 99-111]
  • اختصاصی‌سازی حافظه اصلاح نشخوارفکری و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان افسرده خوابگاهی: آموزش اختصاصی‌سازی حافظه سرگذشتی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 83-97]
  • اختلال اضطراب جدایی اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر برنامه ی "گربه مقابله ای"در درمان اختلال اضطراب جدایی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 77-90]
  • اختلال اضطراب فراگیر اثربخشی درمان تحمل ابهام بر بلاتکلیفی، نگرانی و سرزندگی مادران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر دارای فرزند کم توان ذهنی [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 21-33]
  • اختلال در تنظیم هیجان اثربخشی درمان‌‌های تنظیم هیجان و چشم‌انداز زمان بر اضطراب و اختلال در تنظیم هیجان نوجوانان در دوره کووید-۱۹ [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 63-77]
  • اختلال روان‌پزشکی مقایسه الگوهای ناهنجار شخصیت و نشانگان بالینی بیماران مبتلا به اختلال روان‌پزشکی و بیماران با تشخیص هم‌زمان اختلال روان‌پزشکی و اختلال مصرف مواد [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 31-44]
  • اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی اثربخشی توانبخشی دوساهو بر بازداری ‌پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 105-117]
  • اختلال مصرف مواد مقایسه الگوهای ناهنجار شخصیت و نشانگان بالینی بیماران مبتلا به اختلال روان‌پزشکی و بیماران با تشخیص هم‌زمان اختلال روان‌پزشکی و اختلال مصرف مواد [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 31-44]
  • اختلال نارسایی‌توجه/‌بیش‌فعالی تأثیرآموزش تلفیقی کنش‌های اجرایی گرم و سرد برتنظیم‌هیجان کودکان با اختلال نارسایی‌توجه/بیش‌فعالی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]
  • اختلال نقص‌توجه/بیش‌فعالی مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی پارس و پریسا بر کنترل بازداری دانش‌آموزان دارای نقص‌توجه/بیش‌فعالی [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 119-132]
  • اختلال یادگیری ویژه تاثیر راهبردهای شناختی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 79-91]
  • استرس ادراک شده نقش میانجی گری مکانیسم های دفاعی در پیش بینی استرس ادراک شده براساس سبک های دلبستگی بیماران مبتلا به کووید -19 [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 69-81]
  • استرس ادراک شده اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر اضطراب و استرس ادراک شده در بیماران مبتلا به کرونا [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 93-104]
  • اضافه ‌وزن مقایسه دشواری تنظیم هیجان، طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و نگرانی از تصویر بدنی در دختران با و بدون اضافه وزن [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 51-62]
  • اضطراب اثربخشی مداخله شناختی -رفتاری بر تجربه سوگ، افسردگی و اضطراب بستگان قربانیان بیماری کووید-19 [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 63-76]
  • اضطراب اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر اضطراب، نشخوارفکری و سلامت روان در فرزندان شاهد و ایثارگر [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 105-118]
  • اضطراب اثربخشی درمان‌‌های تنظیم هیجان و چشم‌انداز زمان بر اضطراب و اختلال در تنظیم هیجان نوجوانان در دوره کووید-۱۹ [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 63-77]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی-رفتاری بر خودانتقادی و سرمایه روان‌شناختی دانش‌آموزان با نشانگان اضطراب اجتماعی [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 97-109]
  • اضطراب امتحان اثربخشی نقاشی درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اجتناب شناختی دانش‌آموزان دختر دارای اختلال اضطراب امتحان [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 85-96]
  • اضطراب کرونا اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر اضطراب و استرس ادراک شده در بیماران مبتلا به کرونا [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 93-104]
  • اضطراب کودک اثربخشی برنامه یکپارچه درمان فراتشخیصی بر تنظیم هیجان دانش‌آموزان کودک مضطرب و شیوه‌های فرزندپروری مادران آن‌ها [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 21-34]
  • افسردگی نقش ابعاد سرشت، نشخوارذهنی، انعطاف پذیری شناختی و صفت اضطرابی در پیش بینی خلق افسردگی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]
  • افسردگی اصلاح نشخوارفکری و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان افسرده خوابگاهی: آموزش اختصاصی‌سازی حافظه سرگذشتی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 83-97]
  • افسردگی اثربخشی مداخله شناختی -رفتاری بر تجربه سوگ، افسردگی و اضطراب بستگان قربانیان بیماری کووید-19 [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 63-76]
  • افسردگی اساسی تأثیر شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سبک های اسنادی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 25-38]
  • افکار خودکشی مقایسه اثربخشی روش های مداخله فراتشخصی یکپارچه نگر و راه حل - محور بر افکارخودکشی در قربانیان تجاوز جنسی [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 7-18]
  • الگوهای نابهنجار شخصیت مقایسه الگوهای ناهنجار شخصیت و نشانگان بالینی بیماران مبتلا به اختلال روان‌پزشکی و بیماران با تشخیص هم‌زمان اختلال روان‌پزشکی و اختلال مصرف مواد [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 31-44]
  • انعطاف‌پذیری شناختی اثربخشی مداخله کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری شناختی و کیفیت خواب مردان سالمند [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 35-46]
  • انعطاف‌پذیری شناختی نقش ابعاد سرشت، نشخوارذهنی، انعطاف پذیری شناختی و صفت اضطرابی در پیش بینی خلق افسردگی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]

ب

  • بازداری پاسخ اثربخشی توانبخشی دوساهو بر بازداری ‌پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 105-117]
  • باورهای غیرمنطقی مدل معادلات ساختاری نقش باورهای غیرمنطقی در پیش بینی تجربة قلدری سایبری دانش آموزان با میانجیگری: دشواری در تنظیم هیجان [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 39-53]
  • بخشش چالش های ارتباطی ناشی از همه گیری کووید-19 با احساس تنهایی و هیجان های منفی با میانجی گری ویژگی بخشش [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 99-111]
  • بدتنظیمی هیجان مقایسه اثربخشی درمان‌ مبتنی بر آرام سازی حالت و تنظیم هیجان بر خودپنداره منفی نوجوانان دارای بدتنظیمی هیجان [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 57-69]
  • برنامه توانبخشی‌شناختی پریسا و پارس مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی پارس و پریسا بر کنترل بازداری دانش‌آموزان دارای نقص‌توجه/بیش‌فعالی [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 119-132]
  • برنامه گربه مقابله‌ای اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر برنامه ی "گربه مقابله ای"در درمان اختلال اضطراب جدایی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 77-90]
  • بلاتکلیفی اثربخشی درمان تحمل ابهام بر بلاتکلیفی، نگرانی و سرزندگی مادران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر دارای فرزند کم توان ذهنی [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 21-33]
  • بهزیستی روانشناختی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش‌ و‌ تعهد و روان‌نمایشگری بر دلبستگی و بهزیستی روان شناختی زنان درگیر تعارض زناشویی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 55-68]
  • بیماران مبتلا به کرونا اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر اضطراب و استرس ادراک شده در بیماران مبتلا به کرونا [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 93-104]
  • بیماران مبتلا به کووید -19 نقش میانجی گری مکانیسم های دفاعی در پیش بینی استرس ادراک شده براساس سبک های دلبستگی بیماران مبتلا به کووید -19 [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 69-81]

ت

  • تایید طلبی تدوین مدل نگرش به تصویر بدنی بر اساس پایگاه هویت و سبک دلبستگی با نقش میانجی تایید طلبی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 113-126]
  • تجربه سوگ اثربخشی مداخله شناختی -رفتاری بر تجربه سوگ، افسردگی و اضطراب بستگان قربانیان بیماری کووید-19 [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 63-76]
  • ترس از خود رابطه حساسیت اخلاقی با علائم وسواس فکری-عملی و مشکلات خواب: نقش واسطه‌ای ترس از خود [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 47-61]
  • تروماهای دوران کودکی پیش‌بینی نشانه‌های افسردگی دانش‌آموزان پسر براساس تروماهای دوران کودکی [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 19-29]
  • تصویر بدنی تدوین مدل نگرش به تصویر بدنی بر اساس پایگاه هویت و سبک دلبستگی با نقش میانجی تایید طلبی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 113-126]
  • تعارض زناشویی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش‌ و‌ تعهد و روان‌نمایشگری بر دلبستگی و بهزیستی روان شناختی زنان درگیر تعارض زناشویی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 55-68]
  • تنظیم شناختی هیجان اصلاح نشخوارفکری و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان افسرده خوابگاهی: آموزش اختصاصی‌سازی حافظه سرگذشتی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 83-97]
  • تنظیم‌هیجان تأثیرآموزش تلفیقی کنش‌های اجرایی گرم و سرد برتنظیم‌هیجان کودکان با اختلال نارسایی‌توجه/بیش‌فعالی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]
  • تنظیم‌هیجان تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر اجتناب از تجربه، ناگویی خلقی و تنظیم هیجان مبتلایان به دیابت نوع‌یک، (مطالعه موردی) [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 35-49]
  • تنظیم هیجان اثربخشی برنامه یکپارچه درمان فراتشخیصی بر تنظیم هیجان دانش‌آموزان کودک مضطرب و شیوه‌های فرزندپروری مادران آن‌ها [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 21-34]
  • تنظیم هیجان اثربخشی درمان‌‌های تنظیم هیجان و چشم‌انداز زمان بر اضطراب و اختلال در تنظیم هیجان نوجوانان در دوره کووید-۱۹ [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 63-77]
  • تنظیم هیجانی اثربخشی روان‌درمانی بین‌فردی پویشی بر علائم روان‌شناختی، تنظیم هیجان و کیفیت زندگی بیماران روان‌تنی پوستی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 119-132]
  • توانبخشی روانی دوساهو اثربخشی توانبخشی دوساهو بر بازداری ‌پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 105-117]
  • توجه پایدار اثربخشی توانبخشی دوساهو بر بازداری ‌پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 105-117]

چ

  • چالش‌های ارتباطی چالش های ارتباطی ناشی از همه گیری کووید-19 با احساس تنهایی و هیجان های منفی با میانجی گری ویژگی بخشش [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 99-111]
  • چشم‌انداز زمان اثربخشی درمان‌‌های تنظیم هیجان و چشم‌انداز زمان بر اضطراب و اختلال در تنظیم هیجان نوجوانان در دوره کووید-۱۹ [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 63-77]

ح

  • حافظه سرگذشتی اصلاح نشخوارفکری و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان افسرده خوابگاهی: آموزش اختصاصی‌سازی حافظه سرگذشتی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 83-97]
  • حساسیت اخلاقی رابطه حساسیت اخلاقی با علائم وسواس فکری-عملی و مشکلات خواب: نقش واسطه‌ای ترس از خود [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 47-61]

خ

  • خودانتقادی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی-رفتاری بر خودانتقادی و سرمایه روان‌شناختی دانش‌آموزان با نشانگان اضطراب اجتماعی [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 97-109]
  • خودپنداره مقایسه اثربخشی درمان‌ مبتنی بر آرام سازی حالت و تنظیم هیجان بر خودپنداره منفی نوجوانان دارای بدتنظیمی هیجان [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 57-69]

د

  • دانش‌آموزان پیش‌بینی نشانه‌های افسردگی دانش‌آموزان پسر براساس تروماهای دوران کودکی [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 19-29]
  • دانش آموزان مدل معادلات ساختاری نقش باورهای غیرمنطقی در پیش بینی تجربة قلدری سایبری دانش آموزان با میانجیگری: دشواری در تنظیم هیجان [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 39-53]
  • دانشجویان تأثیر شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سبک های اسنادی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 25-38]
  • درک مطلب تاثیر راهبردهای شناختی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 79-91]
  • درمان پذیرش‌و‌تعهد مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش‌ و‌ تعهد و روان‌نمایشگری بر دلبستگی و بهزیستی روان شناختی زنان درگیر تعارض زناشویی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 55-68]
  • درمان تحمل ابهام اثربخشی درمان تحمل ابهام بر بلاتکلیفی، نگرانی و سرزندگی مادران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر دارای فرزند کم توان ذهنی [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 21-33]
  • درمان راه‌حل محور اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد راه‌حل محور بر سازگاری و سلامت روان نوجوانان بزهکار [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 7-20]
  • درمان شناختی‌رفتاری اثربخشی مداخله شناختی -رفتاری بر تجربه سوگ، افسردگی و اضطراب بستگان قربانیان بیماری کووید-19 [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 63-76]
  • درمان شناختی رفتاری اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر برنامه ی "گربه مقابله ای"در درمان اختلال اضطراب جدایی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 77-90]
  • درمان فراتشخیصی اثربخشی برنامه یکپارچه درمان فراتشخیصی بر تنظیم هیجان دانش‌آموزان کودک مضطرب و شیوه‌های فرزندپروری مادران آن‌ها [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 21-34]
  • درمان فراتشخیصی یکپارچه اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر اضطراب، نشخوارفکری و سلامت روان در فرزندان شاهد و ایثارگر [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 105-118]
  • درمان مبتنی بر آرام سازی حالت مقایسه اثربخشی درمان‌ مبتنی بر آرام سازی حالت و تنظیم هیجان بر خودپنداره منفی نوجوانان دارای بدتنظیمی هیجان [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 57-69]
  • درمان مبتنی برپذیرش‌وتعهد تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر اجتناب از تجربه، ناگویی خلقی و تنظیم هیجان مبتلایان به دیابت نوع‌یک، (مطالعه موردی) [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 35-49]
  • درمان مبتنی بر تنظیم هیجان مقایسه اثربخشی درمان‌ مبتنی بر آرام سازی حالت و تنظیم هیجان بر خودپنداره منفی نوجوانان دارای بدتنظیمی هیجان [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 57-69]
  • درمان مبتنی بر شفقت اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر اضطراب و استرس ادراک شده در بیماران مبتلا به کرونا [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 93-104]
  • درمان هیجان‌مدار اثربخشی درمان هیجان‌مدار بر ناگویی هیجانی و شکایات روان- تنی مبتلایان به کووید-19 تحت درمان خانگی [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 71-83]
  • دشواری تنظیم هیجان مقایسه دشواری تنظیم هیجان، طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و نگرانی از تصویر بدنی در دختران با و بدون اضافه وزن [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 51-62]
  • دشواری در تنظیم هیجان مدل معادلات ساختاری نقش باورهای غیرمنطقی در پیش بینی تجربة قلدری سایبری دانش آموزان با میانجیگری: دشواری در تنظیم هیجان [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 39-53]
  • دلبستگی تدوین مدل نگرش به تصویر بدنی بر اساس پایگاه هویت و سبک دلبستگی با نقش میانجی تایید طلبی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 113-126]
  • دیابت نوع‌یک تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر اجتناب از تجربه، ناگویی خلقی و تنظیم هیجان مبتلایان به دیابت نوع‌یک، (مطالعه موردی) [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 35-49]

ذ

  • ذهن آگاهی اثربخشی مداخله کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری شناختی و کیفیت خواب مردان سالمند [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 35-46]

ر

  • راهبردشناختی تاثیر راهبردهای شناختی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 79-91]
  • رفتارهای خودآسیبی پیش‌بینی رفتارهای خودآسیبی بر اساس کنترل تکانه، شرم درونی شده و نشخوارفکری در نوجوانان مراجعه‌کننده به مراکز کاهش آسیب [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 45-56]
  • روان‌تنی پوستی اثربخشی روان‌درمانی بین‌فردی پویشی بر علائم روان‌شناختی، تنظیم هیجان و کیفیت زندگی بیماران روان‌تنی پوستی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 119-132]
  • روان‌درمانی پویشی اثربخشی روان‌درمانی بین‌فردی پویشی بر علائم روان‌شناختی، تنظیم هیجان و کیفیت زندگی بیماران روان‌تنی پوستی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 119-132]
  • روان‌نمایشگری مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش‌ و‌ تعهد و روان‌نمایشگری بر دلبستگی و بهزیستی روان شناختی زنان درگیر تعارض زناشویی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 55-68]
  • روش راه حل – محور مقایسه اثربخشی روش های مداخله فراتشخصی یکپارچه نگر و راه حل - محور بر افکارخودکشی در قربانیان تجاوز جنسی [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 7-18]
  • روش فراتشخیصی یکپارچه نگر مقایسه اثربخشی روش های مداخله فراتشخصی یکپارچه نگر و راه حل - محور بر افکارخودکشی در قربانیان تجاوز جنسی [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 7-18]

س

  • سازگاری اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد راه‌حل محور بر سازگاری و سلامت روان نوجوانان بزهکار [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 7-20]
  • سالمند اثربخشی مداخله کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری شناختی و کیفیت خواب مردان سالمند [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 35-46]
  • سبک ‌دلبستگی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش‌ و‌ تعهد و روان‌نمایشگری بر دلبستگی و بهزیستی روان شناختی زنان درگیر تعارض زناشویی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 55-68]
  • سبک‌های اسناد تأثیر شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سبک های اسنادی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 25-38]
  • سبک های دلبستگی نقش میانجی گری مکانیسم های دفاعی در پیش بینی استرس ادراک شده براساس سبک های دلبستگی بیماران مبتلا به کووید -19 [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 69-81]
  • سرزندگی اثربخشی درمان تحمل ابهام بر بلاتکلیفی، نگرانی و سرزندگی مادران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر دارای فرزند کم توان ذهنی [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 21-33]
  • سرشت نقش ابعاد سرشت، نشخوارذهنی، انعطاف پذیری شناختی و صفت اضطرابی در پیش بینی خلق افسردگی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]
  • سرمایه روان‌شناختی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی-رفتاری بر خودانتقادی و سرمایه روان‌شناختی دانش‌آموزان با نشانگان اضطراب اجتماعی [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 97-109]
  • سلامت روان اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد راه‌حل محور بر سازگاری و سلامت روان نوجوانان بزهکار [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 7-20]
  • سلامت روان اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر اضطراب، نشخوارفکری و سلامت روان در فرزندان شاهد و ایثارگر [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 105-118]

ش

  • شرم درونی شده پیش‌بینی رفتارهای خودآسیبی بر اساس کنترل تکانه، شرم درونی شده و نشخوارفکری در نوجوانان مراجعه‌کننده به مراکز کاهش آسیب [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 45-56]
  • شکایات روان- تنی اثربخشی درمان هیجان‌مدار بر ناگویی هیجانی و شکایات روان- تنی مبتلایان به کووید-19 تحت درمان خانگی [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 71-83]
  • شکست عاطفی نقش طرحواره‌های هیجانی در پیش بینی نشانگان ضربه عشق در افراد دارای شکست عاطفی [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 7-20]
  • شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی تأثیر شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سبک های اسنادی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 25-38]
  • شیوه‌های فرزندپروری اثربخشی برنامه یکپارچه درمان فراتشخیصی بر تنظیم هیجان دانش‌آموزان کودک مضطرب و شیوه‌های فرزندپروری مادران آن‌ها [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 21-34]

ص

  • صفت اضطرابی نقش ابعاد سرشت، نشخوارذهنی، انعطاف پذیری شناختی و صفت اضطرابی در پیش بینی خلق افسردگی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]

ط

  • طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه مقایسه دشواری تنظیم هیجان، طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و نگرانی از تصویر بدنی در دختران با و بدون اضافه وزن [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 51-62]
  • طرحواره‌های هیجانی نقش طرحواره‌های هیجانی در پیش بینی نشانگان ضربه عشق در افراد دارای شکست عاطفی [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 7-20]

ع

  • علائم روان‌شناختی اثربخشی روان‌درمانی بین‌فردی پویشی بر علائم روان‌شناختی، تنظیم هیجان و کیفیت زندگی بیماران روان‌تنی پوستی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 119-132]
  • عواطف منفی چالش های ارتباطی ناشی از همه گیری کووید-19 با احساس تنهایی و هیجان های منفی با میانجی گری ویژگی بخشش [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 99-111]

ق

  • قلدری سایبری مدل معادلات ساختاری نقش باورهای غیرمنطقی در پیش بینی تجربة قلدری سایبری دانش آموزان با میانجیگری: دشواری در تنظیم هیجان [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 39-53]

ک

  • کنترل بازداری مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی پارس و پریسا بر کنترل بازداری دانش‌آموزان دارای نقص‌توجه/بیش‌فعالی [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 119-132]
  • کنترل تکانه پیش‌بینی رفتارهای خودآسیبی بر اساس کنترل تکانه، شرم درونی شده و نشخوارفکری در نوجوانان مراجعه‌کننده به مراکز کاهش آسیب [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 45-56]
  • کنش‌های اجرایی گرم و سرد تأثیرآموزش تلفیقی کنش‌های اجرایی گرم و سرد برتنظیم‌هیجان کودکان با اختلال نارسایی‌توجه/بیش‌فعالی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]
  • کودکان تأثیرآموزش تلفیقی کنش‌های اجرایی گرم و سرد برتنظیم‌هیجان کودکان با اختلال نارسایی‌توجه/بیش‌فعالی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]
  • کووید- 19 اثربخشی درمان هیجان‌مدار بر ناگویی هیجانی و شکایات روان- تنی مبتلایان به کووید-19 تحت درمان خانگی [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 71-83]
  • کووید-19 اثربخشی مداخله شناختی -رفتاری بر تجربه سوگ، افسردگی و اضطراب بستگان قربانیان بیماری کووید-19 [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 63-76]
  • کیفیت خواب اثربخشی مداخله کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری شناختی و کیفیت خواب مردان سالمند [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 35-46]
  • کیفیت زندگی اثربخشی روان‌درمانی بین‌فردی پویشی بر علائم روان‌شناختی، تنظیم هیجان و کیفیت زندگی بیماران روان‌تنی پوستی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 119-132]

م

  • محق پنداری تحصیلی نقش واسطه ای محق پنداری تحصیلی در رابطه بین والدگری سهل گیرانه با آشفتگی روان شناختی در بین دانشجویان [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 127-139]
  • مشاوره گروهی با رویکرد شناختی رفتاری اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی-رفتاری بر خودانتقادی و سرمایه روان‌شناختی دانش‌آموزان با نشانگان اضطراب اجتماعی [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 97-109]
  • مشکلات خواب رابطه حساسیت اخلاقی با علائم وسواس فکری-عملی و مشکلات خواب: نقش واسطه‌ای ترس از خود [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 47-61]
  • مکانیسم های دفاعی نقش میانجی گری مکانیسم های دفاعی در پیش بینی استرس ادراک شده براساس سبک های دلبستگی بیماران مبتلا به کووید -19 [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 69-81]
  • مهارت های خواندن تاثیر راهبردهای شناختی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 79-91]

ن

  • ناگویی‌خلقی تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر اجتناب از تجربه، ناگویی خلقی و تنظیم هیجان مبتلایان به دیابت نوع‌یک، (مطالعه موردی) [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 35-49]
  • ناگویی هیجانی اثربخشی درمان هیجان‌مدار بر ناگویی هیجانی و شکایات روان- تنی مبتلایان به کووید-19 تحت درمان خانگی [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 71-83]
  • نشانگان بالینی مقایسه الگوهای ناهنجار شخصیت و نشانگان بالینی بیماران مبتلا به اختلال روان‌پزشکی و بیماران با تشخیص هم‌زمان اختلال روان‌پزشکی و اختلال مصرف مواد [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 31-44]
  • نشانگان ضربه عشق نقش طرحواره‌های هیجانی در پیش بینی نشانگان ضربه عشق در افراد دارای شکست عاطفی [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 7-20]
  • نشانه‌های افسردگی پیش‌بینی نشانه‌های افسردگی دانش‌آموزان پسر براساس تروماهای دوران کودکی [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 19-29]
  • نشخوارذهنی نقش ابعاد سرشت، نشخوارذهنی، انعطاف پذیری شناختی و صفت اضطرابی در پیش بینی خلق افسردگی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]
  • نشخوار فکری اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر اضطراب، نشخوارفکری و سلامت روان در فرزندان شاهد و ایثارگر [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 105-118]
  • نشخوار فکری پیش‌بینی رفتارهای خودآسیبی بر اساس کنترل تکانه، شرم درونی شده و نشخوارفکری در نوجوانان مراجعه‌کننده به مراکز کاهش آسیب [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 45-56]
  • نشخوارفکری اصلاح نشخوارفکری و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان افسرده خوابگاهی: آموزش اختصاصی‌سازی حافظه سرگذشتی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 83-97]
  • نقاشی درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی اثربخشی نقاشی درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اجتناب شناختی دانش‌آموزان دختر دارای اختلال اضطراب امتحان [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 85-96]
  • نگرانی اثربخشی درمان تحمل ابهام بر بلاتکلیفی، نگرانی و سرزندگی مادران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر دارای فرزند کم توان ذهنی [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 21-33]
  • نگرانی از تصویر بدنی مقایسه دشواری تنظیم هیجان، طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و نگرانی از تصویر بدنی در دختران با و بدون اضافه وزن [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 51-62]
  • نوجوانان اثربخشی درمان‌‌های تنظیم هیجان و چشم‌انداز زمان بر اضطراب و اختلال در تنظیم هیجان نوجوانان در دوره کووید-۱۹ [دوره 18، شماره 3، 1401، صفحه 63-77]
  • نوجوانان پیش‌بینی رفتارهای خودآسیبی بر اساس کنترل تکانه، شرم درونی شده و نشخوارفکری در نوجوانان مراجعه‌کننده به مراکز کاهش آسیب [دوره 18، شماره 4، 1401، صفحه 45-56]
  • نوجوانان بزهکار اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد راه‌حل محور بر سازگاری و سلامت روان نوجوانان بزهکار [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 7-20]
  • نوجوانی تدوین مدل نگرش به تصویر بدنی بر اساس پایگاه هویت و سبک دلبستگی با نقش میانجی تایید طلبی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 113-126]

و

  • والد تأثیرآموزش تلفیقی کنش‌های اجرایی گرم و سرد برتنظیم‌هیجان کودکان با اختلال نارسایی‌توجه/بیش‌فعالی [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]
  • والدگری سهل گیرانه نقش واسطه ای محق پنداری تحصیلی در رابطه بین والدگری سهل گیرانه با آشفتگی روان شناختی در بین دانشجویان [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 127-139]
  • وسواس فکری-عملی رابطه حساسیت اخلاقی با علائم وسواس فکری-عملی و مشکلات خواب: نقش واسطه‌ای ترس از خود [دوره 18، شماره 2، 1401، صفحه 47-61]

ه

  • هویت تدوین مدل نگرش به تصویر بدنی بر اساس پایگاه هویت و سبک دلبستگی با نقش میانجی تایید طلبی [دوره 18، شماره 1، 1401، صفحه 113-126]