اوریادی، پریسا؛ هادیانفرد، حبیب و قاسمی، نظامالدین،(1398). اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر بازیهای رایانهای بر عملکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال نقصتوجه/ فزونکنشی. فصلنامه روانشناسی شناختی. 7(1)، 91-109.
برزگر، مینا، طالعپسند، سیاوش و رحیمیانبوگر، اسحق،(1397). مقایسه اثرات درمانی تغذیه و توانبخشی شناختی رایانهای بر بهبود حافظه کاری کودکان با اختلال نقصتوجه/بیشفعالی. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، 22(6)، 178-189.
بوستانی کاشانی، امیر عباس، شفیعآبادی، عبداله و خبازی راوندی، محمدرضا،(1394). اثربخشی درمان شناختی رفتاری والد محور بر نشانههای اختلال نارسایی توجه– بیش فعالی کودکان پسر. فصلنامه افراد استثنایی. 19(5)، 59-82.
جلیلی، فاطمه، نجاتی، وحید، احدی، حسن و کتانفروش، سیدعلی، (1398). اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای مبتنی بر حرکت در بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال نقصتوجه و بیشفعالی.مجله علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی،2(29)،171 -180.
رمضاننیا، زهرا و نجاتی، وحید، (1396). اثربخشی توانبخشی-شناختی بسته پارس بر کنترل مهاری و تصمیم گیری پرخطر کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه - بیش فعالی. فصلنامه علمی پژوهشی طب توانبخشی، 6(4)، 219-230.
کامکاری، کامبیز(1390). راهنمای کاربردی نسخه نوین هوشآزمای تهران استنفورد بینه. تهران: مدارس کارآمد.
نجاتی، وحید (1396). برنامه توانبخشی و تقویت توجه پارس. تهران: رشد فرهنگ.
نجاتی، وحید (1397). دستنامه جامع توانبخشی شناختی در اختلالات تحولی. تهران: رشد فرهنگ.
American psychiatric Assosiation. (2022). Diagnostic and statistical manual of mental disorders, fifth edition, text revision (DSM-5-TR). Washington, DC. APA (2022)
Barzegar, M., Talepasand, S., & Rahimian Boogar, E. (2019). Comparison of effectiveness of nutrition and C-CRT on improving working memory in children with ADHD. The Journal of Qazvin University of Medical Sciences, 22(6), 178-189. (Text in Persian)
Bustani Kashani, A. A., Shafi Abadi, A., & Khavazi Ravandi, M.R. (2015). The effectiveness of parent-centered cognitive-behavioral therapy on the symptoms of attention deficit hyperactivity disorder in boys. Quarterly Journal of Exceptional People. 19(5), 59- 82. (Text in Persian)
Christiansen, L., Beck, M.M., Bilenberg, N., Wienecke, J., Astrup, A., & Lundbye-Jensen, J. (2019). Effects of exercise on cognitive performance in children and adolescents with ADHD: potential mechanisms and evidence-based recommendations.
Journal of Clinical Medicine, 8(6), 841.
https: //doi.org/10.3390/jcm8060841
Crepaldi, M., Colombo, V., Mottura, S., Baldassini, D., Sacco, M., Cancer, A., & Antonietti, A. (2020). Antonyms: A computer game to improve inhibitory control of impulsivity in children with attention deficit/hyperactivity disorder (ADHD).
Information,
11(4), 230.
https://doi.org/10.3390/info11040230
Fosco, W.D., Kofler, M.J., Alderson, R.M., Tarle, S.J., Raiker, J.S., Dustin E., & Sarver, D.E. (2019). Inhibitory control and information processing in ADHD: Comparing the dual task and performance adjustment hypotheses. Journal of Abnormal Child Psychology. 47(6), 961–974.
Ghodrati, S., Askari Nejad, M. S., Sharifian, M., & Nejati, V. (2021). Inhibitory control training in preschool children with typical development: An RCT study. Early Child Development and Care, 191(13), 2093-2102.
Hung, Y., Gaillard, S.L., Yarmak, P., & Arsalidou, M. (2018). Dissociations of cognitive inhibition, response inhibition, and emotional interference: Voxelwise ALE meta-analyses of fMRI studies. Human Brain Mapping, 39(10), 4065-4082.
Irwin, L.N., Kofler, M.J., Soto, E.F., Nicole, B., & Groves, N.B. (2019). Do children with attention-deficit/ hyperactivity disorder (ADHD) have set shifting deficits? Neuropsychology 33(4), 470–481.
Jalili, F., Nejati, V., Ahadi, H., & Katanforosh, S. A. (2019). Effectiveness of computeri