نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون شخصیتی کمپن بررسی کارایی آزمون 4عاملی شخصیتی کمپن (4DPT) [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 143-164]
  • آسیب زدن دوسویه بررسی میزان اثر‌بخشی روش حساسیت‌زدایی حرکات چشم و بازپردازش (EMDR) با ( تأکید بر ضربات دو سویه)، بر کاهش نشانگان مزمن اختلال فشار روانی پس از آسیب (PTSD)جانبازان جنگ [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 31-54]
  • آموزش اثربخشی آموزش تاب‌آوری گروهی بر مؤلّفه‌های سلامت عمومی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 53-71]
  • آموزش برنامه ارتباط زوجین بررسی اثربخشی آموزش برنامه ارتباط زوج‌ها برکیفیّت زندگی و صمیمیت زناشویی زنان ناراضی از زندگی زناشویی شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 47-78]
  • آموزش مصون‌سازی در برابر فشار روانی‌ اثر‌بخشی آموزش مصون‌سازی در مقابل فشار روانی بر فرسودگی شغلی و تاب‌آوری کارکنان دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 89-108]
  • آموزش والدین بررسی اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلری بر سبک‌های مقابله‌ای مادران کودکان مبتلا به نافرمانی مقابله‌ای و کاهش نشانه‌های اختلال [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 7-30]
  • آموزه‌های دینی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی مبتنی‌ بر آموزه‌های دینی بر خوش‌بینی و سازگاری زناشویی [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 7-28]

ا

  • ابعاد هویّت ملّی نقش والدین، همسالان، محیط آموزشی و رسانه‌ها در رشد هویّت ملّی نوجوانان و جوانان شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 89-118]
  • اجتناب تجربه‌ای مقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر حضورذهن و درمان فراشناختی در دانشجویان با نشانه‌های افسردگی، باورهای فراشناختی مثبت و منفی درباره نشخوار فکری و اجتناب تجربه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 27-50]
  • احساس تنهایی اثربخشی درمان میان فردی گروهی بر افسردگی و احساس تنهایی دانشجویان دختر افسرده [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 55-72]
  • اختلال اتیسم اثر‌بخشی روش توانبخشی روانی دوسا بر رفتارهای کلیشه‌ای کودکان مبتلا به اتیسم [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 7-26]
  • اختلال فشار روانی پس از آسیب بررسی میزان اثر‌بخشی روش حساسیت‌زدایی حرکات چشم و بازپردازش (EMDR) با ( تأکید بر ضربات دو سویه)، بر کاهش نشانگان مزمن اختلال فشار روانی پس از آسیب (PTSD)جانبازان جنگ [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 31-54]
  • اختلال نافرمانی مقابله‌ای بررسی اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلری بر سبک‌های مقابله‌ای مادران کودکان مبتلا به نافرمانی مقابله‌ای و کاهش نشانه‌های اختلال [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 7-30]
  • ارتباطی بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی-ارتباطی بر رضایت شغلی کارکنان سایپا یدک [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 51-72]
  • ارزنده‌سازی بررسی رابطه شادکامی با جهت‌گیری مذهبی و شخصیت [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 119-142]
  • اشتیاق شغلی رابطه برخی متغیرهای سازمانی با عملکرد انطباقی پرستاران بیمارستان‌‌‌های اهواز [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 135-158]
  • اضطراب اثربخشی واقعیت درمانی به شیوه گروهی بر اضطراب زنان [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 73-88]

ب

  • بازپردازش بررسی میزان اثر‌بخشی روش حساسیت‌زدایی حرکات چشم و بازپردازش (EMDR) با ( تأکید بر ضربات دو سویه)، بر کاهش نشانگان مزمن اختلال فشار روانی پس از آسیب (PTSD)جانبازان جنگ [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 31-54]
  • بازنشستگی رابطه سلامت، تنش و نگرش به شغل و وضعیت مالی افراد در پذیرش مشاغل میانی در میان افراد بازنشسته با توجه به متغیرهای سن و تحصیلات [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 137-160]
  • باورهای مثبت فراشناختی درباره نشخوار فکری مقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر حضورذهن و درمان فراشناختی در دانشجویان با نشانه‌های افسردگی، باورهای فراشناختی مثبت و منفی درباره نشخوار فکری و اجتناب تجربه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 27-50]
  • باورهای منفی فراشناختی درباره نشخوار فکری مقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر حضورذهن و درمان فراشناختی در دانشجویان با نشانه‌های افسردگی، باورهای فراشناختی مثبت و منفی درباره نشخوار فکری و اجتناب تجربه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 27-50]
  • برون‌گرایی رابطه رضایت از زندگی و عوامل برون‌گرایی شخصیت در آزمون‌های نئو وآیزنگ در دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه‌های تهران [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 101-117]

پ

  • پاداش رابطه عدم توازن تلاش-پاداش و فنون تجدید قوا در کارکنان با ملاحظه بر حمایت سازمانی [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 111-134]
  • پایایی بررسی کفایت ابزار بالینی مقیاس حساسیت اضطرابی نوجوانان در میان دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 73-88]
  • پذیرش مقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر حضورذهن و درمان فراشناختی در دانشجویان با نشانه‌های افسردگی، باورهای فراشناختی مثبت و منفی درباره نشخوار فکری و اجتناب تجربه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 27-50]
  • پرسشنامه سرمایه روانی اعتباریابی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه سرمایه روانی در کارشناسان شرکت ایران خودرو دیزل [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 95-110]
  • پرسشنامه شخصیتی آیزنک بررسی کارایی آزمون 4عاملی شخصیتی کمپن (4DPT) [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 143-164]

ت

  • تاب‌آوری اثربخشی آموزش تاب‌آوری گروهی بر مؤلّفه‌های سلامت عمومی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 53-71]
  • تاب‌آوری‌ اثر‌بخشی آموزش مصون‌سازی در مقابل فشار روانی بر فرسودگی شغلی و تاب‌آوری کارکنان دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 89-108]
  • تحلیل عاملی بررسی کفایت ابزار بالینی مقیاس حساسیت اضطرابی نوجوانان در میان دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 73-88]
  • تصور از خود بررسی نقش تصور از خود در رابطه میان دلبستگی ادراک شده با سلامت روانی در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 73-99]
  • تصویر بدنی رابطه طلاق عاطفی با تصویر بدنی و کمال‌گرایی [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 119-136]
  • تطابق شخص رابطه برخی متغیرهای سازمانی با عملکرد انطباقی پرستاران بیمارستان‌‌‌های اهواز [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 135-158]
  • تعهد‌ بررسی سبک‌های هویّت وتعهد دانشجویان براساس الگوی ساخت هویّت بروزنسکی و رابطه آن با خردمندی در فرآیند حل مسأله [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 109-136]
  • تعهّد حرفه ای رابطه برخی متغیرهای سازمانی با عملکرد انطباقی پرستاران بیمارستان‌‌‌های اهواز [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 135-158]
  • توجه انتخابی دیداری توجه انتخابی دیداری دانش‌آموزان نارساخوان و عادی [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 29-46]

ج

  • جوانان نقش والدین، همسالان، محیط آموزشی و رسانه‌ها در رشد هویّت ملّی نوجوانان و جوانان شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 89-118]

ح

  • حساسیت زدایی از طریق حرکت چشم بررسی میزان اثر‌بخشی روش حساسیت‌زدایی حرکات چشم و بازپردازش (EMDR) با ( تأکید بر ضربات دو سویه)، بر کاهش نشانگان مزمن اختلال فشار روانی پس از آسیب (PTSD)جانبازان جنگ [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 31-54]
  • حل مسأله بررسی سبک‌های هویّت وتعهد دانشجویان براساس الگوی ساخت هویّت بروزنسکی و رابطه آن با خردمندی در فرآیند حل مسأله [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 109-136]
  • حمایت سازمانی ادراک شده رابطه عدم توازن تلاش-پاداش و فنون تجدید قوا در کارکنان با ملاحظه بر حمایت سازمانی [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 111-134]

خ

  • خانواده نقش والدین، همسالان، محیط آموزشی و رسانه‌ها در رشد هویّت ملّی نوجوانان و جوانان شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 89-118]
  • خردمندی بررسی سبک‌های هویّت وتعهد دانشجویان براساس الگوی ساخت هویّت بروزنسکی و رابطه آن با خردمندی در فرآیند حل مسأله [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 109-136]
  • خوش‌بینی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی مبتنی‌ بر آموزه‌های دینی بر خوش‌بینی و سازگاری زناشویی [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 7-28]

د

  • دانش‌آموزان دختر اثربخشی آموزش تاب‌آوری گروهی بر مؤلّفه‌های سلامت عمومی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 53-71]
  • دانش‌آموزان نارساخوان توجه انتخابی دیداری دانش‌آموزان نارساخوان و عادی [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 29-46]
  • دانشجویان دختر اثربخشی درمان میان فردی گروهی بر افسردگی و احساس تنهایی دانشجویان دختر افسرده [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 55-72]
  • دانشجویان رشته‌های مختلف رابطه رضایت از زندگی و عوامل برون‌گرایی شخصیت در آزمون‌های نئو وآیزنگ در دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه‌های تهران [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 101-117]
  • درمان خودیاری از طریق کتاب درمان خودیاری از طریق کتاب: بررسی نظرات درمانگران و مراجعان [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 79-94]
  • درمان فراشناختی مقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر حضورذهن و درمان فراشناختی در دانشجویان با نشانه‌های افسردگی، باورهای فراشناختی مثبت و منفی درباره نشخوار فکری و اجتناب تجربه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 27-50]
  • درمانگران درمان خودیاری از طریق کتاب: بررسی نظرات درمانگران و مراجعان [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 79-94]
  • درمان میان‌فردی گروهی اثربخشی درمان میان فردی گروهی بر افسردگی و احساس تنهایی دانشجویان دختر افسرده [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 55-72]
  • دلبستگی ادراک شده دوران کودکی بررسی نقش تصور از خود در رابطه میان دلبستگی ادراک شده با سلامت روانی در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 73-99]

ر

  • رسانه‌ها نقش والدین، همسالان، محیط آموزشی و رسانه‌ها در رشد هویّت ملّی نوجوانان و جوانان شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 89-118]
  • رضایت از زندگی رابطه رضایت از زندگی و عوامل برون‌گرایی شخصیت در آزمون‌های نئو وآیزنگ در دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه‌های تهران [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 101-117]
  • رضایت شغلی بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی-ارتباطی بر رضایت شغلی کارکنان سایپا یدک [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 51-72]
  • رهبری تحولی رابطه برخی متغیرهای سازمانی با عملکرد انطباقی پرستاران بیمارستان‌‌‌های اهواز [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 135-158]
  • روان‌رنجور‌خویی بررسی رابطه شادکامی با جهت‌گیری مذهبی و شخصیت [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 119-142]
  • روایی بررسی کفایت ابزار بالینی مقیاس حساسیت اضطرابی نوجوانان در میان دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 73-88]
  • روش القای خلق مقایسه اثربخشی روش‌های شناختی – رفتاری در مقابل روش‌های القای خلق برخلق مادران کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 33-52]
  • روش توانبخشی روانی دوسا اثر‌بخشی روش توانبخشی روانی دوسا بر رفتارهای کلیشه‌ای کودکان مبتلا به اتیسم [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 7-26]
  • روش حل مسئله اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بین فردی بر افزایش مهارت‌های اجتماعی و کاهش مشکلات رفتاری دانش‌آموزان دیرآموز پایه اول دبستان [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 7-32]
  • روش شناختی – رفتاری مقایسه اثربخشی روش‌های شناختی – رفتاری در مقابل روش‌های القای خلق برخلق مادران کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 33-52]
  • رویکرد آدلری بررسی اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلری بر سبک‌های مقابله‌ای مادران کودکان مبتلا به نافرمانی مقابله‌ای و کاهش نشانه‌های اختلال [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 7-30]

ز

  • زنان اثربخشی واقعیت درمانی به شیوه گروهی بر اضطراب زنان [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 73-88]

س

  • ساختار عاملی و اعتبار اعتباریابی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه سرمایه روانی در کارشناسان شرکت ایران خودرو دیزل [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 95-110]
  • سازگاری زناشویی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی مبتنی‌ بر آموزه‌های دینی بر خوش‌بینی و سازگاری زناشویی [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 7-28]
  • سازمان‌نایافتگی بررسی رابطه شادکامی با جهت‌گیری مذهبی و شخصیت [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 119-142]
  • سبک‌های مقابله‌ای بررسی اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلری بر سبک‌های مقابله‌ای مادران کودکان مبتلا به نافرمانی مقابله‌ای و کاهش نشانه‌های اختلال [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 7-30]
  • سبک‌های هویّت بررسی سبک‌های هویّت وتعهد دانشجویان براساس الگوی ساخت هویّت بروزنسکی و رابطه آن با خردمندی در فرآیند حل مسأله [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 109-136]
  • سلامت روان بررسی نقش تصور از خود در رابطه میان دلبستگی ادراک شده با سلامت روانی در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 73-99]
  • سلامت عمومی اثربخشی آموزش تاب‌آوری گروهی بر مؤلّفه‌های سلامت عمومی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 53-71]

ش

  • شخصیت رابطه رضایت از زندگی و عوامل برون‌گرایی شخصیت در آزمون‌های نئو وآیزنگ در دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه‌های تهران [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 101-117]
  • شناخت‌درمانی مبتنی بر حضورذهن مقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر حضورذهن و درمان فراشناختی در دانشجویان با نشانه‌های افسردگی، باورهای فراشناختی مثبت و منفی درباره نشخوار فکری و اجتناب تجربه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 27-50]

ص

  • صمیمیت در ازدواج بررسی اثربخشی آموزش برنامه ارتباط زوج‌ها برکیفیّت زندگی و صمیمیت زناشویی زنان ناراضی از زندگی زناشویی شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 47-78]

ط

  • طلاق عاطفی رابطه طلاق عاطفی با تصویر بدنی و کمال‌گرایی [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 119-136]

ع

  • علائم افسردگی مقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر حضورذهن و درمان فراشناختی در دانشجویان با نشانه‌های افسردگی، باورهای فراشناختی مثبت و منفی درباره نشخوار فکری و اجتناب تجربه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 27-50]
  • عملکرد انطباقی رابطه برخی متغیرهای سازمانی با عملکرد انطباقی پرستاران بیمارستان‌‌‌های اهواز [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 135-158]
  • عوامل شخصیتی بررسی کارایی آزمون 4عاملی شخصیتی کمپن (4DPT) [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 143-164]

ف

  • فرسودگی شغلی اثر‌بخشی آموزش مصون‌سازی در مقابل فشار روانی بر فرسودگی شغلی و تاب‌آوری کارکنان دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 89-108]
  • فنون تجدید قوا رابطه عدم توازن تلاش-پاداش و فنون تجدید قوا در کارکنان با ملاحظه بر حمایت سازمانی [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 111-134]

ک

  • کارکنان سایپا یدک بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی-ارتباطی بر رضایت شغلی کارکنان سایپا یدک [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 51-72]
  • کامجویی بررسی رابطه شادکامی با جهت‌گیری مذهبی و شخصیت [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 119-142]
  • کمال‌گرایی منفی رابطه طلاق عاطفی با تصویر بدنی و کمال‌گرایی [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 119-136]
  • کودکان دیرآموز اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بین فردی بر افزایش مهارت‌های اجتماعی و کاهش مشکلات رفتاری دانش‌آموزان دیرآموز پایه اول دبستان [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 7-32]
  • کیفیّت زندگی بررسی اثربخشی آموزش برنامه ارتباط زوج‌ها برکیفیّت زندگی و صمیمیت زناشویی زنان ناراضی از زندگی زناشویی شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 47-78]

گ

  • گروه درمانی اثربخشی واقعیت درمانی به شیوه گروهی بر اضطراب زنان [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 73-88]

م

  • مادران کودکان کم‌توان ذهنی مقایسه اثربخشی روش‌های شناختی – رفتاری در مقابل روش‌های القای خلق برخلق مادران کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 33-52]
  • متغیرهای روان‌شناختی شغل رابطه سلامت، تنش و نگرش به شغل و وضعیت مالی افراد در پذیرش مشاغل میانی در میان افراد بازنشسته با توجه به متغیرهای سن و تحصیلات [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 137-160]
  • محیط رابطه برخی متغیرهای سازمانی با عملکرد انطباقی پرستاران بیمارستان‌‌‌های اهواز [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 135-158]
  • مدل عدم توازن تلاش رابطه عدم توازن تلاش-پاداش و فنون تجدید قوا در کارکنان با ملاحظه بر حمایت سازمانی [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 111-134]
  • مذهب گرایی بررسی رابطه شادکامی با جهت‌گیری مذهبی و شخصیت [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 119-142]
  • مراجعان درمان خودیاری از طریق کتاب: بررسی نظرات درمانگران و مراجعان [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 79-94]
  • مشاغل میانی رابطه سلامت، تنش و نگرش به شغل و وضعیت مالی افراد در پذیرش مشاغل میانی در میان افراد بازنشسته با توجه به متغیرهای سن و تحصیلات [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 137-160]
  • مشکلات رفتاری اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بین فردی بر افزایش مهارت‌های اجتماعی و کاهش مشکلات رفتاری دانش‌آموزان دیرآموز پایه اول دبستان [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 7-32]
  • مقیاس حساسیت اضطرابی بررسی کفایت ابزار بالینی مقیاس حساسیت اضطرابی نوجوانان در میان دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 73-88]
  • مهارت ابراز وجود بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی-ارتباطی بر رضایت شغلی کارکنان سایپا یدک [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 51-72]
  • مهارت‌های اجتماعی بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی-ارتباطی بر رضایت شغلی کارکنان سایپا یدک [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 51-72]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بین فردی بر افزایش مهارت‌های اجتماعی و کاهش مشکلات رفتاری دانش‌آموزان دیرآموز پایه اول دبستان [دوره 10، شماره 4، 1393، صفحه 7-32]
  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی مبتنی‌ بر آموزه‌های دینی بر خوش‌بینی و سازگاری زناشویی [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 7-28]
  • مهارت‌های مقابله‌ای بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی-ارتباطی بر رضایت شغلی کارکنان سایپا یدک [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 51-72]
  • میل به ترک خدمت رابطه عدم توازن تلاش-پاداش و فنون تجدید قوا در کارکنان با ملاحظه بر حمایت سازمانی [دوره 10، شماره 3، 1393، صفحه 111-134]

ن

  • نوجوانان نقش والدین، همسالان، محیط آموزشی و رسانه‌ها در رشد هویّت ملّی نوجوانان و جوانان شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 89-118]

و

  • واقعیت درمانی اثربخشی واقعیت درمانی به شیوه گروهی بر اضطراب زنان [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 73-88]
  • ویژگی‌های فردی رابطه سلامت، تنش و نگرش به شغل و وضعیت مالی افراد در پذیرش مشاغل میانی در میان افراد بازنشسته با توجه به متغیرهای سن و تحصیلات [دوره 10، شماره 1، 1393، صفحه 137-160]

ه

  • همسالان نقش والدین، همسالان، محیط آموزشی و رسانه‌ها در رشد هویّت ملّی نوجوانان و جوانان شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 89-118]
  • هویّت ملّی نقش والدین، همسالان، محیط آموزشی و رسانه‌ها در رشد هویّت ملّی نوجوانان و جوانان شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1393، صفحه 89-118]