نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرزوهای ذاتی و بیرونی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی شاخص آرزو [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 97-114]
  • آزاردیدگی هیجانی مقایسة عملکرد عصب روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر آزاردیدة هیجانی و عادی [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 7-24]
  • آمادگی‌روانی تاثیر آموزش خودگویی انگیزشی و مهارت‌های تصویرسازی ذهنی در ارتقاء عملکرد ورزشی بازیکنان فوتبال [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 71-95]

ا

  • ابعاد پنجگانة شخصیت رابطة تاب‌آوری با ابعاد پنجگانة شخصیت و اختلالات بالینی افسردگی، اضطراب و جسمانی‌سازی در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه الزهرا (س) [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 53-78]
  • اثربخشی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری در افزایش ادراک کنترل اضطراب دختران 13-11 ساله دچاراختلال اضطراب فراگیر [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 29-50]
  • احساس شرم پیش‌بینی شادکامی بر مبنای احساس شرم و گناه: بررسی نقش تعدیل‌گری جنسیّت [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 67-86]
  • احساس گناه پیش‌بینی شادکامی بر مبنای احساس شرم و گناه: بررسی نقش تعدیل‌گری جنسیّت [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 67-86]
  • اختلال اتیسم تأثیر مداخله داستان‌های اجتماعی بر بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر اتیستیک [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 7-28]
  • اختلال اضطراب فراگیر مقایسة نارسایی‌های شناختی و شیوه‌های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی، اختلال اضطراب فراگیر و همبود [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 7-28]
  • اختلال افسردگی اساسی مقایسة نارسایی‌های شناختی و شیوه‌های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی، اختلال اضطراب فراگیر و همبود [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 7-28]
  • اختلال وسواسی-اجباری مقایسۀ سطوح کمال‌گرایی مادر با پیوند والدینی در افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری – عملی و افراد سالم [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 47-66]
  • ادراک ارزیابی منفی خود توسط دیگران مدل یابی اختلال هراس اجتماعی بر پایه مولفه های هیجانی، شناختی و جنسیت: کاربرد تحلیل مسیر [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 29-52]
  • اضطراب رابطة تاب‌آوری با ابعاد پنجگانة شخصیت و اختلالات بالینی افسردگی، اضطراب و جسمانی‌سازی در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه الزهرا (س) [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 53-78]
  • اضطراب اثربخشی موسیقی‌درمانی بر اضطراب و افسردگی بیماران مولتیپل اسکلروزیس (MS) [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 7-22]
  • افسردگی رابطة تاب‌آوری با ابعاد پنجگانة شخصیت و اختلالات بالینی افسردگی، اضطراب و جسمانی‌سازی در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه الزهرا (س) [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 53-78]
  • افسردگی اثربخشی موسیقی‌درمانی بر اضطراب و افسردگی بیماران مولتیپل اسکلروزیس (MS) [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 7-22]
  • القای استرس بررسی تأثیرالقای استرس بر ظرفیت حافظۀکاری [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 37-56]
  • انعطاف‌پذیری شناختی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر پردازش شناختی خودکار [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 141-159]
  • انگیزش اعتباریابی مقدماتی مقیاس انگیزش پژوهشی‌در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 51-74]

ب

  • بازداری رفتار مدل یابی اختلال هراس اجتماعی بر پایه مولفه های هیجانی، شناختی و جنسیت: کاربرد تحلیل مسیر [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 29-52]
  • بی‌اشتهایی عصبی مقایسۀ وابستگی، تمایزیافتگی و قاطعیت در افراد با و بدون علائم بی‌اشتهایی عصبی [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 23-36]
  • بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس اثربخشی موسیقی‌درمانی بر اضطراب و افسردگی بیماران مولتیپل اسکلروزیس (MS) [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 7-22]

پ

  • پردازش شناختی خودکار اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر پردازش شناختی خودکار [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 141-159]
  • پژوهش اعتباریابی مقدماتی مقیاس انگیزش پژوهشی‌در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 51-74]
  • پیوند والدینی مقایسۀ سطوح کمال‌گرایی مادر با پیوند والدینی در افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری – عملی و افراد سالم [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 47-66]

ت

  • تاب‌آوری رابطه تعارض والد – نوجوان، تاب‌آوری با مشکلات روان‌شناختی نوجوانان مقطع دوم و سوم راهنمایی در مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 75-96]
  • تاب‌آوری بررسی رابطة جنس و نقش جنسیّتی با میزان تاب‌آوری [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 115-134]
  • تاب‌آوری رابطة تاب‌آوری با ابعاد پنجگانة شخصیت و اختلالات بالینی افسردگی، اضطراب و جسمانی‌سازی در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه الزهرا (س) [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 53-78]
  • تحصیلات تکمیلی اعتباریابی مقدماتی مقیاس انگیزش پژوهشی‌در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 51-74]
  • تحلیل روایی مقایسة تحلیل محتوای روایت‌های زندگی دانشجویان دختر درونگرا و برونگرا [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 99-118]
  • تحلیل عامل تأییدی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی شاخص آرزو [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 97-114]
  • تصویرسازی‌ذهنی تاثیر آموزش خودگویی انگیزشی و مهارت‌های تصویرسازی ذهنی در ارتقاء عملکرد ورزشی بازیکنان فوتبال [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 71-95]
  • تعارض والد – نوجوان رابطه تعارض والد – نوجوان، تاب‌آوری با مشکلات روان‌شناختی نوجوانان مقطع دوم و سوم راهنمایی در مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 75-96]
  • تعلل‌ورزی رابطة کمال‌گرایی، وسواس – بی‌اختیاری اعمال و ویژگی‌های شخصیتی با تعلل‌ورزی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 25-46]
  • تکالیف استرس‌زا بررسی تأثیرالقای استرس بر ظرفیت حافظۀکاری [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 37-56]
  • تمایز‌یافتگی مقایسۀ وابستگی، تمایزیافتگی و قاطعیت در افراد با و بدون علائم بی‌اشتهایی عصبی [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 23-36]
  • توافق‌پذیری رابطة کمال‌گرایی، وسواس – بی‌اختیاری اعمال و ویژگی‌های شخصیتی با تعلل‌ورزی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 25-46]
  • توجه متمرکز بر خود مدل یابی اختلال هراس اجتماعی بر پایه مولفه های هیجانی، شناختی و جنسیت: کاربرد تحلیل مسیر [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 29-52]

ج

  • جسمانی‌سازی رابطة تاب‌آوری با ابعاد پنجگانة شخصیت و اختلالات بالینی افسردگی، اضطراب و جسمانی‌سازی در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه الزهرا (س) [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 53-78]
  • جنسیّت مقایسه عوامل زمینه‌ساز تقاضای طلاق ‌بر حسب جنسیّت [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 141-177]
  • جنسیّت بررسی رابطة جنس و نقش جنسیّتی با میزان تاب‌آوری [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 115-134]

ح

  • حافظۀکاری بررسی تأثیرالقای استرس بر ظرفیت حافظۀکاری [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 37-56]
  • حافظۀکاری اثربخشی آموزش حافظۀکاری رایانه‌یار بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با ناتوانی ریاضی [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 119-136]

خ

  • خشونت مقایسه عوامل زمینه‌ساز تقاضای طلاق ‌بر حسب جنسیّت [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 141-177]
  • خودارزیابی منفی مدل یابی اختلال هراس اجتماعی بر پایه مولفه های هیجانی، شناختی و جنسیت: کاربرد تحلیل مسیر [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 29-52]
  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مدیریت زمان و خود کارآمدی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 79-98]
  • خودگویی انگیزشی تاثیر آموزش خودگویی انگیزشی و مهارت‌های تصویرسازی ذهنی در ارتقاء عملکرد ورزشی بازیکنان فوتبال [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 71-95]
  • خودنظم بخشی نقش ظرفیت خودمهارگری و خودنظم‌بخشی در تبیین شادزیستی دانشجویان [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 97-118]
  • خویشتن‌پذیری‌غیر‌‌مشروط رابطه کمال‌گرایی با فرسودگی شغلی در پرستاران: نقش واسطه‌ای خویشتن‌پذیری‌غیرمشروط [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 115-140]
  • خیانت بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد بین فردی بر بهبود روابط زناشویی مادران خیانت دیده [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 87-114]

د

  • دانش‌آموزان بررسی رابطة جنس و نقش جنسیّتی با میزان تاب‌آوری [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 115-134]
  • دانش‌آموزان دختر مقایسة عملکرد عصب روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر آزاردیدة هیجانی و عادی [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 7-24]
  • دانش‌آموزان دختر اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مدیریت زمان و خود کارآمدی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 79-98]
  • دانش‌آموزان دختر دبستان اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر پردازش شناختی خودکار [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 141-159]
  • دانشجو اعتباریابی مقدماتی مقیاس انگیزش پژوهشی‌در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 51-74]
  • دانشجویان سیستم مغزی/ رفتاری، کمال‌گرایی و علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 119-140]
  • درمان شناختی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری در افزایش ادراک کنترل اضطراب دختران 13-11 ساله دچاراختلال اضطراب فراگیر [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 29-50]
  • درونگرایی- برونگرایی مقایسة تحلیل محتوای روایت‌های زندگی دانشجویان دختر درونگرا و برونگرا [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 99-118]
  • دلبستگی به خدا مدل علی راهبردهای مقابلة مذهبی، نقش کارکرد خانواده و دلبستگی به خدا [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 135-165]

ذ

  • ذهن آگاهی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر پردازش شناختی خودکار [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 141-159]

ر

  • رفتاری اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری در افزایش ادراک کنترل اضطراب دختران 13-11 ساله دچاراختلال اضطراب فراگیر [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 29-50]
  • روابط زناشویی بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد بین فردی بر بهبود روابط زناشویی مادران خیانت دیده [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 87-114]
  • روایت مقایسة تحلیل محتوای روایت‌های زندگی دانشجویان دختر درونگرا و برونگرا [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 99-118]
  • روایت زندگی مقایسة تحلیل محتوای روایت‌های زندگی دانشجویان دختر درونگرا و برونگرا [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 99-118]
  • روایی اعتباریابی مقدماتی مقیاس انگیزش پژوهشی‌در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 51-74]
  • رویکرد بین فردی بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد بین فردی بر بهبود روابط زناشویی مادران خیانت دیده [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 87-114]

س

  • سایکودراما اثرسنجی سایکودراما در درمان دزدی مرضی (کلپتومانیا)- مورد پژوهی [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 57-70]
  • سطوح کمال‌گرایی مادر مقایسۀ سطوح کمال‌گرایی مادر با پیوند والدینی در افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری – عملی و افراد سالم [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 47-66]
  • سیستم مغزی- رفتاری سیستم مغزی/ رفتاری، کمال‌گرایی و علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 119-140]

ش

  • شاخص آرزو بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی شاخص آرزو [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 97-114]
  • شادزیستی نقش ظرفیت خودمهارگری و خودنظم‌بخشی در تبیین شادزیستی دانشجویان [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 97-118]
  • شادکامی پیش‌بینی شادکامی بر مبنای احساس شرم و گناه: بررسی نقش تعدیل‌گری جنسیّت [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 67-86]
  • شهر سقز بررسی رابطة جنس و نقش جنسیّتی با میزان تاب‌آوری [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 115-134]
  • شیوه‌های مقابله با استرس مقایسة نارسایی‌های شناختی و شیوه‌های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی، اختلال اضطراب فراگیر و همبود [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 7-28]

ط

  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه مدل یابی اختلال هراس اجتماعی بر پایه مولفه های هیجانی، شناختی و جنسیت: کاربرد تحلیل مسیر [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 29-52]
  • طلاق مقایسه عوامل زمینه‌ساز تقاضای طلاق ‌بر حسب جنسیّت [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 141-177]

ظ

  • ظرفیت خودمهارگری نقش ظرفیت خودمهارگری و خودنظم‌بخشی در تبیین شادزیستی دانشجویان [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 97-118]

ع

  • علائم افسردگی سیستم مغزی/ رفتاری، کمال‌گرایی و علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 119-140]
  • علائم فیزیولوژیک بررسی تأثیرالقای استرس بر ظرفیت حافظۀکاری [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 37-56]
  • علل روان‌شناسی مقایسه عوامل زمینه‌ساز تقاضای طلاق ‌بر حسب جنسیّت [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 141-177]
  • عملکرد ریاضی اثربخشی آموزش حافظۀکاری رایانه‌یار بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با ناتوانی ریاضی [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 119-136]
  • عملکرد عصب روان‌شناختی مقایسة عملکرد عصب روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر آزاردیدة هیجانی و عادی [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 7-24]
  • عملکرد ورزشی تاثیر آموزش خودگویی انگیزشی و مهارت‌های تصویرسازی ذهنی در ارتقاء عملکرد ورزشی بازیکنان فوتبال [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 71-95]

ف

  • فرسودگی شغلی رابطه کمال‌گرایی با فرسودگی شغلی در پرستاران: نقش واسطه‌ای خویشتن‌پذیری‌غیرمشروط [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 115-140]

ق

  • قاطعیت مقایسۀ وابستگی، تمایزیافتگی و قاطعیت در افراد با و بدون علائم بی‌اشتهایی عصبی [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 23-36]

ک

  • کارکرد خانواده مدل علی راهبردهای مقابلة مذهبی، نقش کارکرد خانواده و دلبستگی به خدا [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 135-165]
  • کلپتومانیا اثرسنجی سایکودراما در درمان دزدی مرضی (کلپتومانیا)- مورد پژوهی [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 57-70]
  • کمال‌گرایی رابطة کمال‌گرایی، وسواس – بی‌اختیاری اعمال و ویژگی‌های شخصیتی با تعلل‌ورزی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 25-46]
  • کمال‌گرایی سیستم مغزی/ رفتاری، کمال‌گرایی و علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 119-140]
  • کمال‌گرایی مثبت و منفی رابطه کمال‌گرایی با فرسودگی شغلی در پرستاران: نقش واسطه‌ای خویشتن‌پذیری‌غیرمشروط [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 115-140]
  • کنترل اضطراب اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری در افزایش ادراک کنترل اضطراب دختران 13-11 ساله دچاراختلال اضطراب فراگیر [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 29-50]
  • کودک اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری در افزایش ادراک کنترل اضطراب دختران 13-11 ساله دچاراختلال اضطراب فراگیر [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 29-50]

گ

  • گسترۀ لغات بررسی تأثیرالقای استرس بر ظرفیت حافظۀکاری [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 37-56]
  • گشودگی رابطة کمال‌گرایی، وسواس – بی‌اختیاری اعمال و ویژگی‌های شخصیتی با تعلل‌ورزی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 25-46]

م

  • مداخله داستان‌های اجتماعی تأثیر مداخله داستان‌های اجتماعی بر بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر اتیستیک [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 7-28]
  • مدیریت زمان اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مدیریت زمان و خود کارآمدی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 79-98]
  • مشاوره گروهی بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد بین فردی بر بهبود روابط زناشویی مادران خیانت دیده [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 87-114]
  • مشکلات جنسی مقایسه عوامل زمینه‌ساز تقاضای طلاق ‌بر حسب جنسیّت [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 141-177]
  • مشکلات روان‌شناختی رابطه تعارض والد – نوجوان، تاب‌آوری با مشکلات روان‌شناختی نوجوانان مقطع دوم و سوم راهنمایی در مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 75-96]
  • مقابلة مذهبی مثبت و منفی مدل علی راهبردهای مقابلة مذهبی، نقش کارکرد خانواده و دلبستگی به خدا [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 135-165]
  • مهارت‌های اجتماعی تأثیر مداخله داستان‌های اجتماعی بر بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر اتیستیک [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 7-28]
  • مهارت‌های‌روانی تاثیر آموزش خودگویی انگیزشی و مهارت‌های تصویرسازی ذهنی در ارتقاء عملکرد ورزشی بازیکنان فوتبال [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 71-95]
  • موسیقی‌درمانی اثربخشی موسیقی‌درمانی بر اضطراب و افسردگی بیماران مولتیپل اسکلروزیس (MS) [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 7-22]

ن

  • ناتوانی‌ ریاضی اثربخشی آموزش حافظۀکاری رایانه‌یار بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با ناتوانی ریاضی [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 119-136]
  • نارسایی‌‌های شناختی مقایسة نارسایی‌های شناختی و شیوه‌های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی، اختلال اضطراب فراگیر و همبود [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 7-28]
  • نقش جنسیّتی بررسی رابطة جنس و نقش جنسیّتی با میزان تاب‌آوری [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 115-134]

و

  • وابستگی مقایسۀ وابستگی، تمایزیافتگی و قاطعیت در افراد با و بدون علائم بی‌اشتهایی عصبی [دوره 11، شماره 4، 1394، صفحه 23-36]
  • وجدان گرایی رابطة کمال‌گرایی، وسواس – بی‌اختیاری اعمال و ویژگی‌های شخصیتی با تعلل‌ورزی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 25-46]
  • وسواس رابطة کمال‌گرایی، وسواس – بی‌اختیاری اعمال و ویژگی‌های شخصیتی با تعلل‌ورزی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 25-46]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی شاخص آرزو [دوره 11، شماره 1، 1394، صفحه 97-114]

ه

  • هراس اجتماعی مدل یابی اختلال هراس اجتماعی بر پایه مولفه های هیجانی، شناختی و جنسیت: کاربرد تحلیل مسیر [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 29-52]
  • همبود مقایسة نارسایی‌های شناختی و شیوه‌های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی، اختلال اضطراب فراگیر و همبود [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 7-28]
  • هوش هیجانی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مدیریت زمان و خود کارآمدی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 3، 1394، صفحه 79-98]
  • هیجانات خودآگاه پیش‌بینی شادکامی بر مبنای احساس شرم و گناه: بررسی نقش تعدیل‌گری جنسیّت [دوره 11، شماره 2، 1394، صفحه 67-86]