نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ابراز وجود بررسی اثربخشی آموزش ابزار وجود بر شادکامی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوم رشته علوم تجربی دبیرستان های تهران [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 25-43]
  • آموزش والدین اثربخشی آموزش والدین بر مشکلات رفتاری کودکان ADHD (مطالعه ی تک موردی) [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 29-48]

ا

  • اجتماعی بررسی عملکرد نوروسایکولوژیک و ارتباط آن با عملکرد روانی-اجتماعی و متغیرهای بالینی در اختلالات دو قطبی [دوره 3، شماره 1، 1386]
  • اختلالات رفتاری تهیه پرسشنامه ارزیابی اختلالات رفتاری دانش آموزان پسر عقب مانده ذهنی خفیف دوره راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 121-137]
  • اختلالات روانی مقایسه میزان اختلالات روانی دختران نوجوان با توجه به شیوه های فرزند پروری والدین در دبیرستان های شهرستان جیرفت [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 9-23]
  • اختلال اضطراب جدایی بررسی اثربخشی خانواده درمانی ساختاری در بهبود اختلال اضطراب جدایی [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 7-28]
  • اختلال بیش فعالی اثربخشی آموزش والدین بر مشکلات رفتاری کودکان ADHD (مطالعه ی تک موردی) [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 29-48]
  • اختلال دو قطبی بررسی عملکرد نوروسایکولوژیک و ارتباط آن با عملکرد روانی-اجتماعی و متغیرهای بالینی در اختلالات دو قطبی [دوره 3، شماره 1، 1386]
  • ادراک ویژگی های والدین بررسی قدرت پیش بینی کنندگی خصوصیات دموگرافیک و ادراک کودکان دبستانی از ویژگی های والدین بر ادراک آنان از مفهوم خدا [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 69-85]
  • استراتژی های مقابله رابطه بین منبع کنترل و استراتژی های مقابله در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 123-142]
  • استرس سخت کوشی و سبک های مقابله با استرس [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 109-127]
  • استرس رابطه بین منبع کنترل و استراتژی های مقابله در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 123-142]
  • استرس تحصیلی صفات شخصیت، استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 25-48]
  • اعتبار ارزیابی شاخص های روان سنجی پرسش نامه ی نگرانی درباره تصویر بدنی و آزمونی مدل ارتباطی شاخص توده ی بدنی، نارضایتی از تصویر بدنی و عزت نفس در دختران نوجوان [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 85-101]
  • افسردگی مقایسه افسردگی، انزوای اجتماعی و ارتباطات خانوادگی دانش آموزان دختر کاربر و غیرکاربر اینترنتی دبیرستان های تهران [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 49-64]
  • افسردگی بررسی تاثیر شناخت درمانی گروهی در کاهش افسردگی بیماران مرد HIV مثبت [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 105-122]
  • انزوای اجتماعی مقایسه افسردگی، انزوای اجتماعی و ارتباطات خانوادگی دانش آموزان دختر کاربر و غیرکاربر اینترنتی دبیرستان های تهران [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 49-64]

ب

  • بزهکاری بررسی و مقایسه شیوه های مقابله با استرس در نوجوانان عادی و بزهکار شهر تهران [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 7-20]
  • به بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی با میزان به - زیستی ذهنی و شادمانی در جمعیت شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 139-163]

پ

  • پایایی هنجاریابی، تحلیل عاملی و پایایی فرم کوتاه ویژه والدین مقیاس درجه بندی کانرز برای کودکان 6 تا 11 ساله در شهر شیراز [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 97-120]
  • پرسش نامهم نگرانی درباره تصویر بدنی ارزیابی شاخص های روان سنجی پرسش نامه ی نگرانی درباره تصویر بدنی و آزمونی مدل ارتباطی شاخص توده ی بدنی، نارضایتی از تصویر بدنی و عزت نفس در دختران نوجوان [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 85-101]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی اثربخشی آموزش ابزار وجود بر شادکامی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوم رشته علوم تجربی دبیرستان های تهران [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 25-43]

ت

  • تحول بررسی تحولی ترجیح رنگ در کودکان [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 79-95]
  • ترجیح رنگ بررسی تحولی ترجیح رنگ در کودکان [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 79-95]
  • تعامل اجتماعی مقایسه خود - کارآمدی ادراک شده در تعامل اجتماعی با همسالان در بین گروهی از دانش آموزان دختر و پسر دوره راهنمایی [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 87-103]
  • تعهد بررسی رابطه همدلی با سبک های هویت و تعهد در دانشجویان رشته های فنی و علوم انسانی [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 65-90]
  • تفاوت های جنسیتی مقایسه خود - کارآمدی ادراک شده در تعامل اجتماعی با همسالان در بین گروهی از دانش آموزان دختر و پسر دوره راهنمایی [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 87-103]

ج

  • جمع پایه بررسی مشکلات محاسباتی، از نوع جمع،در دانش آموزان دختر و پسر کلاس سوم ابتدایی شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 41-60]
  • جمع عمودی افقی بررسی مشکلات محاسباتی، از نوع جمع،در دانش آموزان دختر و پسر کلاس سوم ابتدایی شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 41-60]
  • جمع همراه با انتقال بررسی مشکلات محاسباتی، از نوع جمع،در دانش آموزان دختر و پسر کلاس سوم ابتدایی شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 41-60]

ح

  • حل مساله علوم اجتماعی بررسی مولفه های روان شناختی در فرایند حل مساله علوم اجتماعی در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه و دوره پیش دانشگاهی شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 49-78]

خ

  • خانواده درمانی ساختاری بررسی اثربخشی خانواده درمانی ساختاری در بهبود اختلال اضطراب جدایی [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 7-28]
  • خشونت خانوادگی بررسی و مقایسه انواع خشونت خانوادگی در زنان و مردان در تهران [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 7-23]
  • خشونت روانی بررسی و مقایسه انواع خشونت خانوادگی در زنان و مردان در تهران [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 7-23]
  • خشونت فیزیکی بررسی و مقایسه انواع خشونت خانوادگی در زنان و مردان در تهران [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 7-23]
  • خود مقایسه خود - کارآمدی ادراک شده در تعامل اجتماعی با همسالان در بین گروهی از دانش آموزان دختر و پسر دوره راهنمایی [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 87-103]
  • خودآگاهی هیجانی بررسی تاثیر آموزش خودآگاهی هیجانی و کنترل تکانه در کاهش کناره گیری اجتماعی و کاربری اجباری اینترنت [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 91-107]

د

  • دانش آموز بررسی اثربخشی آموزش ابزار وجود بر شادکامی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوم رشته علوم تجربی دبیرستان های تهران [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 25-43]
  • دانش حیطه خاص بررسی مولفه های روان شناختی در فرایند حل مساله علوم اجتماعی در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه و دوره پیش دانشگاهی شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 49-78]
  • دانش ساختاری بررسی مولفه های روان شناختی در فرایند حل مساله علوم اجتماعی در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه و دوره پیش دانشگاهی شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 49-78]
  • دانش فراشناختی بررسی مولفه های روان شناختی در فرایند حل مساله علوم اجتماعی در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه و دوره پیش دانشگاهی شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 49-78]
  • دختر بررسی اثربخشی آموزش ابزار وجود بر شادکامی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوم رشته علوم تجربی دبیرستان های تهران [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 25-43]

ر

  • رفتار مخاطره آمیز بررسی کیفی نقش عملکرد خانواده در بروز رفتارهای مخاطره آمیز نوجوانان [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 45-68]
  • رفتاری اثربخشی مشاوره گروهی با الگوی شناختی-رفتاری شادمانی فوردایس بر کاهش فرسودگی شغلی مددکاران اجتماعی مرکز روان پزشکی رازی تهران [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 103-115]
  • رنگ بررسی تحولی ترجیح رنگ در کودکان [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 79-95]
  • روابط خانوادگی مقایسه افسردگی، انزوای اجتماعی و ارتباطات خانوادگی دانش آموزان دختر کاربر و غیرکاربر اینترنتی دبیرستان های تهران [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 49-64]
  • روانشناسی فرهنگی بررسی نقش عوامل فرهنگی-اجتماعی بر طرحواره های نقش جنسیتی در دو گروه قومی از دانشجویان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 129-146]
  • روانشناسی میان فرهنگی بررسی نقش عوامل فرهنگی-اجتماعی بر طرحواره های نقش جنسیتی در دو گروه قومی از دانشجویان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 129-146]
  • روایی ارزیابی شاخص های روان سنجی پرسش نامه ی نگرانی درباره تصویر بدنی و آزمونی مدل ارتباطی شاخص توده ی بدنی، نارضایتی از تصویر بدنی و عزت نفس در دختران نوجوان [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 85-101]
  • روایی هنجاریابی، تحلیل عاملی و پایایی فرم کوتاه ویژه والدین مقیاس درجه بندی کانرز برای کودکان 6 تا 11 ساله در شهر شیراز [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 97-120]

ز

  • زیستی ذهنی بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی با میزان به - زیستی ذهنی و شادمانی در جمعیت شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 139-163]

س

  • ساخت خانواده بررسی کیفی نقش عملکرد خانواده در بروز رفتارهای مخاطره آمیز نوجوانان [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 45-68]
  • سبک مقابله سخت کوشی و سبک های مقابله با استرس [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 109-127]
  • سبک های دلبستگی رابطه سبک های دلبستگی و عزت نفس اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 61-72]
  • سبک های هویت بررسی رابطه همدلی با سبک های هویت و تعهد در دانشجویان رشته های فنی و علوم انسانی [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 65-90]
  • سخت کوشی سخت کوشی و سبک های مقابله با استرس [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 109-127]
  • سلامت روان شناختی رابطه هوش هیجانی و منبع کنترل با سلامت روان شناختی در بین دانشجویان دانشگاه مازندران [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 21-40]

ش

  • شاخص توده بدنی ارزیابی شاخص های روان سنجی پرسش نامه ی نگرانی درباره تصویر بدنی و آزمونی مدل ارتباطی شاخص توده ی بدنی، نارضایتی از تصویر بدنی و عزت نفس در دختران نوجوان [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 85-101]
  • شادکامی بررسی اثربخشی آموزش ابزار وجود بر شادکامی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوم رشته علوم تجربی دبیرستان های تهران [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 25-43]
  • شادمانی اثربخشی مشاوره گروهی با الگوی شناختی-رفتاری شادمانی فوردایس بر کاهش فرسودگی شغلی مددکاران اجتماعی مرکز روان پزشکی رازی تهران [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 103-115]
  • شادمانی بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی با میزان به - زیستی ذهنی و شادمانی در جمعیت شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 139-163]
  • شناخت درمانی گروهی بررسی تاثیر شناخت درمانی گروهی در کاهش افسردگی بیماران مرد HIV مثبت [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 105-122]
  • شیوه های فرزند پروری مقایسه میزان اختلالات روانی دختران نوجوان با توجه به شیوه های فرزند پروری والدین در دبیرستان های شهرستان جیرفت [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 9-23]

ص

  • صفات شخصیت صفات شخصیت، استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 25-48]

ط

  • طرحواره های نقش جنسیتی بررسی نقش عوامل فرهنگی-اجتماعی بر طرحواره های نقش جنسیتی در دو گروه قومی از دانشجویان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 129-146]

ع

  • عزت نفس ارزیابی شاخص های روان سنجی پرسش نامه ی نگرانی درباره تصویر بدنی و آزمونی مدل ارتباطی شاخص توده ی بدنی، نارضایتی از تصویر بدنی و عزت نفس در دختران نوجوان [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 85-101]
  • عزت نفس اجتماعی رابطه سبک های دلبستگی و عزت نفس اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 61-72]
  • عقب ماندگی ذهنی تهیه پرسشنامه ارزیابی اختلالات رفتاری دانش آموزان پسر عقب مانده ذهنی خفیف دوره راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 121-137]
  • علوم تجربی بررسی اثربخشی آموزش ابزار وجود بر شادکامی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوم رشته علوم تجربی دبیرستان های تهران [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 25-43]
  • عملکرد تحصیلی صفات شخصیت، استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 25-48]
  • عملکرد خانواده بررسی کیفی نقش عملکرد خانواده در بروز رفتارهای مخاطره آمیز نوجوانان [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 45-68]
  • عملکرد روانی بررسی عملکرد نوروسایکولوژیک و ارتباط آن با عملکرد روانی-اجتماعی و متغیرهای بالینی در اختلالات دو قطبی [دوره 3، شماره 1، 1386]

ف

  • فرسودگی شغلی اثربخشی مشاوره گروهی با الگوی شناختی-رفتاری شادمانی فوردایس بر کاهش فرسودگی شغلی مددکاران اجتماعی مرکز روان پزشکی رازی تهران [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 103-115]
  • فرم والدین مقیاس درجه بندی کانروز هنجاریابی، تحلیل عاملی و پایایی فرم کوتاه ویژه والدین مقیاس درجه بندی کانرز برای کودکان 6 تا 11 ساله در شهر شیراز [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 97-120]
  • فرهنگ بررسی نقش عوامل فرهنگی-اجتماعی بر طرحواره های نقش جنسیتی در دو گروه قومی از دانشجویان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 129-146]

ق

  • قومیت بررسی نقش عوامل فرهنگی-اجتماعی بر طرحواره های نقش جنسیتی در دو گروه قومی از دانشجویان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 129-146]

ک

  • کارآمدی مقایسه خود - کارآمدی ادراک شده در تعامل اجتماعی با همسالان در بین گروهی از دانش آموزان دختر و پسر دوره راهنمایی [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 87-103]
  • کاربر اینترنت مقایسه افسردگی، انزوای اجتماعی و ارتباطات خانوادگی دانش آموزان دختر کاربر و غیرکاربر اینترنتی دبیرستان های تهران [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 49-64]
  • کاربری اجباری اینترنت بررسی تاثیر آموزش خودآگاهی هیجانی و کنترل تکانه در کاهش کناره گیری اجتماعی و کاربری اجباری اینترنت [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 91-107]
  • کمبود توجه اثربخشی آموزش والدین بر مشکلات رفتاری کودکان ADHD (مطالعه ی تک موردی) [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 29-48]
  • کناره گیری اجتماعی بررسی تاثیر آموزش خودآگاهی هیجانی و کنترل تکانه در کاهش کناره گیری اجتماعی و کاربری اجباری اینترنت [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 91-107]
  • کنترل تکانه بررسی تاثیر آموزش خودآگاهی هیجانی و کنترل تکانه در کاهش کناره گیری اجتماعی و کاربری اجباری اینترنت [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 91-107]
  • کودک بررسی قدرت پیش بینی کنندگی خصوصیات دموگرافیک و ادراک کودکان دبستانی از ویژگی های والدین بر ادراک آنان از مفهوم خدا [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 69-85]

م

  • متغیرهای جمعیت شناختی بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی با میزان به - زیستی ذهنی و شادمانی در جمعیت شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 139-163]
  • مددکاران اجتماعی اثربخشی مشاوره گروهی با الگوی شناختی-رفتاری شادمانی فوردایس بر کاهش فرسودگی شغلی مددکاران اجتماعی مرکز روان پزشکی رازی تهران [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 103-115]
  • مشاوره گروهی شناختی اثربخشی مشاوره گروهی با الگوی شناختی-رفتاری شادمانی فوردایس بر کاهش فرسودگی شغلی مددکاران اجتماعی مرکز روان پزشکی رازی تهران [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 103-115]
  • مشکلات جمع بررسی مشکلات محاسباتی، از نوع جمع،در دانش آموزان دختر و پسر کلاس سوم ابتدایی شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 41-60]
  • مشکلات رفتاری اثربخشی آموزش والدین بر مشکلات رفتاری کودکان ADHD (مطالعه ی تک موردی) [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 29-48]
  • مشکلات رفتاری کودکان هنجاریابی، تحلیل عاملی و پایایی فرم کوتاه ویژه والدین مقیاس درجه بندی کانرز برای کودکان 6 تا 11 ساله در شهر شیراز [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 97-120]
  • مفهوم خدا بررسی قدرت پیش بینی کنندگی خصوصیات دموگرافیک و ادراک کودکان دبستانی از ویژگی های والدین بر ادراک آنان از مفهوم خدا [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 69-85]
  • مفهوم عدد صفر در جمع بررسی مشکلات محاسباتی، از نوع جمع،در دانش آموزان دختر و پسر کلاس سوم ابتدایی شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 41-60]
  • مقابله با استرس بررسی و مقایسه شیوه های مقابله با استرس در نوجوانان عادی و بزهکار شهر تهران [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 7-20]
  • مقیاس ارزیابی اختلالات رفتاری تهیه پرسشنامه ارزیابی اختلالات رفتاری دانش آموزان پسر عقب مانده ذهنی خفیف دوره راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 121-137]
  • منبع کنترل رابطه هوش هیجانی و منبع کنترل با سلامت روان شناختی در بین دانشجویان دانشگاه مازندران [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 21-40]
  • منبع کنترل رابطه بین منبع کنترل و استراتژی های مقابله در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 123-142]
  • مهارت های استدلالی بررسی مولفه های روان شناختی در فرایند حل مساله علوم اجتماعی در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه و دوره پیش دانشگاهی شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 49-78]

ن

  • نارضایتی از تصویر بدنی ارزیابی شاخص های روان سنجی پرسش نامه ی نگرانی درباره تصویر بدنی و آزمونی مدل ارتباطی شاخص توده ی بدنی، نارضایتی از تصویر بدنی و عزت نفس در دختران نوجوان [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 85-101]
  • نوجوان بررسی کیفی نقش عملکرد خانواده در بروز رفتارهای مخاطره آمیز نوجوانان [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 45-68]
  • نوجوانان مقایسه افسردگی، انزوای اجتماعی و ارتباطات خانوادگی دانش آموزان دختر کاربر و غیرکاربر اینترنتی دبیرستان های تهران [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 49-64]
  • نوجوانان مقایسه میزان اختلالات روانی دختران نوجوان با توجه به شیوه های فرزند پروری والدین در دبیرستان های شهرستان جیرفت [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 9-23]
  • نوجوانان مقایسه خود - کارآمدی ادراک شده در تعامل اجتماعی با همسالان در بین گروهی از دانش آموزان دختر و پسر دوره راهنمایی [دوره 3، شماره 4، 1386، صفحه 87-103]
  • نوجوانی بررسی و مقایسه شیوه های مقابله با استرس در نوجوانان عادی و بزهکار شهر تهران [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 7-20]
  • نوروسایکولوژی بررسی عملکرد نوروسایکولوژیک و ارتباط آن با عملکرد روانی-اجتماعی و متغیرهای بالینی در اختلالات دو قطبی [دوره 3، شماره 1، 1386]

و

  • واکنش به خشونت بررسی و مقایسه انواع خشونت خانوادگی در زنان و مردان در تهران [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 7-23]

ه

  • همدلی بررسی رابطه همدلی با سبک های هویت و تعهد در دانشجویان رشته های فنی و علوم انسانی [دوره 3، شماره 2، 1386، صفحه 65-90]
  • هنجاریابی هنجاریابی، تحلیل عاملی و پایایی فرم کوتاه ویژه والدین مقیاس درجه بندی کانرز برای کودکان 6 تا 11 ساله در شهر شیراز [دوره 3، شماره 3، 1386، صفحه 97-120]
  • هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی و منبع کنترل با سلامت روان شناختی در بین دانشجویان دانشگاه مازندران [دوره 3، شماره 1، 1386، صفحه 21-40]