دوره و شماره: دوره 12، شماره 2، شهریور 1395 
اثربخشی برنامه های تقویت حافظه فعال و ادراک دیداری بر بهبود خواندن دانش آموزان دارای اختلال خواندن

صفحه 49-66

10.22051/psy.2016.2383

عباسعلی حسین خانزاده فیروزجاه؛ پگاه آزادی منش؛ حاتم محمدی؛ سوسن احمدی؛ سعید صادقی


نقش میانجی تفکر ارجاعی در ارتباط بین کمال‌گرایی و اضطراب اجتماعی

صفحه 107-128

10.22051/psy.2016.2388

فرهاد شیرمحمدی؛ علیرضا کاکاوند؛ میثم صادقی؛ راضیه جعفری جوزانی