احمدپناه، محمد (1389). فرایند یادگیری خواندن در کودکان با آسیب بینایی و عادی. پژوهش در حیطه کودکان استثنایی، 10(2)، 198-185.
حمزه لو، محمد.، مشهدی، علی و صالحی فدری، جواد (1393). اثربخشی آموزش رایانهای بازداری و حافظة کاری بر نشانهها و اختلالهای همبود زندانیان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی در بزرگسالان. روانشناسی بالینی، 6(1)، 13-1.
دانشنیا، فریده.، رزمآرا، اصغر.، آقایی، اصغر و مولوی، حسین (1392). تأثیر نرم افزار حافظه کاری بر میزان عزت نفس، خودپنداری و حافظه میانسالان. مجله پزشکی هرمزگان، 1(17)، 52-45.
سیف نراقی، مریم و نادری، عزتالله (1381). اختلالات یادگیری. تهران: امیرکبیر.
شهیم، سیما و هارون رشیدی، همایون (1386). مقایسه عملکرد کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و غیر کلامی در مقیاس تجدید نظر شده هوشی وکسلر، آزمون دیداری حرکتی بندر گشتالت و مقیاس ریاضیات ایران کی مت. فصلنامه دانش و پژوهش، 2 (3)، 90-61.
فراستیگ، ماریان.، لفاور، ولتی و وتیلسی، جان (1375). آزمون پیشرفته ادراکی- بینایی فراستیگ، تشخیص و درمان. ترجمۀ مصطفی تبریزی و معصومه موسوی. تهران: فراوران.
قائدی، الهام و همتی علمدارلو، قربان (1394). اثربخشی آموزش حافظۀکاری رایانهیار بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با ناتوانی ریاضی. مطالعات روانشناختی، 11(4)، 136-119.
کامیابی، مرضیه.، تیموری، سعید و مشهدی، علی (1393). اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کاهش مشکلات خواندن و بهبود حافظهکاری دانشآموزان نارساخوان. مجله تعلیم و تربیت استثنایی، 2(124)، 41-33.
ﻛﺮﻣﻲ ﻧﻮری، رضا و ﻣﺮادی، ﻋلیرضا (1384). آزﻣﻮن ﺧﻮاﻧﺪن و ﻧﺎرﺳﺎﺧﻮاﻧﻲ. ﺗﻬﺮان: ﺟﻬﺎد داﻧﺸﮕﺎﻫﻲ.
کسائیان، کوثر.، کیامنش، علیرضا و بهرامی، هادی (1392). مقایسه عملکرد حافظۀ فعال و نگهداری توجه دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری. فصلنامه ناتوانیهای یادگیری، 3(6)، 73-54.
مهرینژاد، ابوالقاسم.، صبح قراملکی، ناصر و رجبیمقدم، سارا (1391). بررسی توان پیشبینی آزمون بندر گشتالت برای آمادگی ابتلا به ناتوانیهای خواندن و دیکته در کودکان پیشدبستانی. مجله ناتوانیهای یادگیری، 1(3)، 130-118.
نریمانی، محمد و سلیمانی، اسماعیل (1391). اثربخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی (حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی. مجلۀ ناتوانی های یادگیری، 2(3)، 115-91.
Ahmadpanah, M. (2010). Read the learning process in children with visual impairment and normal. Research in the field of Exceptional Children, 10 (2), 185-198 (Text In Persian).
Alloway, T. P. (2011). Improving working memory: Supporting students' learning. London: SAGE.
American Psychiatric Association. (2000). Diagnostic and statistical manual of mental disorders (4th Ed.). Washington, DC: Author.
American Psychiatric Association. (2013). Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders: DSM-5, 5th ed. Arlington: American Psychiatric.
Brooks AD, Berninger VW, Abbott RD.(2011). Letter naming and letter writing reversals in children with dyslexia: Momentary inefficiency in the phonological and or ethnographic loops of working memory. Dev Neuropsychol. 36(7): 84 -95.
Daneshnia, F; Razmara, A; Aghaei., A; & Mawlavi, H. (2013). The impact of working memory application on self-esteem, self-perception and memory in middle-aged. Hormozgan Medical Journal, 1 (17), 45-52(Text In Persian).
DuffC., & Snowling, M. J. (2016). Learning Disorders and Dyslexia. Encyclopedia of Mental Health. 2(3): 5-11.
Frastig, M; Lfavr, V; and Tilsi, A. B. (1996). Advanced test-visual perceptual Frastyg, diagnosis and treatment. Translation Mostafa Tabrizi and Masoumeh Mousavi. Tehran: Faravaran(Text In Persian).
Ghaedi, E; Hemmati Alamdarloo, Gh. (2015). The effectiveness of working memory training computer on mathematics performance of students with math disabilities. Psychological Studies, 11 (4), 119-136(Text In Persian).
Hamze Lu, M; Mashhadi, AS; and Salehi Fadri, J. (2014). The effectiveness of computer training inhibition and working memory on symptoms and comorbid disorders inmates with attention deficit / hyperactivity in adults. Clinical Psychology, 6 (1), 1-13(Text In Persian).
Kaltner, S; Jansen, P. (2014). Mental rotation and motor performance in children with developmental dyslexia. Research in Developmental Disabilities. 3(35): 741-754.
Kamiabi, M, Taimouri, S; & Mashhadi, A. (2014). The effectiveness of working memory training improves working memory to reduce problems reading and dyslexic students. Journal of exceptional education, 2 (124), 33-41(Text In Persian).
Karami Nouri, R., & Moradi, A. (2008). Test reading and dyslexia. Tehran: Jahad University(Text In Persian).
Kartini, A. G., & Susan, E. (2013). Working memory and study skills: a comparison betweendyslexic and non-dyslexic adult learners. Social and Behavioral Sciences, 6(97), 271– 277.
Kassaian, K; Kiamanesh, A; & Bahrami, H. (2013). Compare the performance of working memory and maintenance attention of students with and without learning disabilities. Journal of Learning Disabilities, 3 (6), 54-73(Text In Persian).
Klingberg, T. (2010). Training and plasticity of working memory. Trends in Cognitive Sciences. 7(14): 317–324.
Klingberg, T; Fernell, E; Olesen, P. J; Johnson, M; Gustafsson, P; Dahlstrm, K; Gillberg, C. G; Forssberg, H; & Westerberg, H. (2005). Computerized training of working memory in children with ADHD: a Randomized, controlled trial. Journal of the American Academy of Child and Adolescent Psychiatry, 2(44): 177–186.
Milton, H., (2010), Effects of a computerized working memory training program on attention, working memory, and academics, in adolescents with severe ADHD/LD, Journal of Psychology, 1(14), 120 – 122.
Mehrinezhad, A; Sobh Gharamaleki, N., Rajabi moghadam, S. (2012). To examine the predictive ability of the Bender-Gestalt Test for reading and spelling disabilities prone to preschool children. Journal of Learning Disabilities, 1 (3), 118-130(Text In Persian).
Narimani, M., & Soleimani, E. (2012). The effectiveness of cognitive rehabilitation on executive functions (working memory and attention) and academic achievement of students with math learning disability. Journal of Learning Disabilities, 2 (3), 91-115(Text In Persian).
Nandakumar, K., & Leat, S. J. (2008). Dyslexia: A review of two theories. Journal of Clinical and Experimental Optometry. 4(91): 333–340.
Ortiz, R., Estévez, A., Muñetón, M., & Domínguez, C. (2016). Visual and auditory perception in preschool children at risk for dyslexia. Research in Developmental Disabilities, 35(11), 2673-2680.
Reid, R., Trout, A. L., & Schartz, M. (2005).Self-regulation interventions for children with attention deficit hyperactivity disorder. Exceptional Children, 71(4), 361-377.
Seif Naraghi, M; Naderi, A. (2002). Learning disorders. Tehran: Amirkabir(Text In Persian).
Shahim, S, and Harun Rashid, H. (2007). Compare the performance of children with verbal and nonverbal learning disorders in the Wechsler Intelligence Scale-Revised, visual-motor Bender-Gestalt Test and mathematics scales of Kay Matt. Knowledge & Research, 2 (3), 61-90(Text In Persian).
Swanson, H. L. (2015). Intelligence, Working Memory, and Learning Disabilities. Cognition, Intelligence, and Achievement, 16(46), 175-196.
Van der Schoot, M., Vasbinder, A. L., Horsley, T. M., & van Lieshout, E. C. D. M. (2008). The role of two reading strategies in text comprehension: An eye fixation study in primary school children. Journal of Research in Reading. 2(31): 203-223.
Verhoeven, L., & Perfetti, C. (2008). Advances in text comprehension: Model, process and development. Journal of Applied Cognitive Psychology. 3(22): 293 –301.
Walda, S. A. E., Weerdenburg, M. V., Wijnants, M. L., & Bosman, A. M. T. (2014). Progress in reading and spelling of dyslexic children is not affected by executive functioning. Research in Developmental Disabilities, 12(35), 3431–3454.