باعزت، فرشته (1388). اثر مداخلههای نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی تحولی نوع زبان شناختی، فصلنامه روانشناسی کاربردی، 3 (11): 19-7.
دهقانی، یوسف.، افشین، سیدعلی.، کیخسروانی، مولود (۱۳۹۵). تأثیر درمان عصب روانشناختی بر کنشهای اجرایی و عملکرد درسی دانشآموزان مبتلا به حساب نارسایی، فصلنامه سلامت روان کودک، ۳ (۴): 25-14.
رحمانی، علی.، پیرانی، ذبیح.، حیدری، حسن.، داوودی، حسین (1397). اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظهکاری و توجه انتخابی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی. ناتوانیهای یادگیری، 8 (2): 25-7.
صادقی، احمد.، ربیعی، محمد.، عابدی، محمدرضا (1390). رواسازی و اعتباریابی چهارمین ویرایش مقیاس هوش وکسلر کودکان، روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی، 7 (28): 386-377.
عابدی، محمدرضا.، صادقی، احمد.، ربیعی، محمد (1394). هنجاریابی آزمون هوشی وکسلر کودکان چهار در استان چهارمحال و بختیاری، مجله دست آوردهای روان شناختی، 22 (2): 116-99.
فتحی آشتیانی، مینا.، اخوان تفتی، مهناز.، خادمی، ملوک (1395). اثربخشی آموزش شناختی بر سرعت پردازش و حافظهی کاری کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری، فصلنامه روانشناسی تربیتی، 12(41): 141-125.
مشکانی، محمد.، نوری، ادریس.، لطفی، مریم.، عبادینیا، قربان (1396). تاثیر تقویت آگاهی واجی بر بهبود خواندن و حرمت خود دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی. فصلنامه سلامت روان کودک، 4(3): 118-107.
نجاتی، وحید (1397). دستنامه جامع توانبخشی شناختی در اختلالات تحولی. تهران. رشد فرهنگ
Abedi, MR., Sadeghi, A., Rabiei, M. (2013). Standardization of the Wechsler Intelligence Scale for Children- IV in chahar mahal va bakhteyri state. Journal of Personality & Individual Differences, 2(3): 138-158. [Text in Persian].
Baezzat, F. (2009). The effects of neuropsychological intervention (HAS) on reading and writing efficiency of linguistically dyslexic students: Single case study. Journal of Applied Psychology ,3(3): 7-19. [Text in Persian].
Brinkerhoff, S. (2015). Learning disabilities (Living with a Special Need). New York: Mason Crest.
Dehghani, Y., Afshin, SA., Keykhosrovani, M. (2017). Effectiveness of neuropsychological therapy on executive functions and educational performance of students with dyscalculia. JCMH, 3 (4):14-25. [Text in Persian].
Farias, AC., Cordeiro, ML., Felden, EP., Bara, TS., Benko, CR., Coutinho, D., McCracken, JT. ( 2017). Attention memory training yields behavioral and academic improvements in children diagnosed with attention-deficit hyperactivity disorder comorbid with a learning disorder. Neuropsychiatric Disease and Treatment , 13 (4): 1761-1769.
Fathi astiani, M., akhavan tafti, M., khademi, M. (2017). The Effectiveness of cognitive training on information processibg speed and working memory in children with learning disabilities. Educational Psychology, 12(41): 125-141. [Text in Persian].
Klingberg, T. (2013). Training of working memory. Trends in Cognitive Sciences.14(7):317-324.
Loria, MS. (1980). Relationship of proximal and distal function in motor development. Physical Therapy, 60 (2): 167-172.
Nejati, v. (2018). Comprehensive textbook of cognitive rehabilitation in developmental disorders.Tehran, Roshdefarhang.
Matlin, M. (2013). Cognition (Textbook). 8th edition. New York, Wiley, pp: 198-199.
Moshkani, M., Nuori, E., Lotfi, M., Ebadinya, G. (2017). Effect of phonological awareness on improving reading and self-esteem of students with dyslexia. JCMH, 4 (3): 107-118. [Text in Persian].
Rahmani, A., Piriani, Z., Haidari, H., Davoodi. H. (2019). The effectiveness of cognitive rehabilitation training on work memory and selective attention of dyslexic students in elementary schools. Journal of Learning Disabilities, 8 (2): 167-174. [Text in Persian].
Petretto, DR., Masala, C. (2017). Dyslexia and specific learning disorders: new international diagnostic criteria. Journal of Childhood & Developmental Disorders, 3(4): 5-17.
Sadeghi, A., Rabiee, M., Abedi, M. (2011). Validation and reliability of the Wechsler Intelligence Scale for Children-iv. Developmental Psychology: Journal of Iranian Psychologists, 7(28): 377-386. [Text in Persian].
Sherwood, c. c., & Gomez- Robles, A. (2017). Brain plasticity and human evolution. Annual review of anthropology, 46, 399-419. https://doi.org/10.1146/annurev-anthro-102215-100009.
Vidyasagar, T. R. (2019). Visual attention and neural oscillations in reading and dyslexia: Are they possible targets for remediation? Neuropsychology, 130: 59-65. https://doi.org/10.1016/j.neuropsychologia.2019.02.009
Yuri, V., Mikadze, Alfredo Ardila., Tatiana, V. (2018). A.R. Luria’s approach to neuropsychological assessment and rehabilitation, Archives of Clinical Neuropsychology, 1-8. DOI: 10.1093/arclin/acy095